להרגיש כמו מנצ'סטר יונייטד

אתר "דאבל פס" בשיתוף חברת התיירות המובילה בתחום "צבר ספורט", ממליצים על מתקן האימונים הממוקם בפופרד-סלובקיה אשר נפתח לשיווק בפעם הראשונה לקבוצות ספורט מישראל. האתר מארח את מיטב קבוצות הפאר של אירופה ונחשב למוביל בתחומו

חברת התיירות צבר ספורט מקבוצת דיזנהואז בי טי סי היא חברת התיירות המובילה בישראל. החברה מציעה למועדוני הכדורגל בישראל מחנות אימון בחו"ל בקיץ הקרוב.

מחנה האימון בפופראד (סלובקיה) ממוקם בהרי הטטרה עם נופים עוצרי נשימה והוא גן עדן לקבוצות הכדורגל שכן מדובר בקומפלקס יוקרתי שנבנה ע"י מנצ'סטר יונייטד העורכת שם מידי קיץ מחנות אימון עם עוד מספר קבוצות נוער אנגליות מהפרמייר ליג. בנוסף התארחו שם בעבר נבחרות לאומיות וקבוצות פאר מאירופה.

מחנה האימון כולל בתוכו את כל החידושים בטכנולוגיית הספורט, איצטדיון ומגרש האימונים צמודים למלון , בריכות טרמליות , סאונות ואמבטיות קרח מיוחדות לספורטאים. כמו כן המקום משופע בחדרי הרצאות מאובזרים , מלונות וחדרים מפוארים וכל זה במתחם ענקי הנקרא אקווה סיטי. לכל זה תוסיפו טיסות ישירות של חברת צבר ספורט המביאות את הקבוצות למרחק קצר של כרבע שעה מהקומפלקס.

לחברת צבר ספורט מגוון רחב של מחנות אימון וטורנירים בחו"ל לקיץ ולעונה הקרובה וקבוצה שתגיע דרך אתר "דאבל פס" תקבל בנוסף סט תלבושות משחק לעונה הקרובה במתנה.

קבוצות נוער ובוגרים המעוניינות ליצור קשר ולקבל פרטים עבור מחנה אימון לקיץ הקרוב מוזמנות לפנות ליאיר מזור (מנהל מחלקת צבר ספורט) 050-7213309.

מספר המקומות מוגבל והביקוש גבוה מאוד – מהרו להירשם!

מתחם האימונים בפופרד

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מחנה אימון
(דיינגו: 14:58 14-06-2016)
כמה עולה מחנה אימונים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?