השופט, בן אברהם בדו"ח הדרבי הירושלמי: "ליבי יצא כלפי עוז"

דו דו"ח נדיר. בן אברהם (אלי שמואלי)
בדו"ח שיפוט נדיר מגולל שופט הדרבי הירושלמי בלאומית, שלומי בן אברהם את ההסבר שלו להרחקתו של עוז צבאג לקראת סיום המשחק. "אין אני מצדיק את המעשה, אך ליבי יצא כלפי עוז", כתב בין היתר.

דו"ח שופט אמור להיות בד"כ יבש ולתאר מקרים חריגים שאירעו במגרש. הדו"ח של שלומי בן אברהם ששפט בדרבי הירושלמי בלאומית ביום שישי משלב בתוכו באופן נדיר ביותר גם רגש ואמפטיה בעיקר בחלק המסביר את הרחקתו של עוז צבאג מקטמון.

להלן הקטע הרלוונטי כפי שפורסם היום בפורום האוהדים הפתוח של הפועל קטמון. לא נגענו:

"ברצוני לפרט מעט בנוגע להרחקתו של השחקן, עוז צבאג, בדקה ה 93. ראשית אציין כי אין אני מצדיק בשום אופן את המעשה. מהרגע שהשחקן נכנס אל כר הדשא נשמעו אין סוף גידופים והעלבות לעברו מהן צלח השחקן להתעלם. במהלך הדקה ה93 נשרקה עבירה כנגד קבוצתו ליד קהל אוהדי הפועל ירושלים. אחד האוהדים - באקט משפיל ומעליב בעקבות הרקע של השחקן - החל לנפנף בשטרות של כסף ולצעוק לעברו ״הנה כסף, בוא תיקח לילדים שלך בשביל החג״. עוז נשבר, ירק והחל להתפרץ לעברו ונדרשו שני שחקנים וכרטיס אדום להרגיעו. ארצה לציין כי קפטן הקבוצה הנגדית, אופיר עזו, גילה ספורטיביות יוצאת דופן כאשר היה לאחד מתופסיו ואף פנה אליי עם ההרחקה וגם בסיום ואמר כי עוז לא קילל את הקהל. בסיום המשחק פנו אליי עוז וקפטן הקבוצה הנגדית, אופיר עזו, להסביר את מהלך הדברים. אין אני חוזר בי מדבריי כיוון שעיניי ראו את היריקה / תנועת היריקה אך לבי יצא כלפי עוז. אקט האוהד היה מכוער ביותר, מעליב, משפיל לכל מי שנכח על כר הדשא".

האם הדו"ח יעמוד לזכותו של צבאג בבית הדין המשמעתי? הלוואי... 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
עוז צבאג אוהבים אותך
(דני: 22:54 13-04-2014)
3
התנהגות אוהדים
(משה : 23:39 13-04-2014)
השתרשה אצלנו נורמה שלאוהדים מותר הכל ולשחקנים אסור להגיב. לא עוד. לשחקנים אומנם אסור להגיב אבל יש להרחיק לאלתר מהמגרשים כל אוהד שמתנהג בצורה לא נאותה (גם על קללות "נורמטיביות" לכאורה)
4
שופט ענק ואנושי
(עידו: 09:46 14-04-2014)
5
יבנאי
(מתי דבח: 10:14 15-04-2014)
מגיע לו שיהיה ספורטיבי שלא התייחס לקהל וזה טוב ליבנה שהורחקו שחקנים של קטמון יששששששש יששששששש ושבו בשקט
6
שלומי בן אברהם
(מוטי: 12:33 15-04-2014)
כל הכבוד לך על אמינות הדוח ועל הרגש רואים שאתה אדם עם לב ולך עוז אל תיתיחס נכון שזה כואב ובטח שזה נוגע לילדים שלך תהיה חזק אותו אדם הדברים יחזרו אליו כבומרנג והגיע הזמן שיקבע חוק במדינה נגד העלבת שחקני כדורגל בפן האישי
7
ולא אכפת לי שאומרים הוא לא מהיר
(עוז צבאג: 13:08 16-04-2014)
מבחינתי הוא הקשר הטוב בעיר!!! אוהבים אותך עוז
8
בראבו
(שוקי: 23:24 17-04-2014)
עם בית"ר ת"א, רמלה הוא לא היטיב,אך הדו"ח מורה כי מדובר בבנאדם משכמו ומעלה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?