טבריה ונהריה: שמור לי על המקום

עירוני טבריה שאיבדה במהלך השבוע שעבר את המקום השני למכבי דלית אל כרמל ידעה שהיא חייבת לנצח בבית את בית"ר נהריה בכדי לשמור לחזור לשם. גם נהריה רצתה נקודות כדי לשמור על חלום הפלייאוף בחיים. זה נגמר ב-0:0 מאכזב ששמר על הסטטוס קוו.

אחרי התיקו המאכזב בשבוע שעבר עם בית שאן שעלה להם באובדן הסגנות קיוו בטבריה לחזור למסלול הניצחונות בבית מול בית"ר נהריה חסרת העניין, לכאורה ולכאורה בלבד.
בנהריה הצהירו כי מבחינתם הם עדיין מכוונים אל הפלייאוף העליון ובינתיים הם בהחלט בתמונה למרות הטלטלות שעברו בתקופה האחרונה.

טבריה פתחה ללא מתן פלג המוצהב כאשר מי שמילא את מקומו היה הצעיר אופיר שמילוביץ' שחזר לשחק בתקופה האחרונה. הקבוצה גם החליטה לארח בשעה מוקדמת את המשחק וזאת בגלל הרוחות החזקות שהקשו על הקבוצה לשחק בשבוע שעבר...

המשחק נפתח לא טוב מבחינת טבריה שהייתה מאוד מפוזרת בחלק ההתקפי ולא הצליח לאיים ממשית על נהריה. האורחים מצדם הציגו משחק הקרבה במרכז השדה ולא נתנו מרחב מחיה לשחקני טבריה.

המשחק נפתח לא טובה לטבריה. מכלוף עוצר את פולק (עודד חסין)
בדקה ה-20 הגיעה טבריה להזדמנות הראשונה שלה שלה. שליו ברוור הרים כדור ארוך לתוך הרחבה, כפיר בן דוד הגיע בעיתוי לא טוב והצליח בקושי להוריד לתוך הרחבה אך לא הייתה שם רגל מסיימת והגנת נהריה הרחיקה.

בדקה ב-24 השתלט בלם טבריה, הרן אלגרישי על כדור שהגנת טבריה הרחיקה ומ-20 מטר קו ישר שלח בעיטה מבלי לעצור אך זיסקינד היה במקום כדי לקלוט.

שתי דקות מאוחר יותר הכניס עומרי אלמקייס כדור ללירון אלימלך, סלאח חאג' נדבק אליו אך פחד להכשילו והראשון מול נדב לוי שלח את הכדור לעמוד והחוצה.

החמצה גדולה. חאג' נדבק לאלימלך (עודד חסין)
עד לסיומה של המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים ועם כניסתם של שחקני טבריה לתוך החדר ההלבשה הרעיד המאמן, מוריס אוזן את החדר בצעקות על היכולת הדלה שהראו שחקניו על המגרש כאשר הוא מציין את העובדה שנהריה שולטת בכל כדורי הגובה במרכז השדה.

הרעיד את חדר ההלבשה. אוזן (עודד חסין)
השטיפה כנראה שעזרה ובמחצית השנייה נפתחה מעט יותר טוב כאשר טבריה החלה לחפש את השער הראשון במשחק אך ככול שהדקות חלפו שוב הראתה משחק לא מסודר ומעט לחוץ.

משחק לא מסודר ולחוץ. ברז'יק (עודד חסין)
בדקה ה-60 הורחק אלגרשי באדום לאחר עבירה מאחור על לירון אלימלך שהיה על קו ה-16. שלום עקיבא לקח את הכדור החופשי הכדור פגע בשחקן נהריה ויצא לקרן.

לא מדויק. עקיבא (עודד חסין)
בדקה ה-66 עצר מיכה שושן התקפה של טבריה ושלח למתפרצת את פאדי זיאדה שחתך לצד ימין של רחבת טבריה ושלח בעיטה לפינה הנגדית של זיסקינד אך זה היה במקום וקלט.

כמה דקות לאחר מכן נראה הקוון, מוחמד ג'ברים צונח על הדשא. מסתבר כי הוא מתח שריר. יו"ר טבריה, זוהר יצחק והחובש, אריאל בן ציון העניקו לו טיפול והוא התאושש וחזר לרוץ על הקווים.
חזר לרוץ על הקווים. ג'ברין מקבל טיפול (עודד חסין)
בדקות האחרונות ניסתה טבריה לבעוט מספר פעמים לעבר השער של נדב לוי אך הכדורים היו רחוקים מהמסגרת.

כדורים רחוקים מהמסגרת. לוי מול אלימלך (עודד חסין)
בסיום טבריה מאבדת שבוע שני ברציפות נקודות בבית מה שאומר כי המקום בפלייאוף עדיין לא הובטח סופית מבחינתם. למזלם מכבי דלייה נוצחה ביום א' מה שאומר שגם המקום השני נשאר בהישג יד.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מוריס אוזן מאמן טבריה חובה להכנס....
(מאיר{בחסות-מטיילי טבריה]: 15:31 14-04-2014)
אתה מאמן פחדן חיכית עם החילוף עד לסוף המשחק גועל נפש עם 10 שחקנים לא לנצח.כולם יודעים שאתה סגור בבית שאן שנה הבאה עשה טובה תילך ואל תחזור.עצם העובדה שהסכמת לשחק בשעה מוקדמת בשיא החום אומרת הכל עליך.
2
רק ברוך סער יעלה את טבריה ללאומית
(מאיר{בחסות-מטיילי טבריה]: 15:32 14-04-2014)
3
אוזן עלק מאמן עגלה
(n: 16:03 14-04-2014)
4
ערב חג ואין שום כתבה עליך? הכל טוב?
(לתומר אסןלין: 16:07 14-04-2014)
תומר שגר כתבה אפילו סתם שאתה בו נגיד מביא dvd ומראה לשחקני הרצליה איך ההגנה של ברצלונה קסחנים חחחחח אללה יסעדק אסולין אפילו המצות לא יצילו אותך
5
אנחנו השחקנים העפנו את אסולין החובבן
(נהריה אימפריה: 16:09 14-04-2014)
הרגיש שאנחנו לא סומכים עליו ולא מבצעים את ההוראות שלו ולכן עזב,
6
מתגלגל כמו כדור נראה כמו שק תפו״א חלש גופנית דרדס קטן
7
שבועיים בקבוצה וכבר פוגע בשחקנים
8
טבריה - הפלייאוף בסכנה
(המומחה: 00:25 15-04-2014)
טבריה לא תיקח נקודות בחוץ מכרמיאל ומהפועל דליה וספק אם תשאיר 3 נקודות אצלה במפגש הביתי מול אסי גלבוע. המשמעות שהפלייאוף שהיה ״בטוח״ כבר איננו כזה. ועל זה נאמר ... אל יתהולל חוגר כמפתח...
9
תגובה ל-6 הנמושה
(אורי: 11:38 15-04-2014)
מתגלגל שק תפוחי אדמה ואתה תמשיך לאכול את הלב יוני חלש בלה בלה בלה בינתים יוני הוא אחד הטובים של נהריה ובטח בקטע של לחימה וכוח ואתה שזהותך ידועה תרקב והפקקים של הנעלים שלך ישארו חדשים! ומה שישאר לך זה רק ללכלך באתרי הספורט
10
נהריה
(שחקן בקבוצה: 11:41 15-04-2014)
6 אתה ליצן ובטח לא אוהד ומה שמניע אותך זה אינטרס אישי!!! מבטיח לך שהנהלת נהריה מתים שיוני ימשיך גם שנה הבאה והלואי וישאר
11
תגובה ל-10
(נההלת נהריה: 16:16 15-04-2014)
אתה לא דובר הקבוצה ואין לך זכות תגובה באשר לעונה הבאה, לידיעתך כל הסגל של השנה לא ישאר שנה הבאה , חג שמח וכשר
12
תגובה ל 9 ו- 10
(שחקן בנהריה: 14:46 15-04-2014)
הנהלת נהריה וכל מי שקשור לקבוצה יודעים שיוסיפוביץ הדרדס הוא הנחש בקבןצה, הוא התסיס את חדר ההלבשה ורצה לעשות שביתת שחקנים, זה לו הצליח לו ולתומר האפס, כמו כן בנהריה מוסר התשלומים גבוה ואלפסי ישלם עד הגרוש האחרון, ולא אנחנו לא רוצים אותו שנה הבאה, שילך
13
יוני יוסיפוביץ בדיכאון מאז שתומר הועף
(שחקן נהריה תגובה ל 9 + 10: 14:56 15-04-2014)
דרדס שניסה לחבל בקבוצה והסית שחקנים לא להתאמן, אלפסי סימן אותו והוא שנה הבאה יכול לשחק רק בצור שלום וגם זה לא בטוח , שחקן עגלגל וחלש פיסית שלא תרם כלום לנהריה חוץ מרעל , כמו כן עקץ בסיוע תומר האפס את נהריה בסכום שנתי שלא מתאים למה שתרם
14
11 12 13
(שחקן נהריה (אמיתי): 09:56 16-04-2014)
זהותך ידועה תמשיך בדרך שלך וללכלך ולקטר ולרכל כמו זקנה בכיינית תאכל את הלב ותתחיל להשלים שהרעל זה אתה
15
יוני יוסיפוביץ מתאמן כמו דג מושט חחח
(שחקן נהריה עסלי גבר: 21:38 16-04-2014)
ניגמרה השכונה של תומר אסולין זה שנתן ליוני וחוגיראת לנהל אותו ולקבוע לו , אצל סבג תעשה אבועלי תלך הביתה ישפן מפחד לקבל קנסות
16
15
(שחק בבית"ר נהריה (אמיתי): 12:55 17-04-2014)
15 אתה בכיין זקנה רכלנית אולי תקבל כמה דקות עד סוף העונה חוץ מללכלך על הקבוצה לא עשית כלום גם בעבר שלך אתה רעל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?