הכל טוב, חאדר

הפועל רמלה שוב ניצחה, הפעם 0:1 קטן משער גדול של חאדר כלבוני. משה דבוש יכול לסמן וי על עונה מכובדת לקבוצה שלו.

על הפועל רמלה כבר דובר רבות בשנים האחרונות. הקבוצה של משה דבוש שימשה כשק החבטות של הליגה, הרבה בגלל הרצון של דבוש "לעשות דווקא" לקברניטי העיר. העונה, בנו שם קבוצה שם קבוצה לעלייה, אך בסופו של דבר החליטו לוותר ולהעביר עוד עונה בליגה האחרונה. את משחקי הבית מקיימים ברמלה בכלל במגרש צעירי יפו, עקב אי רשות העירייה לאשר להם לשחק באצטדיון המקומי.
למרות זאת, בקבוצה מהשפלה יכולים לסמן וי על עונה מכובדת למדיי. לצד תבוסות מביכות היו להם מספר ניצחונות מכובדים. רק לפני שבוע יצאה הקבוצה למשחק חוץ לא קל ביהוד מול השקמה ר"ג וניצחה 1:3. בשקמה טענו שרמלה שיתפה שחקן מזויף. "לא היה ולא נברא", אמר דבוש לפני המשחק מול גדרה, "סתם מחפשים אותנו".

אולי בשנה הבאה ייאבק על העלייה. משה דבוש.
בגדרה לא חווים עונה גדולה. בכל זאת, הקבוצה מדורגת רק במקום התשיעי מתוך 11 קבוצות, אבל השחקנים בלבן הניעו כדור והגיעו למספר מצבים טובים.
את המשחק שפטה צביה מלכה, קוונית בלאומית שביקשה לשמור על כושר כשופטת מרכזית. ייאמר לזכותה שהיא הקפידה על הכללים ואפילו סירבה להתחיל במשחק עד שהשוער של רמלה יחליף את צבע הגרביים שלו... צביה, תשתחררי קצת, כולה ליגה ג'.

כולה ליגה ג'. צביה מלכה.
את תקציר המשחק אפשר להתחיל וגם לסיים בדקה ה-13. חאדר כלבוני קיבל כדור עומק ממוחמד חאג' ובבעיטה חזקה שם את הכדור בחיבורים הרחוקים של כפיר ניגרקר, 0:1 לרמלה.

איזה גול. כלבוני בועט.

הכדור באוויר.

וברשת.

וכלבוני חוגג.
גדרה ניסתה להגיב אך אופיר מזגני נבלם מקרוב ע"י יוסף סקא, שוער רמלה, שבמקור הוא בכלל שחקן שדה אך ניצב בשער לאחר שהרמלאים הגיעו ללא שוער טבעי.

שיחק לא רע בשער. יוסף סקא בפעולה
גם גל טמסוט וגיא יחיאל האורחים ניסו את מזלם לקראת ההפסקה, אך המקומיים ירדו להפסקה ביתרון מינימלי.

גדרה ניסתה. הכדור של טמסוט (מספר 13) חומק החוצה.
בדקה ה-60 רשמנו מצב לא רע לרמלה, כאשר בילאל מוסלם הצליח להקפיץ מעל ניגרקר, אך הכדור שלו חמק מעל המשקוף.
כמעט השני. מוסלם מקפיץ.

אך הכדור מעל השער.
דקה בתוך תוספת הזמן ניסיון נגיחה של דניאל דמתי האורח לאחר כדור קרן גם חמק החוצה ובסיום, 0:1 לרמלה שככל הנראה תסיים את העונה במקום הרביעי המכובד.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?