הקרב על המקום השני

הניצחון של קריית גת השאיר למרמורק ויפו להיאבק על המקום השני , מקום שנותן יתרון ביתיות במשחקי הפלייאוף. מרמורק למרות הרכב חסר ניצחה ,כבשה פעמיים ויכלה להרשות לעצמה לחגוג עם הקהל הנפלא שלה בסיום.

הכדורגל הוא ספורט מיוחד ומוזר אבל לפעמים קורים דברים שמכניסים אותנו לפרופורציות ומראים לנו כמה הכל שביר. כאן המקום למסור שוב את תנחומינו לחנן פדידה ומשפחתו על הטרגדיה הנוראה שפקדה אותם.

ולכדורגל. יפו ומרמורק הן שתי קבוצות שתמיד מביאות עמן קהל. בשישי המצב לא היה שונה. קהל האוהדים הססגוני שפקד את האיצטדיון במרמורק סיפק לנו תפאורה מצוינת.

הקהל של יפו סיפק תחושה של מה שמחכה נו כשכתב השבוע בפורום שלו: "משחק בין אחים, שיקבע מי יהיה אורח של מי בפלייאוף. נבוא כידידים וניפרד כידידים. אוהדי יפו אוהבים את אוהדי מרמורק ואני מאמין שזה הדדי. דרבי האצולה...".
כיף לראות כאלה מחוות בין אוהדים מה עוד שהייתי עד ללא מעט מפגשים של כאלה המכירים כבר הרבה זמן וכולם אמרו שהשער המפריד בין שני היציעים מיותר ואפשר להשאיר אותו פתוח.

לאחר שהחלום על המקום הראשון התרחק, שתי הקבוצות רצו להבטיח לעצמן את המקום השני בזכותו אפשר לזכות בעוד כמה משחקי בית ובהכנסה נוספת. במחצית קיים עדני שיחה עם אוהדי יפו והסביר להם את זה בצורה מצוינת.
שתי הקבוצות עלו בהרכבים מעט חסרים. מרמורק עלתה בלי החלוצים הטבעיים שלה ואילו בצד היפואי גיא אבן היה מאד חסר.

לפני השריקה עמדו שחקני שתי הקבוצות לדקת דומיה, מחווה יפה שכיבדה את עמיתם, חנן פדידה.

כבדו את עמיתם. דקת הדומיה (אייל אורן)
פתיחת המשחק התאפיינה בעיקר בשליחת כדורים ארוכים של שחקני יפו לכיוונו של קרגולה, שלא הניבו מאומה.
מרמורק מנגד, שחקה עם הרבה התלהבות והחל מתחילת המשחק לחצו את שחקני יפו גם בחצי שלהם, הלחץ שהניב איבודי כדור שהובילו להתקפות של הביתיים.

בדקה ה-16 הגיעה ההזדמנות הראשונה של מרמורק. טל איילה הוציא כדור חופשי מהיר לפני שהגנת יפו הספיקה להתארגן, אלירן שחר בועט מ-16 מטר מעל השער.

בדקה ה-20 מסר כהן צדק כדור רוחב לרוסלן ברסקי שבעט החוצה. שלוש דקות מאוחר יותר היה זה כהן צדק בעצמו שבעט חלש ברגל שמאל הישר לידיו של שוער מרמורק, טום גלברט.

בנוסף ללחץ שציינתי קודם, מרמורק שחקה מאד מסודר. ההתקפות החלו מהחוליה האחורית עברו למרכז ואם לא נמצאה הפרצה בחלק הקדמי התחילו שוב מהחלק האחורי.

משחק מסודר של מרמורק. מאיימים על השער (אייל אורן)
בדקה ה-26 עלה כדור לרחבה מצד שמאל, מישל רוס מוקם מצוין אך נגח הישר לידיים של שוער יפו, אסף רז.
בדקה ה-28 מתפרצת של יפו אותה הוליך כהן צדק אך במקום לחלק מסירה לאחד האגפים הפנויים החליט דווקא לבעוט לשער בעיטה חלשה שנעצרת בקלות על ידי גלברט.

המשחק המשיך להיות קצבי. בדקה ה-33 הגיע הרגע המכונן של המשחק. כדור עלה מצד ימין לרחבה של יפו, רוס בעט מהאוויר כדור אדיר שעבר את השוער וסולי צמח שעמד על הקו הציל בזינוק אמיץ. מוכרח לומר שמהמקום בו עמדתי זו נראתה כמו הצלה עם הראש. השופט, אורן סימיניאן שהיה ממוקם טוב ממני לא היסס, שרק לנגיעת יד, שלף את האדום לצמח והצביע על נקודת הפנדל. צמח הלא מאמין ניגש אל הקוון שיעזור לו לשכנע את השופט שלא הייתה יד אך כלום לא עזר והוא עשה את דרכו החוצה.

עם הראש או עם היד. הבעיטה שהובילה לעצירה של צמח (אייל אורן)
ברגע הראשון ההצלה נראתה חוקית אבל אחרי עוד קצת מחשבה נראה קצת לא הגיוני שצמח הציל עם הראש את הפצצה הזו שנשלחה לכיוון השער ולא נשכב על הרצפה מיד אחרי. מה שכנראה קרה זה שהוא הגן על הפנים עם היד ולכן השריקה של השופט כנראה נכונה.

מנסים לשנו את רוע הגזירה (אייל אורן)
הקהל לידי פשוט התפוצץ. קומץ ממנו נצמד לגדר ולא חסך מהקוון את מה שהוא חושב עליו, על אמא שלו ועל איך השישי שלו צריך להראות . מגעיל, לא ראוי ומיותר כל כך!!!!
את טל איילה לא עניין כלום הוא פשוט ניגש לכדור ובעט את הפנדל פנימה, 1-0 למרמורקים.

את איילה זה לא עניין. הכדור ברשת (אייל אורן)

החגיגה הפרטית  (אייל אורן)

והכללית (אייל אורן)
יפו לא ויתרה וחיפשה את השוויון. בדקה ה-45 הרמה לרחבת מרמורק פגעה בקרגולה והתגלגלה ליד קורה השער. דקה מאוחר יותר חדר עידן חג'ג' לרחבה היפואית ובין שלושה מגנים הצליח לשחרר בעיטה, רז הדף את הכדור שפגע בכתפו של רוס והתגלגל למזלם של היפואים, החוצה.

במחצית השנייה הוא כבר לא היה. רז בפעולה (אייל אורן)
אירוע חריג התרחש עם שריקת השופט למחצית. רז פנה לברסקי, שהיה הטוב בשורות יפו במחצית ופשוט קילל אותו. הנהלת יפו לא עברה על הנושא בשתיקה כשלמחצית השנייה השוער לא עלה ונשלח הביתה.

דווקא היה הטוב ביותר בשורות יפו. ברסקי (אייל אורן)
במחצית המשחק נערך טקס לכבוד שחקן העבר של מרמורק, אלרן בן ברק. יפה לראות שבמרמורק יודעים שבשביל עתיד צריך לא לשכוח את העבר.

בשביל העתיד, אסור לשכוח את העבר. טקס ההוקרה (אייל אורן)
הקהל של יפו לידי קרא לעדני שיבוא אליהם בשביל לענות להם על כמה שאלות כמו למשל על מה יש למרמורק לשחק ולהתאמץ . עדני הסביר להם שלמרות שהרצון לעלות מהמקום הראשון לא התממש הוא עדיין רוצה לסיים שני כדי לארח עוד כמה משחקים ולהגדיל את ההכנסה מהעונה הזו.

רוצה הכנסה. עדני ואוהדי יפו (אייל אורן)
עם פתיחת המחצית השנייה סבל החוד של יפו מחולשה לא מוסברת כשחוסר ריכוז ומזל גרר איבודי כדורים מיותרים ובזבוז הזדמנויות לכבוש.

בדקה ה-61 בעט רוס מ-30 מטר והשוער השני של יפו, גל טובלי הדף לקרן.

בהמשך עברה יפו למערך התקפי שהותיר רק שני שחקני הגנה מאחור. היא יפו תקפה ותקפה, הרבה כדורים הסתובבו ברחבה של האדומים אבל לא הייתה אף רגל שתדחק את הכדור פנימה. בדקה ה-75 קרגולה קבל כדור ובתנועה אופיינית, מבלי לעצור הסתובב ובעט החוצה.

בדקות האחרונות ראינו משחק שרץ מצד לצד עם לא מעט הזדמנויות לשתי הקבוצות. בדקה ה-92 זה נגמר. מתפרצת של מרמורק אותה הוליך רוס מהאגף הימני, האחרון שלח רוחב ואפי מלכה דחק בקלות פנימה, 2-0 בסיום למרמורק.

משחק שרץ מצד לצד. חוגגים את השני (אייל אורן)
שלושה מחזורים נשארו לסיום הליגה הסדירה, טוב תעשה יפו אם תלמד מההפסד הזה (השני ברציפות) ותקבל את צלצול ההשכמה לו היא זקוקה. במרמורק צריכים לדעת לרדת חזרה לקרקע לאחר ההתבססות במקום השני ולהמשיך בדרך בה הם הולכים.

ולסיום עוד שאפו גדול לקהל שהגיע היום והראה לכולם איך צריך לאהוד את הקבוצה שלך. הלוואי ובאמת ששערי ההפרדה בין מחנות אוהדים ולא רק שם, תמיד יוכלו להישאר פתוחים...

שערי ההפרדה ישארו פתוחים. דור העתיד של אוהדי מרמורק (אייל אורן)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דבריך לא מדויקים
(אוהד יפו: 11:30 15-04-2014)
השופט המשיך את המשחק והקוון סימן לו שהיתה נגיעת יד דבר שלא נכון ןלמה שסולי יפול הרי שחקנים נוגחים כדורים חזקים
2
בושה וחרפה
(קריית גתי: 12:22 15-04-2014)
לכאורה זה רגיל אצל יפו אם הם לא מצליחים לנצח על המגרש הם פועלים בשיטות אחרות. מה זאת אומרת על מה יש למרמורק להתאמץ ולשחק מה הם מצפים עכשיו גם שלא יתאמצו נגדם? אז רגע אסור לחגוג נגד יפו אסור לנצח אותה אולי צריך להשאיר אותם לבד בליגה? לפרק תקבוצה הזאת
5
אוהדי מרמורק
(מרמורקי: 19:00 15-04-2014)
אוהדי מרמורק אוהביםאת כל הקבוצות ונהנות לארח כל אחת .יפו זה אחים שלנו חלק מהאוהדים שמה חברים שלנו טובים מאד ושניים מהם אפילו גרים בשכונתנו.הידה בי הידה בו הידה מכבי יפווווו
6
את הטיל ישר ליד של המגן לא נתן רוס
(אחד שהיה שם: 20:08 15-04-2014)
זה היה טל איילה.
7
ק.גתי מגיב ל ק.גתי ל-2
(שמעון. אוהד קרית גת: 08:55 16-04-2014)
מה אתה לא מבין...פעם הייתה בשוק .זה מה שקורה בין מרמורק לבין יפו זה ניקרא מסחרה פשותו קמשמעו ..מחירת משחק .שים לב לתמונה של יפו יחד עים עדני מתכנינים את העונה הבאה
8
משהו פה לא נורמלי
(שמעון אוהד קרית גת: 08:40 16-04-2014)
מזה .אוהדי יפו מנהלים דין ודברים עים עדני מזה צריך להיות יפו רגילים שמרמורק פותחים רגליים ...אבנתי אבנתי יפו קנו משחק ומרמורק עבדו עליהם וניצחו את המשחק יוצה שעדני נישאר עים כסף בכיס נו.תמני או לא תמני תשפתו אתם
9
מרמורק
(אוהד מרמורק: 09:15 18-04-2014)
מרמורק מכוערים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?