אוויר לנשימה: צור שלום הפתיעה את מכבי דליה

שחקני צור שלום, ניצחון חשוב שלהם (איאן חמאדה) שחקני צור שלום, ניצחון חשוב שלהם (איאן חמאדה)
אחד הניצחונות הבולטים של המחזור, היה במשחק בין צור שלום מתחתית הליגה לבין מכבי דליה שהגיעה עם הרכב חסר. ניסן רביבו כבש בדקה ה-47 והעניק לקבוצתו 3 נקודות חשובות

הניצחון החשוב 0:1 של צור שלום על מכבי דליה משערו של ניסן רביבו הגדיל את הפרש הנקודות מהקו האדום ונתן קצת שקט לקבוצה. מכבי דלית אל כרמל הגיעה למשחק הזה כשהיא חסרה 4 שחקני מפתח: הקשרים ואיל חרבאוי, רוקן והבה, טל בויס והבלם תמיר חשאן.

המשחק נפתח בשליטתה של דליה שניסתה לתקוף דרך האגפים. בדקה התשיעית ענאן נסרלדין הקפטן שעבד קשה על המגרש עשה מהלך נהדר כאשר עבר 3 שחקנים מצור שלום ובעט כדור שכמעט פגש את הרשת של השוער גבריאל כהן המצויין.

דליה ניסתה להבקיע את שער היתרון וסיכנה את שערה של היריבה ללא הצלחה, צור שלום מצידה התגוננה ובנתה בעיקר על התקפות מתפרצות מהירות. תוצאת המחצית: 0-0.

שחקני שתי הקבוצות (איאן חמאדה)
במחצית השנייה הכול השתנה, דליה נחלשה וצור שלום תפסה אומץ והתחילה לתקוף בכול הכוח. בדקה ה-47 טעות ביציאה של שוער מכבי דליה העניקה הזדמנות מצוינת להבקעה, חלוץ צור שלום יוני מששה בעט כדור שהיה בדרכו לשער, אסף בן מוחה המצוין עצר אותו והרחיק מהקו לקרן.

כדור הקרן הורם פגע בראשו של שחקן דליה וחזר לריבאונד שאותו בעט ניסן רביבו מ-20 מטר אל בין החיבורים של ביראני שלא יכול לעשות כלום, שער נפלא 0:1 צור שלום.

דליה שלחה את מירב שחקניה להתקפה במטרה להבקיע את השיוויון אך נתקלה בהגנה יציבה של צור שלום. בדקה ה-65 בעיטה מחוץ לרחבה של חן חג'ג' שפשפה את המשקוף של הקבוצה המקומית וכמעט דליה הצליחה להשיג את השיוויון.



צור שלום ניצלה את הדלילות בהגנה של מכבי דליה והגיעה למצבים מסוכנים מאוד שכמעט הגדילו את התוצאה. בדקה ה-70 כדור שבעט קשר צור שלום אסף בראון פגע במשקוף של שערה של דליה וכמעט נכנס אבל שוקי ביראני קלט.

עוד הזדמנות נהדרת ניתנה בדקה ה-81 לצור שלום כאשר קיבלה כדור חופשי מ-19 מטר לאחר התקפה מתפרצת מצויינת, אלירן אלקובי בעט הישר לחיבורי השער, הכניע את ביראני השוער אך לא את עבד פרוגה שעמד על קו השער והרחיק את הכדור.

בדקה ה-86 הגיעה פריצה נהדרת של המגן נביל נסרלדין באגף שהסתיימה בהרמה שהגיעה לראשו של החלוץ עמאר זידאן שנגח מעל לשער.

בסיום, צור שלום מבחינתה השיגה את התוצאה שחלמה עליה והיא יכולה לנשום אוויר עד למשחק נגד אולגה בשבוע הבא, מהצד השני, מכבי דליה יצאה בזול מהמחזור הזה כי טבריה הפסידה, אך מגדל העמק צימצמה את הפער לשתי נקודות. למרות ההפסד עדיין במקום השני.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נצחתם בזכות ונלחמתם כל הכבוד
(אוהדי מכבי דליה: 12:43 20-04-2014)
מקווים שתשארו בליגה בעזרת השם אתם וכפר כנא מכל הלב אןהדי מכבי דליה
3
שמאשרים מגרש כזה למשחק כדורגל ! סכנת נפשות של ממש בושה לאיגוד השופטים שאישר מגרש כזה בליגה א
4
מכבי אפסים
(הפועל דליה: 18:23 20-04-2014)
אתם קבוצה של גועל נפש ועם האוהדים שלכם שביקושי מגעים ל100 אוהד אתם החוצפניים של ליגה א וחבל שהליגה הזאת סובלת אותכם יא גזעניים יא זבלים נתחשבן איתכם הגלגל מתובב יקירי וחשבון עמוק יהיה לכם יא זבלים .
5
צור שלום לערער לעליון יש להם על תנאי3נ;ק
(ויצאתם זכאים מושחתים: 20:05 20-04-2014)
שלא תחרבן מהלחץ מה שאיכפת לנו שתרדו ליגה כי אנחנו שונאים אותכם הדדי הינו רעים איתכם בגללכם נענשנו על ההתפרעות שלכם הפסדנו 3 נקודות במשחק רדיוס ;; על מה אלוהים סגרה המשטרה את המגרש אחרי הדרבי על התפרעות תקיפה אוהדים נכנסו למגרש ואימו לפגוע בשופט
6
הכוונה למס 4 אוהד האפסים
(אוהדי מכבי דליה: 20:59 20-04-2014)
אין גלגל כי אנחנו לא נתראה עוד בליגה ג
7
הפועל בלב
(הפועל דליה: 17:14 22-04-2014)
למספר 6 רק שתדע אח שלי במקום שאנחנו נעזור אחד לשני אנחנו רק מלכלכים את היחס בינינו וזה חבל מאוד כיום שהפועל נלחמת בתחתית והגיע לכם משחק שאתם אולי הייתם עוזרים לידידים ואז אומרים בזכות מכבי הגברים הפועל נשארו זה היה להפך וחבל מאוד . בהצלחה לשנינו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?