ליגה ב', צפון א': עולה עדיין אין, יורדת יש

זה היה אמור להיות מלחמת עולם. מצד אחד מג'ד אלכרום שאסור היה לה לאבד נקודות כדי לא לשמוט את הפסגה ומצד שני בני עראבה שנאבקה על חייה על מנת לשרוד בליגה. בסופו של דבר מג'דל ניצחה אך תצטרך לפגוש את כפר קנא במשחק עלייה לאחר שגם זו ניצחה. עראבה נשרה סופית לליגה ב'.

המחזור אחרון בליגה ב' צפון א' סיפק הרבה מאוד מתח והתרגשות כאשר זהות העולה לליגה א' לא הייתה ידועה ושתי הקבוצות הנאבקות ראש בראש ידעו שהן חייבות לקחת את הנקודות ולהתפלל למעידה של השנייה.
אחת מהן, מג'דל כרום אירחה את האחרונה בטבלה בני עראבה אשר הייתה חייבת לנצח ולקוות שהפועל סכנין או מכבי טמרה יאבדו נקודות כדי לא לרדת ישירות לליגה ג' אלא להיאבק על המקום דרך הפליאוף.

הרבה מאוד כוחות שיטור ואנשי אבטחה הגיעו למגרש במג'דאלכרום על מנת לשמור על הסדר. גם האוהדים המקומיים לא אכזבו וכמעט שעה לפני שריקת הפתיחה כבר מילאו את היציע וחיממו את הגרונות. סמוך לשריקת הפתיחה היציע התמלא מעבר לקיבולת וסביב המגרש התאספו אוהדים כדי לצפות במשחק.

לא אכזבו. אוהדי מג'דל  (אמיר שיבי)
פתיחת המשחק הייתה מצוינת עבור הקבוצה הביתית. כבר אחרי שתי דקות מוטי כל טוב העביר כדור רוחב לתוך תיבת החמש שם המתין לכדור רוברט ארחיל שמקרוב דחק את הכדור לרשת והקפיץ את המגרש, 0:1 מהיר למג'דאלכרום.

הקפיץ את המגרש. ארחיל חוגג (אמיר שיבי)
עראבה הוכיחה מהר מאוד שהיא לא באה לשמש כתפאורה במשחק הזה וגם לה יש מטרה לנצח את המשחק. כבר בהתקפה הראשונה שלה בדקה ה-5 הכדור הוגבה לרחבה מאגף ימין וראשד דראושה התרומם ובמספרת יפיפייה ניתב את הכדור אל בין חיבורי הקורות, 1:1.

עראבה המשיכה לתקוף ובדקה ה-10 תאמר עראבי בעט מזווית קשה כדור שחלף על פני כל הרחבה בלי שאף רגל אורחת תצליח לדחוק פנימה.

עשר דקות חלפו ושאדי חמודה הוכשל בקצה הרחבה לשופט המשחק עמית אלנקווה לא נותרה ברירה אלא להצביע על הנקודה הלבנה, פנדל למג'דאלכרום. רוברט ארחיל זרק את השוער לצד שמאל ואת הכדור לצד השני והחזיר את היתרון לקבוצתו, 1:2.

בדקה ה-22 שאדי חמודה כמעט והגדיל את התוצאה כאשר פרץ באגף שמאל חדר לרחבה ובעט כדור שננעץ בקורה הימנית הרחוקה.

כמעט הגיל את התוצאה. חמודה (אמיר שיבי)
בדקה ה-26 כדור חופשי מ 30 מטרים הוגבה לרחבת עראבה ההגנה הרחיקה עד לרמי דאהר, הקשר הצעיר ראה את מוטי כל טוב לא מכוסה בפינת הרחבה ושלח אליו את הכדור, האחרון מ 3 מטרים ירה את הכדור אל הרשת הגבוהה ופנימה, 1:3.

הקהל המקומי החל כבר לשיר "ליגה א ליגה א'" גם לאור התוצאה של קבוצתו וגם בעקבות כך שהם שומעים שהיריבה על העלייה הפועל כפר קנא מתקשה בכאבול.

חמש דקות לסיום המחצית הכדור הוגבה מאגף שמאל חסן מנע לא הצליח לנגוח אך הכדור הגיע אל שאדי חמודה שבעט כדור חזק שנהדף בקושי על ידי השוער.

בדקה ה-58 בהא רבאח (נכנס בדקה ה-51 במקום יוסף חליל) גלש בפרעות עם שתי הרגליים קדימה אל רגליו של חאפז נוגידאת. אלנקווה היה החלטי שלח את היד אל הכיס האחורי והרחיק את הקשר.

השופט היה החלטי. רבאח מורחק  (אמיר שיבי)

ויורד מן המגרש  (אמיר שיבי)
בדקה ה 64 עראבה כמעט וחזרה למשחק כאשר תאמר עראבי בעט מתוך הרחבה וברגע האחרון הכדור נהדף מקו השער.

בדקה ה-75 עוד מצב מצוין למקומיים. בילאל סבע חדר לרחבה ובעט אך הכדור נהדף על ידי השוער פגע בשחקן הגנה ונהדף מחוץ לרחבה. הקהל של מג'דאלכרום אומנם לא חגג שער של קבוצתו אך חגג שער של כאבול, במהרה התברר שהשער שם נפסל ועדיין 0:0 בין כפר קנא לכאבול.

בדקה ה-78 בילאל סבע קיבל כדור עומק לרחבה ונעץ את הכדור במשקוף.

עשר דקות לסיום עראבה קיבלה בעיטה חופשית מ 18 מטרים. תאמר עראבי סובב את הכדור ופספס את המסגרת במקצת.

כמעט שער. עראבה מנסה לאיים על מג'דל  (אמיר שיבי)
ככל שנקפו הדקות הקהל המקומי כבר התחיל להריח את ליגה א' אך בתוך תוספת הזמן הגיעה הבשורה המרה מבחינתם הפועל כפר קנא הצליחה להבקיע פעמיים בסיום ולנצח את המשחק.

יצטרך לעבור עוד משחק מכריע. חלאילה  (אמיר שיבי)
בתום הליגה הסדירה מג'דאלכרום ראשונה כפר קנא שנייה ולשתיהן 71 נקודות. העלייה תיקבע במשחק מכריע אשר ייערך ביום רביעי הקרוב בקריית אליעזר לפחות נכון לכתיבת שורות אלה.

המפגשים בליגה בין השתיים הסתיימו ב 0:0 משמימים. מה שבטוח במשחק המכריע זה לא ייגמר ככה, אחת תעלה ליגה והשנייה תחפש את העלייה דרך המבחנים.

עראבה מצידה השלימה ירידה כפולה של שתי קבוצות היישוב לאחר שקודם לכן נשרה אחווה מליגה א' לליגה ב'.

ירידה כפולה. שחקני בני עראבה  (אמיר שיבי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגד אלכרום
(יוסף שפרעם: 05:33 28-04-2014)
קבוצה מגעילה שכוללת השחקנים , המאמן ,ההנהלה והקהל אתם לא תעלו בחיים שלכם ליגה ומתאימים לליגה זו ולמטה
2
מגד כרום
(מגדלאוי: 10:30 28-04-2014)
שפעמר אריח אלקו מא נכסר לאנו בדקו תיגו ענא אכתסרו משאקל ותאלעין גסב ענק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?