אסי גלבוע פותחת עונה

שחקני אסי גלבוע (פייסבוק הרשמי אסי גלבוע) שחקני אסי גלבוע (פייסבוק הרשמי אסי גלבוע)
קבוצת אסי גלבוע פתחה היום (ראשון) באופן רשמי את אימוני הקבוצה. ברוך ממן מאמן הקבוצה: "הקבוצה תתבסס על שחקני בית ושחקנים צעירים". שטיין: "נתחזק בעמדות הקריטיות"

הפועל אסי גלבוע, מי שסיימה את העונה החולפת באמצע הטבלה, פתחה היום (ראשון) את אימוניה באופן רשמי, כשלמעלה מ-30 שחקנים הגיעו לאימון הפתיחה, רובם נבחנים. כזכור, לא מעט שחקנים עזבו את הקבוצה בחודש האחרון, ביניהם ניתן למצוא את אבי מלכה שעזב לנשר, גל אלקנתי, אביב דדו, חיים קימה ותומר ברוקס.

בקבוצה מקווים לבנות קבוצה טובה שתתבסס על שחקנים צעירים, מאמן הקבוצה, ברוך ממן אמר: "נעים להתחיל עונה חדשה. ישנה התרגשות גדולה, אנחנו נמצאים בעונת מעבר כאשר 11 שחקנים עברו לקבוצות אחרות, חלקם אף התקדמו". ממן הוסיף ואמר: "הקבוצה תתבסס על שחקני בית ושחקנים צעירים, מקווים לפתיחה טובה יותר מאשר העונה החולפת".

באימון הפתיחה ניתן היה לראות פרצופים מוכרים, גל סויסה ששיחק בהפועל עפולה, רם סופר, מומו אלבז וסולטן זועבי שממשיכים לעונה נוספת בקבוצה.

ברוך ממן ואורן דניאל (פייסבוק הרשמי אסי גלבוע)
יו"ר אסי גלבוע, ארז שטיין דיבר על פתיחת האימונים ואמר: "מאחל לקבוצה שתצייג את הגלבוע נאמנה ותהווה בסיס להכשרה והתקדמות מקצועית עבור שחקני הבית. מאמין בצוות המקצועי וביכולת השחקנים, נדאג להתחזק בעמדות הקריטיות".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
אין על אורן המלך
(שכן: 23:23 20-07-2014)
3
אני מבין שכואב לכם הרבה כי ברוך ממן העיף אותכם מהקבוצה .אבל הוא היחידי שיכול לתת במה לכל הצעירים ושחקני הבית אתם תלכלכו ואנחנו אוהבים אותו אז תתפןצצו הוא יבנה אחלה קבוצה בהצלחה אסי גלבוע
4
דיי לפוליטיקה רוצים להנות
(אוהד אמיתי: 10:20 21-07-2014)
ברוך אם אתה מאמן גבר ואמיתי ולא בובה של המועצה תביא שוער ולא לתת לאפי סבג לשחק זה רעל בקבוצה ואולי תצליח להשאר בליגה
5
עלק שחקן ל3
(בדיחה שכמוך: 10:25 21-07-2014)
תראה כמה אתה דביל איזה שחקן ער בשעה 5:40 לפנות בוקר איזה משועמם תאכל תלב ושימשיך לכאוב לך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?