מאור קנדיל מתכוון לפנות לוועדה למעמד השחקן נגד בני יהודה

קשר מכבי קביליו יפו שהרשים את רן בן שמעון ואף זכה לשתי הצעות נוספות בליגת העל, ושלוש הצעות מהליגה הלאומית, אינו יכול להתשחרר מהחוזה בבני יהודה. קנדיל יפנה לועדה למעמד השחקן

קשר מכבי קביליו יפו ואחד השחקנים הכי מוכשרים בליגות הנמוכות, מאור קנדיל, מתכוון לפנות לוועדה למעמד השחקן בכדי לנסות ולהשתחרר מחוזהו מול בני יהודה. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא זוכה למספר הצעות טובות, הן מקבוצות בליגת העל והן מהליגה הלאומית, אך אינו יכול להשתחרר מחוזהו בבני יהודה שדורשת כ-35 אלף שקלים מקבוצות באחת משתי הליגות הראשונות.

רק לפני חודש התאמן קנדיל במכבי פתח תקוה ואף הרשים את רן בן שמעון, אך בשל חוזהו בכתומים, לא חתם. כעת מתאמן קנדיל בעירוני רמת השרון וגם שחרורו לשם יחייב תשלום כספי שיועבר לבני יהודה. קנדיל מתכוון לפנות לוועדה ולנסות ולהשתחרר מחוזהו בכדי לחתום באחת הקבוצות בליגות הגבוהות.

עוד אמרו בסביבתו של השחקן כי גם האופציה של מכבי קביליו יפו היא אופציה ריאלית כאשר אליה יוכל השחקן להגיע ללא דמי השאלה. בינתיים קנדיל הוא התגלית הגדולה ביותר של ליגת החופים כאשר בצוותא עם הפועל חולון הגיע לחצי הגמר בזכות ניצחון גדול על האלופה בשנתיים האחרונות, כפר קאסם. 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
נראה מוזר
(שרון: 17:36 22-07-2014)
נראה לי קצת מוזר שאם הוא כזה טוב, קבוצה לא תשלם עליו 35 אלף ש"ח. אני מניח שהכוונה לדמי השבחה. אם קבוצה בליגת על רוצה אותו שתשלם את זה או שהוא יוריד מהשכר שלו מה הבעיה
3
והמניעים שלו אישיים לגמור שחקן בלבד רק בגלל שהוא עבר למכבי יפו ולא לכפר שלם כמו שהוא רצה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?