צרפתי: "אנחנו אנדרדוג", מימר: "עשינו שינוי במחשבה"

צרפתי ושחקני פתח תקוה (חאדר אניס) צרפתי ושחקני פתח תקוה (חאדר אניס)
ליגת החופים מגיעה לרגע השיא שלה, ובחצי הגמר הראשון ייפגשו עירוני פתח תקוה מול עירוני ראש העין. פתח תקווה צירפה את אברטון לפני המשחק

ליגת החופים של ישראל מגיע לרגע השיא שלה, ובמשחק חצי הגמר הראשון ייפגשו עירוני פתח תקוה מול עירוני ראש העין. על הנייר, זה יכל להיות בקלות משחק גמר, כאשר מדובר בשתי קבוצות בעלות מסורת שזכו באליפות, שני מאמנים שנמצאים כבר שנים בליגה ובעיקר שתי קבוצות עם הסגלים הטובים בליגה.

ראש העין מגיעה למשחק הזה לאחר ניצחון משכנע ברבע הגמר על בית"ר ירושלים וזאת לאחר אכזבה רבה בעונה הסדירה. מאמן הקבוצה שרון מימר מסיים על שינוי משמעותי שעברה הקבוצה ועל כך שהיא מגיעה במצב מצוין לקראת המשחק. מימר: "אין הרבה מה לדבר לפני משחקים כאלה. עבדנו קשה השבוע ואנחנו מגיעים בכוננות שיא למשחק. עשינו שינוי בגישה לאחר הליגה הסדירה והראנו את הכוח האמיתי ברבע הגמר. מדובר בשתי קבוצות שוות אבל אני מאמין בקבוצה שלי ובטוח שנדע לעשות את העבודה".

פתח תקוה מהצד השני הרשימה בשלב המוקדם אבל ברבע הגמר ניצחה רק בבעיטת פנדל של צחי אילוז. בקבוצה מספרים כי האכזבה ברבע הגמר מעט שינתה את המחשבות של השחקנים ובקבוצה החליטו אף לצרף את בלם בני לוד, אוורטון, ליום האחרון של הטורניר. אוורטון שיחק בעברו בליגת החופים במדי בית"ר ירושלים.

צחי אילוז (חאדר אניס)
מאמן פתח תקוה ישראל צרפתי התייחס למשחק ואמר: "עברנו אימונים טובים השבוע ולראשונה עשינו אימונים בסגל מלא. זה יהיה משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת. אין ספק שאנחנו אנדרדוג במשחק הזה אבל אני חושב שבזכות שקט נפשי והניסיון שלנו נוכל לעבור את ראש העין. אני חושב על כל היום הזה וגם מסתכל על משחק הגמר כי כמו שאומרים מי שלא חושב על העתיד, לא חי את ההווה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פתוח
(אורן: 09:36 25-07-2014)
כן חברה למרות כל המצב היטם אפשר להגיע זה פצוח יאללה צרפתי אוהבים אותך
2
תגידו יהיה פתוח לקהל?
(בני: 02:06 25-07-2014)
רציתי ללכת חבל שלא נותנים.
3
מבלאט ועד מימר.
(אוראל.: 02:24 25-07-2014)
פרשנים בערוץ ספורט,כבר שלחו את מימר הביתה.מסתבר שלראש העין יש סיכויים ראליים לזכות בגביע..במכבי ת"א כדורסל גורמים בצמרת המועדון פעלו להחליף את בלאט,והסוף ידוע .האם גם מימר יחגוג מחר?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?