חולוניה או נתניה: חצי הגמר השני בחופים

אדיר דנין, שחקנה של נתניה (חאדר אניס) אדיר דנין, שחקנה של נתניה (חאדר אניס)
חצי הגמר בין יהלומי נתניה לבין הפועל חולון יהיה הקרב בין המועמדת לתואר לבין המפתיעה הגדולה של הליגה. בנתניה חוששים, בחולון רוצים ליהנות. לם: "מאמן חולון הוא מאמן העונה"

בנוסף לחצי הגמר בין ראש העין לבין פתח תקוה, המשחק בין חולון לבין נתניה נראה די בטוח על הנייר כאשר הקבוצה של בני לם פייבוריטית לא רק בגלל ההיסטוריה של הקבוצה אלא גם בזכות צירופם של שני שחקנים ספרדים שהראו את גדולתם במשחק רבע הגמר מול מכבי יפו.

שני המאמנים מדברים בעיקר על תחושה לא פשוטה בהכנות המשחק הזה. מאמן נתניה בני לם התייחס למצב הביטחוני ואמר: "אני אפילו לא מתרגש לקראת המשחק הזה בגלל המצב בעזה. אין אווירה לקראת המשחק הזה ואולי זה לטובה כי לא נגיע בלחץ ומתח וזה יהיה לטובה. יש לנו קבוצה טובה אבל גם חולון קבוצה מצוינת שהוכיחה את זה בניצחון מולנו ובעיקר בניצחון על כפר קאסם. צריך להבין שכפר קאסם היו טובים ברבע הגמר ועדיין חולון עשתה את אחת ההפתעות הגדולות של העונה. אני חושב שהמאמן של חולון הוא מאמן העונה שהביא קבוצה ממבחנים לחצי הגמר ואולי אף מעבר לזה".

בחולון החליטו לא להתחזק לקראת היום האחרון של הליגה וטוענים כי כל מי שהביא את הקבוצה ליום הזה ראוי להיות גם בחגיגה הזאת. מאמן חולון שרון פז אמר לקראת המשחק: "אני חושב שליגת החופים עושה קצת שקט ומנקה את הראש מהמצב בדרום הארץ. עשינו אימונים טובים ואנחנו רוצים להמשיך וליהנות. אין ספק שעל הנייר נתניה הרבה יותר טובה מאיתנו אבל הוכחנו יותר מפעם אחד העונה כי כל משחק לגופו. אם נבוא מרוכזים ונדע לנצל את הנקודות החזקות, אז נוכל להפתיע".

חלוואני, שחקנה של חולון (חאדר אניס)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בכל בידי שמים חוץ מיראת שמים
(חולוניה: 12:44 25-07-2014)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?