קובי בן חמו ודן רומן נבחנים בהפועל כפר סבא

דן רומן (באדום) (לירן דורף) דן רומן (באדום) (לירן דורף)
קשר בני לוד וקשר הפועל קטמון מתאמנים בימים אלה בקבוצה של פליקס נעים, ואם ירשימו את הצוות המקצועי, הם צפויים לחתום בקבוצה. הבעלים של כפר סבא, סתיו שחם: "כרגע הם בגדר נבחנים"

קשר בני לוד קובי בן חמו, וקשר הפועל קטמון דן רומן, מתאמנים בימים אלה במדי הפועל כפר סבא וקיים סיכוי כי אחד מהם יצטרף לסגל של פליקס נעים עוד העונה. בן חמו שיחק בעונה האחרונה בבני לוד וכבש שער אחד מול אחי נצרת. רומן התחיל את העונה בהפועל רמת גן אך לאחר עימות עם מאמנו דאז גיא לוי עזב את הקבוצה ועבר להפועל קטמון שבה אומנם כבש ארבעה שערים אך בסיום העונה ירד עם הקבוצה לליגה א'. הבעלים של כפר סבא סתיו שחם התייחס לשניים ואמר: "הם ביקשו להתאמן אצלנו וכרגע הם בגדר נבחנים".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תגובה ל-1
( שחר: 15:55 26-07-2014)
פיצי?. שמות לא משחקים....השחקנים כן. אני לא מתלהב משמות.ברגע שיוכיחו את עצמם יהיה אפשר לדבר.עד אז ניתן להם להוכיח את עצמם על כר הדשא. שבת שלום וד''ש לעפרה.
2
כפר סבא
(פיצי: 10:56 26-07-2014)
יופי כפר סבא היא תעלה לליגת העל עולה יש לה שחקנים טובים כמו אורן ניסים מיכאל קירטבה אלירן סיימון איתי טואף ועוד
3
הגנה
(רוברטו: 14:16 26-07-2014)
חייבים שני בלמים דחוף, נוסבאום כל החיים שיחק נגן שמאלי ועכשיו הוא משחק בלם עם טואף, הגנה ששוקלת 200 קילו. פליקס מה אתה עיוור? תביא בלם שהוא בלם, אפילו בלם זר.
4
סתיו תתעורר !
(עמית: 20:01 27-07-2014)
צריך להחליף את כל ההגנה, טואף כבד, מגנים איטיים אין קישור אחורי אין עושה משחק ואין חלוץ מהיר. רובי חסר נסיון פליקס בונקריסט. תתעורר מהר שלא נסתבך בתחתית
5
מה המטרה ??
(אסי: 13:00 02-08-2014)
אמרת המטרה לעלות ליגה ולקחת גביע, עם איזה שחקנים אתה רוצה לעלות ליגה? חצי מהשחקנים זה רמה של ליגה א, חצי השני זה שחקנים תחתית ליגה לאומית.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?