אושרי לוי: "אני רעב לאתגרים חדשים"

אושרי לוי (ארנון לוי) אושרי לוי (ארנון לוי)
אומנם השוער אושרי לוי כבר חצה את גיל ה-40, אבל הרעב והתשוקה למשחק נמצא אצלו בדיוק כמו בגיל 18. לאחר עונה מדהימה במכבי מעלות מחפש לוי את האתגר החדש שלו, והעיקר רוצה להמשיך ולחנך את הדור הצעיר

השוער אושרי לוי כבר עבר הכול בכדורגל והגיע גם לטופ כאשר היה במכבי תל אביב, אבל נראה כי דווקא העונה האחרונה במכבי מעלות אי שם בליגה ב', הייתה אחת המיוחדות בקריירה שלו, כאשר הוביל את מעלות לרבע גמר גביע המדינה ועלייה לליגה א'.

לוי: "עברתי הכול בכדורגל אבל העונה הזאת הייתה מדהימה. הייתה לנו קבוצה מאוד מיוחדת ולצד שחקנים ותיקים כמוני, אילן טל וליאור דה כלבו היו גם שחקנים צעירים ומוכשרים. הגענו להישגים חסרי תקדים ובעיקר הייתה לקבוצה הזאת את התשוקה הנכונה".

אז למה לא המשכת במעלות?
"זאת שאלה שצריך לשאול אותם אבל אני לא כועס או מאוכזב. נהניתי מאוד שם ויש שם אנשים מדהימים ונגמר לנו פרק ביחד ואני מחפש כבר את האתגר בה. אתגר בו אוכל להשפיע ולהשקיע בכל המובנים".

מה היה סוד ההצלחה?
"שהיינו קבוצה ללא אגו ושוב זאת הייתה קבוצה מיוחדת שכללה צעירים וותיקים, יהודים וערבים ואנשים מכל הסוגים וידענו לאחד כוחות ולהגיע להצלחה. היה לי חשוב לראות שחקנים צעירים שמגיעים ורוצים ללמוד ואנחנו הותיקים הגענו ללמד. בזמנו התאמנתי אצל ניר קלינגר ולמדתי ממנו משפט גדול: 'תשאירו את האגו בתא הכפפות' וברגע שכל אחד ידע את המקום שלו ועשה את המוטל עליו, הצלחנו".

שחקני מעלות (ארנון לוי)
כל מי שמכיר אותך יודע שחשוב לך גם לחנך את הדור הצעיר כמו שאתה עושה בפנימייה לנוער בסיכון.
"נכון ואני שמח שאני עושה את זה בכל מקום. למרות ההישגים הרבים שלנו, הישג נוסף שהיה העונה שזכינו בקבוצה ההוגנת ביותר בליגה ב' וזה לא פחות חשוב מעלייה או גביע המדינה. המטרה היא לחנך את הדור הצעיר ולהיות ספורטאים ולא להתעסק בדברים אחרים".

אתה כבר מעל גיל 40, חושבים על פרישה?
"ממש לא. חושבים על אתגר הבא שאוכל בו להשפיע. צריך להבין שגם אם אתה ותיק, אתה יכול להשפיע בעזרת הניסיון שלך ולפעמים זה מכסה על הפיזיות. כל עוד אני בריא ואני מודה לקב"ה שאני בריא אז אמשיך לשחק ולהשפיע כמה שאוכל. קיבלתי מספר הצעות ומבחינתי זה לא משנה אם זה בליגה א' או בליגה ג', העיקר שאמשיך ליהנות מכדורגל".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אושרי עשה דברים מדהימים
(ציון טויטו: 19:49 29-07-2014)
בקריירה שלו..הוא הגיע ממקום שאף אחד לא ספר אותו עד למכבי ת"א ובית"ר י"ם ומי שלא יודע הוא גם שחקן כדורסל ומעולה בכל סוגי הספורט...כל הכבוד תמשיך
2
פלאפל
(שוקי: 22:51 29-07-2014)
אם אתה רעב תאכל שוארמה או פלפל. לחנך ילדים? לא תודה.
3
דוגמא רעה לחנוך ילדים
(שגיא: 09:12 30-07-2014)
דפוק מי שנותן לו לחנך ילדים אחר כך מיתפלאים שהדור הבא יוצא עקום.
4
הגדול מכולם
(צהוב גאה: 17:07 30-07-2014)
אושרי אני חושב שמבחינתי ההישג הגדול והענק שלך היה בביתר באר שבע והניצחון על הפועל באר שבע ועוד קבוצות רבות בזכות עמידתך הטובה בשער.דוד נגד גוליית הבאת גאווה רבה אפילו עד היום שנזכרים בדרבי הנצחי
5
תתבייש
(אורי: 19:01 30-07-2014)
אושרי לוי תתבייש לך ,,,אתה אפילו לא מזכיר את חצור..פה קיבלת את הקידום שלך אני יודע כמה עזרו לך כאן..חבל שאתה שוכח..תתבייש.
6
רן רשתי
(רן רשתי: 06:59 01-08-2014)
אושרי אוהבים אותך נשמה יקרה. שתמשיך להנות מהכדורגל כמה שיותר , זה הסם הכי טוב שיש.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?