שלוש בראש: לוטטי השפיל את הפועל רמת גן

נועם כהן מנסה לברוח מאטו אתמול בוינטר (אבי ריימונד) נועם כהן מנסה לברוח מאטו אתמול בוינטר (אבי ריימונד)
בית"ר תל אביב רמלה השפילה את הפועל רמת גן בוינטר 3:0 משלושער ענק של מתן לוטטי. בשבוע הבא תפגשנה שוב הקבוצות, הפעם במסגרת הליגה.

אי שם בינואר 2010 הגיע מתן לוטטי דאז כשרון מבטיח מהנוער של מכבי תל אביב, לשורות הפועל רמת גן. החלוץ לא ממש השתלב, שיחק שבעה משחקים במדיה, מתוכם שישה כמחליף ותרם שער בודד במחזור הסיום של הליגה.

אתמול לוטטי כבר הגיע כשחקנה של בית"ר תל אביב רמלה ותפר את רמת גן עם שלושער קטלני שעוד יכל להפוך לרביעייה מדהימה אך החלוץ החמיץ בדקות הסיום את ההזדמנות אבל גם זה לא יכול להוריד ממנו  ולו במקצת מהמשחק הענק שתרם לקבוצתו.
 
מה יש לומר על הפועל רמת גן? פשוט להביט במבט נוגה על קבוצה שהייתה לפני שנה וקצת, מחזיקת גביע המדינה. מאז השתנו כל כך הרבה דברים, משפחת ארקין עזבה והשאירה את הקבוצה במצב טוב מבחינה כספית אך היא לא הצליחה להתרומם ודומה כי העונה תהיה עוד יותר רעה מקודמתה.
 
רמת גן הגיעה ללא עוז יפרח הפצוע אך עם שני הזרים ברוסו ולינגנה שחזרו לשחק לאחר ריב עם הקבוצה על פתיחת החוזה שלהם. גם בראיין ג'ונס ראה דקות ראשונות וניכר היטב כי הוא עוד יצטרך להשיל בשבועות הקרובים לא מעט ממשקלו.

נמני מנטרל את דיאמנט (אבי ריימונד)
מנגד, בית"ר תל אביב הגיעה עם ג'ניה דונייב בשער לאחר שטרם איתרה שוער ראשון במקומו של בן רהב שעבר לבית"ר ירושלים. גם מעוז סמיה טרם עבר בבקרה ואבי אבינו קיבל מנוחה.
 
באופן אבסורדי, רמת גן פתחה מצויין את המשחק וכבר בדקה השנייה דיאמנט מצא את בוקסנבאום והאחרון בעט כדור חכם אך דונייב הצליח איכשהו להוציא מהחיבורים שער בטוח.
 
דקותיים חלפו ונועם כהן מצא בכדור עומק את אלמוג בוזגלו שעבר את איתי עוזרי אך מול דונייב גילגל החוצה.
בדקה ה-14 ובניגוד למומנטום המשחק, עלתה בית"ר תל אביב רמלה ליתרון כשאיציק אבושדיד הרים כדור מאגף שמאל, הגנת רמת גן חלמה ומתן לוטטי ניצל זאת כדי לתת צ'יפ קטן מעל פשכצקי שחדר פנימה, 1:0 לאורחת.
 
חניכיו של סלובודאן דראפיץ' קיבלו ביטחון מהשער המהיר ובדקה ה-22 לוטטי קיבל כדור עומק, הסתנן בין בלמי רמת גן אך בעט חלש למרכז ופשכצקי היה במקום.

בוזגלו מנסה להסתדר עם עוזרי וסולטן (אבי ריימונד)
רמת גן ניסתה להיכנס למשחק, שלטה אופטית במרכז השדה אך לא הגיעה למצבים של ממש. בדקה ה-42 אבינו שלח נהדר את לוטטי לרחבה, האחרון עבר את וקנין, ניצב מול פשכצקי אך גם הפעם שוער רמת גן ניטרל את הסכנה.
 
המחצית השנייה נפתחה בסערה וכבר בדקה ה-50 סגרה האורחת סיפור כשברשצקי איבד כדור במרכז המגרש, בית"ר דהרה קדימה ולוטטי ניצב שוב לבדו מול פשכצקי והפעם הקפיץ בחוכמה מעליו, 2:0.
 
רמת גן ניסתה לחזור במהירות לעניינים ובדקה ה-53 דיאמנט חתך מהקו למרכז ושיחרר כדור חזק שכבר הכניע את דונייב אך ננעץ במשקוף.
 
בדקה ה-64 השלים לוטטי שלושער פרטי כשקיבל אסיסט נהדר מאלון סולטן ומול פשכצקי לא נכשל, 3:0 ענק לבית"ר תל אביב רמלה.
כאן נכנס המשחק לגארבג' טיים אחד גדול. ג'ונס נכנס ברמת גן, הראה ניצוצות וגם הגיע לחצי מצב אך לא מעבר לכך.

סולטן משגיח על בוקסה (אבי ריימונד)
מהעבר השני הגיע לוטטי בדקה ה-85 להזדמנות נהדרת לרשום רביעייה חלומית כשקיבל כדור מאטו אך מול פשכצקי בעט ליד הקורה והחוצה.
 
בסיום 3:0 מוחץ לבית"ר תל אביב רמלה שתארח בשישי הקרוב את אותה הפועל רמת גן, הפעם במסגרת הליגה.
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שתי קבוצות מיותרות
(יצאאצא: 10:02 16-08-2014)
2
העיקר שהאחים דיאמנט שיחקו
(אורדון: 10:38 16-08-2014)
בשביל האבא ישראל דיאמנט התוצאה וגורל הפועל ר"ג לא כל כך חשובים. העיקר שהילד הגדול משחק 90 דק' ובקושי עושה פעולה חיובית אחת והבן בקטן שהיה בקושי שחקן מחליף בנוער נכנס בדקה ה 70. יש מאמן בובה שיעשה מה שאבא דיאמנט אומר.
3
לאדוני הכתב
(תומר: 11:55 16-08-2014)
כל התמונות ששמת אין אפילו תמונה אחת של כובש השלושער.
4
שתשלים עם המצב שהיא מתאימה רק לליגה לאומית ולא יותר
5
הפועל דיאמנט רמת גן
(סמי : 18:45 16-08-2014)
מאמן בובה שמופעל ע״י ממר דיאמנט
6
ל3
(אני: 23:32 16-08-2014)
כובש השער לא מעניין אף אחד, כך גם הקבוצה שניצחה.
7
העיקר שצמד האחים לבית דיאמנט שיחקו
(אורדון מבוייש: 11:04 17-08-2014)
הפועל דיאמנט ר"ג גבעתיים. בושה לכל מי שהקבוצה חשובה לו. לירון דיאמנט בקושי זז כי הוא יודע שהחבר הטוב שעומד על הקווים לא יוציא אותו והאח הקטן מחכה רק להכנס.
8
למגיב מס' 3
(אורדון: 12:50 17-08-2014)
האמת היא שהצלם הוא אחד מאוהדי ר"ג המוכרים שהעביר ממה שהיה לו כמה תמונות לאתר והם בחרו ושמו בכתבה ממה שהיה.
9
יש לנו הנהלה של מטומטמים, תבדקו מי הביא אותם לארץ שיביא גם לנו שחקנים כאלה בגרוש וחצי
10
חייבים
(שלמה עזיז : 14:02 18-08-2014)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?