המסיקה מכה פעמיים: כפר סבא ניצחה את רמת השרון

מסיקה בורח מבוארון אתמול בגרונדמן (לירן דורף) מסיקה בורח מבוארון אתמול בגרונדמן (לירן דורף)
באמצע השבוע כבש ריף מסיקה את שער הנצחון לכפר סבא מול בני יהודה, אתמול הוא עשה זאת שוב והעניק לירוקים 1:0 מתוק על עירוני רמת השרון שמעלה אותם לרבע גמר גביע הטוטו

אוהדי הפועל כפר סבא באו בלא מעט טענות לבעלים סתיו שחם במהלך הקיץ על כך שהרכש אינו מספק ושיש צורך בעוד מספר שחקנים על מנת להוות איום של ממש בצמרת הליגה הלאומית.

אז ייתכן כי יש עימם גם צדק מסויים אך כבר כעת אפשר להגיד בבירור כי בבינגו אחד כבר פגעו בולצשחם ופליקס נעים,  הבינגו עונה לשם ריף מסיקה שבגיל 25 מתחיל סוף סוף להראות את מה שיש לו ברגליים לאחר שנחשב ככשרון מבטיח עוד מימי קבוצת הנוער של מכבי נתניה.
 
מסיקה היה אתמול וללא קשר לשער הנצחון שלו, מספר אחד על המגרש. הוא שימש כבעל הבית במרכז השדה, עבד גם הגנתית ולבסוף גם ניצל בישול נפלא ממיכאל קירטבה כדי להעלות את כפר סבא לרבע גמר גביע הטוטו.

מסיקה ואז'ובל מרחפים, משחק פנטסטי לקשר כפר סבא (לירן דורף)
מנגד, לרמת השרון היורדת הטרייה וחיים שאבו מאמנה יש עוד המון עבודה. "אין לי כסף למשחת שיניים" אמר שאבו כשנשאל האם צפוי רכש נוסף ודומה שעם החומר הקיים שיש לו, מקום בפלייאוף העליון ריאלי ביותר אך לא מעבר לכך.

שאבו, "אין לי כסף למשחת שיניים" (לירן דורף)
רמת השרון עלתה עם כל שחקני הרכש החדשים כגון בן אז'ובל(משחק טוב), רועי עטר, רן קוז'וק, תומר חנצ'ינסקי בשער ועוד. מנגד, כפר סבא עלתה בהרכב זהה לזה שניצח את בני יהודה למעט אורן ניסים שקיבל מנוחה והוחלף בסרבי, ברנקו מיכאלוביץ' שלא ממש הרשים ועדיין מסיר חלודה.

מיכאלוביץ' ונצר במאבק, חלוץ כפר סבא עדיין מסיר חלודה (לירן דורף)
אין ספק כי החום הבלתי נסבל ששרר במגרש גרונדמן, השפיע מאוד על שתי הקבוצות שפשוט התקשו לפתח איזשהו קצב למשחק וגם מיעטו להגיע למצבים של ממש מול השוערים כשהשחקן הבולט במגרש (מלבד מסיקה) היה השופט שמעון אלקבץ שהדגים תצוגת שיפוט פנטסטית.

מנחם מתקל את בן שושן (לירן דורף)
שאבו עלה עם מערך התקפי למדי כשעומר בוארון תופקד בשמאל, עטר בימין וזידאן את אז'ובל במרכז החוד. נעים עלה כהרגלו ב 4-5-1 כשעידן דוד בכנף שמאל, בן שושן בימין ומיכאלוביץ' מתופקד כחלוץ מרכזי.

בנש ובוארון במאבק (לירן דורף)
הפתיחה הייתה שקולה ובדקה השביעית הגיעה רמת השרון לחצי מצב ראשון לאחר מבצע קבוצתי נאה בסיומו בעט רן קוז'וק מ-16 מטרים אך אוהד כהן השתטח וקלט את הכדור.
 
אט אט כפר סבא נכנסה למשחק, החלה ליזום ובדקה ה-20 מסיקה הכניס צ'יפ עומק גאוני לברנקו מיכאלוביץ' שמ-12 מטרים מעט אלכסונית בעט החוצה.

קפיצה לגובה. עבד אלחי מרחף מעל זידאן (לירן דורף)
כפר סבא השתלטה על מרכז המגרש ובדקה ה-37 שוב היה זה ריף מסיקה שמצא בכדור עומק חכם את בן שושן שניצב לבדו מול חנצ'ינסקי אך שוער רמת השרון הצליח להדוף ולהשאיר את המקומיים בחיים.
 
שאבו שלח בהפסקה למערכה את רובי דבורה לכנף שמאל והאחרון הצליח להעיר משמעותית את משחק ההתקפה של רמת השרון. כבר בדקה ה-46 מצא דבורה בכדור קרן קצר את לירן קצב שהרים לרחבה שם נוצרה עירבובייה שבסיומה עט על הכדור אלון נצר שמשבעה מטרים בעט חזק אך נוסבאום ובנש בגליץ' משותף, הצילו גול בטוח.

נוסבאום ובנש מונעים גול בטוח מנצר (לירן דורף)
רמת השרון המשיכה לשלוט ובדקה ה-50 מצב נפלא לזכותה כשקצב הרים נפלא היישר לראשו של רובי דבורה שהקדים את בנש ומחמישה מטרים נגח חזק אך החוצה.
 
בדקה ה-55 נותרה רמת השרון בעשרה שחקנים לאחר שירדן שגיב שכבר סיכם בקיץ בכפר סבא ושוחרר, קיצץ בגסות את עבד אלחי במרכז המגרש וראה בצדק מאלקבץ את הצהוב השני והכרטיס האדום.

שגיב רואה את האדום (לירן דורף)
כאן נסוגה רמת השרון לאחור ונתנה לכפר סבא לשלוט באופן אבסלוטי במגרש אך האורחת התקשתה מאוד להגיע למצבים של ממש וגם שכבר חדרה לרחבה, נתפסו שחקניה במספר נבדלים.
 
בדקה ה-80 קיבל ריף מסיקה כדור בקצה הרחבה, חתך נהדר שמאלה, עבר שלושה שחקנים אך מזווית קשה בעט חלש מדי וחנצ'ינסקי קלט.

אז'ובל מתקל את טואף (לירן דורף)
הלחץ של כפר סבא נמשך ובדקה ה-84 פס רוחב מימין מצא ברחבה את מיכאלוביץ' שליטף קלות את הכדור שהכניע כבר את חנצ'ינסקי אך התגלגל באיטיות מרגיזה החוצה.
 
בדקה ה-88 מתפרצת נהדרת של כפר סבא מסתיימת בכדור עומק שנשלח אל מיכאלוביץ' אשר הגיע מול חנצ'ינסקי שיצא לעברו והשאיר פס קצר למסיקה שנותר מול שער חשוף אך מאור קנדיל בגלישה מהירה, הצליח להציל את קבוצתו ולהשאיר את התוצאה מאופסת.

זידאן מקצץ את סיימון (לירן דורף)
הדרמה הגיעה בדקה ה-91 כשמיכאל קירטבה המחליף קיבל כדור על קצה הרחבה, חתך מעט שמאלה והשאיר פס רוחב מדוייק לריף מסיקה שבנגיעה מתשעה מטרים בעט לפינה הקרובה, הכניע את חנצ'ינסקי וקבע 1:0 דרמטי לירוקים ונותן את האות לחגיגות 200 מאוהדיה שהגיעו לחזות במשחק.

מסיקה כובש (לירן דורף)
וחוגג (לירן דורף)
בסיום 1:0 קטן ומתוק שמעלה כבר כעת את כפר סבא לרבע גמר גביע הטוטו כשפליקס נעים יוכל לתת בשלישי הקרוב דקות משחק לשחקניו הצעירים ומנוחה לאחרים בדרך לפתיחת הליגה בשישי הקרוב מול בני יהודה בבלומפילד.

בנש משחק כדוריד עם חנצ'ינסקי (לירן דורף)
שפט מצויין שמעון אלקבץ בעזרת הקוונים תום עדי ומשה בוחבוט לעיני 300 צופים בגרונדמן.
 
המצטיין במגרש: ריף מסיקה (כפר סבא).

קנדיל רודף אחרי אליקיים (לירן דורף)
רמת השרון: חנצ'ינסקי, קצב (קנדיל), סטרול (נסראלדין), נצר, מנחם, שגיב (הורחק), קוז'וק, בוארון (דבורה), עטר (מדר), זידאן (גנון), אז'ובל.
 
כפר סבא: כהן, בנש, נוסבאום, טואף, אליקים, סיימון (ז'אן), עבד אלחי (כוואז), מסיקה (כהן), בן שושן (בדש), דוד (קירטבה), מיכאלוביץ'.

אוהדי כפר סבא חוגגים עלייה לרבע הגמר (לירן דורף)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תבוא הליגה ואז תראו
(גוםגום: 15:07 16-08-2014)
ששתי הקבוצות לא יהיו בצמרת בני יהודה עולה ולוד גם
2
גביע טוטו ברמת השרון
(דני: 15:14 16-08-2014)
כמות מכובדת של אוהדי כפר סבא כל הכבוד לכם
3
סתיו להתעורר לא מספיק
(דחוף 2 חלוצים : 16:18 16-08-2014)
חייבים 2 שחקנים כמו איברהים בסיט או רן יצחק קבלני עליות . חלוץ מטרה גולר כמו דיויד גומז תרחרחו האיש לא יקבל כסף מבין שהסוכן הטעה אותו .
5
תרגיעו
(הענק הירוק: 23:07 16-08-2014)
2 משחקים לא קיבלנו גול, 6 נקודות מ 6 בשני משחקי חוץ, אחלה קבוצה שתעלה ליגה עם קצת מזל. לא צריך סתם לזרוק כסף בשלב הזה, מקסימום נתחזק בינואר
6
כפ"ס תורידו מחירים בנוער
(ומהר: 14:32 25-08-2014)
מאמנים מבית"ר כפר-סבא מחירים ממכבי חיפה תרדו לקרקע.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?