אליאס קבלן העליות

אליאס יחד עם ביתו אליאס יחד עם ביתו
המגן שעלה ליגה יחד עם מעלות וגם חווה איתה את מסע גביע המדינה, מדבר על העונה החלומית שעבר, על ההצלחה, וגם על העונה הקרובה

בכדורגל יש מושג שחקן של מאמן, המגן איוב אליאס הוא אחד כזה. אחרי שתי עליות רצופות עם גרי בן חמו, השנה המגן/בלם שוב חוגג עלייה רביעית בקריירת המשחק שלו עם מעלות לליגה א' שתוך כדי  טעם השחקן את חווית גביע המדינה כאשר קבוצתו הגיעה עד לשלב רבע הגמר.

את שתי העליות ליגה האחרונות הוא מקדיש לבתו שנולדה ולאשתו: "לפני כל משחק שאני יוצא אני מנשק את הבת היא מביאה לי מזל".

איך אתה מסכם את העונה שעברתם?
"משהו מטורף לדעתי עם כל מה שעברנו העונה בקלות אפשר לעשות מזה סרט ואפילו הבמאי היה זוכה באוסקר. במהלך העונה היו לנו הרבה ירידות ועליות במשחקים שהמפנה הגיע בגביע המדינה לדעתי השלבים הגבוהים אליהם הגענו זה מה שחיבר אותנו העונה כקבוצה".

איזה רגע ממשחק אתה לוקח העונה?
"לדעתי שני משחקים. אחד הניצחון הענק בגביע על הפועל פתח תקוה שעשה הד הענק, הרגע השני שאני לוקח מהעונה זה השער שליאור דה כלבו כבש בתוספת הזמן מול איכסל. לאחר השער אני אמרתי בתוך תוכי שהעונה תיגמר בעליית ליגה ושמח שצדקתי".

זאת עלייה רביעית במהלך הקריירה שלך מה המתכון לזה?
"אין מתכון מיוחד זה פשוט להיות במקום הנכון עם האנשים כמו המאמן גרי שזה עלייה שלישית שלי איתו והשחקנים שאיתם עשיתי את העליות, החדר הלבשה והחברות שהיתה לנו בקבוצות זה המתכון שגרם להצלחות".

בשנים האחרונות תפקדת כמגן שמאלי השנה שיחקת כבלם מה גרם לשינוי ומה הבדלים?
"המאמן גרי בן חמו החליט לשנות את עמדתי במגרש מתפקיד המגן לבלם בהתחלה היה קשה הסתגלות היתי רגיל לעלות ולתמוך בהתקפה והפעם התפקיד צרך ממני משהו אחר וזה להיות עם קשר עין עם כל חוליית הגנה ואני חושב שזה הצליח כי ראייה לכך כמות השערים המעטה שהגנה ספגה 31 במספר וזה מראה שהקבוצה יכלה להיסתמך על החלק הגנתי".

ברשת שמסקרים את הליגות הנמוכות נבחרת ב-11 הכי טובים של העונה, איך הרגשה?
"מחמיא מאוד מאוד זה מראה שמעריכים את היכולות שלי אבל אני מאמין שכל שחקן יש לו בדק עצמי והוא יודע איך עברה מבחינתו העונה, הבחירה זה רק אקסטרה".

מה התוכניות לשנה הבאה?
"בתור שחקן בית של מעלות כולי תקווה שאמשיך גם בעונה הבאה יחד עם הקבוצה שאקפוץ כיתה מה שנקרא שאטעם גם את ליגה א' אני מתאמן כרגע עם הקבוצה ומאמין שמעלות תהיה קבוצה טובה גם בליגה א'".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שחקן נשמה וצנוע
(אחד שמכיר: 10:25 20-08-2014)
שחקן נשמה
2
שחקן חלש מאוד !!!!
(הנרי טויטו: 16:15 20-08-2014)
אני מיצטער אבל אני חייב להגיב מפני שעוד יחשבו שהשחקן הזה טאלנט אז שכולם ידעו שמדובר בשחקן חלש מאוד שרוב השנים ששיחק בליגות ב ו ג וישב בספסל או שוחרר מחוסר התאמה אתה יכל להיות קבלן צבע ולא יותר אז תיקנה פופקורן כי אתה חי בסרט ותכבד קצת את גרי המזליקי
4
למספר 2
(ראני חורי : 20:17 22-08-2014)
למספר 2 גם אם אתה צודק לדעתי אתה צריך לעודד ולפרגן לפחות שתהיה ראוי להגיב הוא שחקן ענק ותגובות כאלה לא ישפיעו עליו להפך רק יחזקו אותו
5
שחקן מצוין
(איציק בן חמו: 08:51 26-08-2014)
אחד ששיחק איתו קלאסה של שחקן לפי דעתי יכול לשחק בליגה יותר גבוהה מליגה א בהצלחה אחי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?