ראשון לציון הביסה את הפועל ירושלים, חמו בן סימון ומרטין על סף סיכום

מימר, מתחיל להשלים את הסגל (לירן דורף) מימר, מתחיל להשלים את הסגל (לירן דורף)
הפועל ראשון לציון הביסה בקלות את הפועל ירושלים 2:5 אך לא העפילה לרבע גמר גביע הטוטו. זועבי כבש צמד, באקאר, קנואתי ולוי השלימו. מאמצים להחתים את מתיאס מרטין, אופיר חמו ויוגב בן סימון

המחזור השלישי והאחרון בגביע הטוטו התקיים אמש כשאחת התוצאות המרשימות הגיעו מהמגרש בהברפלד שם הביסה הפועל ראשון לציון את הפועל ירושלים 2:5 רק כדי לשמוע כי מכבי יבנה וקרית גת סיימו בתיקו מאופס מה שהשאיר את הכתומים מחוץ לרבע הגמר.

שרון מימר העלה את ההרכב הכי חזק שעמד לרשותו כשמנגד סלמן עמר הותיר את אור אלקבץ על הספסל ופתח עם מוסא סלמן כבלם כשדניאל בורחל עורך הופעת בכורה כמגן שמאלי.

הפתיחה הייתה סוערת וכבר בדקה השישית זכתה ראשון לציון בפנדל לאחר שששונקר בחר שלא להרים את כדור הקרן לרחבה אלא מצא בפס קצר את ספואן זועבי שהסתובב נפלא אל תוך הרחבה והוכשל ע"י אבו מה שנתן את האות לשופט עידן לייבה לסמן בצדק על הנקודה הלבנה.
זועבי לקח בעצמו את הפנדל ובעט בקלילות לפינה הימנית ופנימה, 0:1 לכתומים.

ירושלים לא הצליחה להתאושש וכבר ספגה את השער השני כשבדקה ה-15 שוב תומר ששונקר לקח כדור קרן והפעם הגביה נהדר לעברו של הקשר הגיאורגי מוחמד באקאר שנגח בקלילות פנימה, 0:2.

האורחת ניסתה לחזור למשחק ואף הגיעה למצב אחד קורץ כשבורחל הוציא כדור רוחב משמאל לבאלדצ'יני החלוץ הארגנטינאי שמחמישה מטרים בעט ברשלנות החוצה.

בדקה ה-32 עוד פנדל לכתומים לאחר ששקל חילץ כדור במרכז השדה ומצא את אור אמסלם שדהר באגף שמאל ומצא נהדר את קנואתי שהוכשל ברחבה וגם הפעם זועבי לא נכשל ובועט לאותה פינה כמו הפנדל הראשון, 0:3.

זועבי, צמד בפנדלים לחלוץ (באדיבות, וואלה ספורט)
ארבע דקות חלפו וזו כבר השפלה כשהבלם ערן סספורטס שלח כדור ארוך לעברו של קנואתי, אושר אבו הקדימו אך מסר אחורנית ברשלנות לשוערו זיאת, קנואתי אמר תודה, עט על המציאה ומול זיאת גילגל פנימה, 0:4.

את המחצית השנייה פתחה האורחת טוב יותר ובדקה ה-60 הצליחה גם לצמק כשדייגו קאצ'ובה שלח טיל מ-22 מטרים שננעץ רק בחיבורים, 1:4.

המשחק נכנס לגארבג' טיים אחד גדול ובדקה ה-84 שלומי לוי המחליף ביצע דאבל פס עם גל לוי ומול זיאת בעט בקלילות פנימה, 1:5.

בדקה ה-90 המתיק במשהו אושר אבו את הגלולה המרה כשכבש בפנדל וקבע את תוצאת הסיום, 2:5.

בראשון לציון מקווים להשלים בימים הקרובים את החתמתם של המגן הימני יוגב בן סימון, הקשר אופיר חמו והחלוץ מתיאס מרטין שימשיך לעונה נוספת.

בשישי הקרוב (אם המצב הבטחוני יאפשר זאת) תארח ראשון לציון במסגרת הליגה את הפועל עפולה בעוד הפועל ירושלים תארח בטדי את מכבי יבנה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
משחק לא מעניין חבל שהתקיים
(הפועל יש רק 1: 16:33 20-08-2014)
לא צריך להתרגש ממנו יותר מדי..
2
יופי עשיתם לי את היום
(רוני: 23:59 20-08-2014)
כל הכבוד ראשון מגיע להם שירדו ליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?