מ.ס כפר כנא הוקמה רשמית, עבאס: "להחזיר את השמחה לכפר"

עידן חדש בכפר כנא. עבאס (מימין) ומג'ד (עואודה עאמר, אתר 'יאללה') עידן חדש בכפר כנא. עבאס (מימין) ומג'ד (עואודה עאמר, אתר 'יאללה')
אחרי ההתפרקות של מכבי, שוער העבר וסגן ראש המועצה זיהה את הצורך בקבוצה ביתית על טהרת הכפר ומסמן מטרה: "רוצים להיות מועדון מהמובילים במגזר הערבי". וואסים עבאס יאמן

המועצה המקומית כפר כנא ידעה במהלך השנים לא מעט קבוצות שניסו להגיע לטופ ולייצג את המגזר ואת הכפר בכבוד; מהפועל, דרך מכבי ועד בית"ר. קבלו לעונה הקרובה ובתשואות רבות, את מ.ס כפר כנא – ככל הנראה הקבוצה הכי ביתית שייצגה את המקום מאז ומעולם.

שוער העבר ששיחק בכל הקבוצות בכפר, טארק עבאס, חבר למהנדס המועצה, עואודה מג'ד, ויחד, מלמטה, הם הקימו קבוצה שתפתח בעוד שלושה שבועות את העונה בליגה ג' מחוז גליל תחתון. שבוע לפני, היא תתמודד בגביע המדינה.
כיום, משמש עבאס כעוזרו של ראש המועצה עואודה מוג'עיד, וגם לקח על עצמו את הניהול של מועדון הכדורגל החדש.

"השמחה במקום הזה הלכה לעולמה, אנחנו רוצים להחזיר את השמחה לכפר. חשוב לנו להחזיר את הכדורגל בכפר כנא למרכז הבמה ובתוך כמה שנים להיות מהקבוצות המובילות במגזר", אמר עבאס, היום בן 35 וכבר לא שחקן פעיל מזה 4 שנים. אמיר גדיר ומחמוד (ברטי) עבאס יובילו את הקבוצה בניסיון להעלות אותה עוד העונה לליגה ב'.

חוזר הביתה. מחמוד (ברטי) עבאס
הסיבה שזירזה, ככל הנראה, את הקמתה של מ.ס כפר כנא, היתה בלי שום ספק ההתפרקות המהירה של מכבי כפר כנא שנשרה בסוף העונה מליגה א' לליגה ב'. "הם לא נרשמו לליגה ובעצם התפרקו, ממה שהבנתי היו להם הרבה חובות. לא גנבנו להם שחקנים ולא שום דבר", הוסיף עבאס, "להיפך, הבאנו לקבוצה שלנו 10 שחקני בית ובסה"כ יהיו לנו 90 אחוז שחקנים שגרים בכפר. זה מדהים בעיניי, ואני חושב שזו בשורה למקום שלנו. פעם ראשונה שיש דבר כזה בכפר מאז שאני זוכר את עצמי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טארק ווסים תתבישו
(כנא: 20:53 08-09-2014)
אתם הרסתם את מכבי כפר כנא בכוונה תתבישו
2
3
איחולים
(ספורטאי שמכיר: 14:35 08-09-2014)
קודם כל אני מאחל הצלחה מכל הלב לקבוצה החדשה. ומאחל לביתר כפר כנא שתתפרק מהר כמו מכבי, כי כל אנשיה מגעילים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?