לוד לא המריאה

אחמד סבע. רק 0:0 ללוד (עבדאללה אזברגה) אחמד סבע. רק 0:0 ללוד (עבדאללה אזברגה)
פעם זה היה משחק העונה של הלאומית, אך ביום שישי זה היה מפגש קצוות. בני לוד, שעדיין לא שמטה נקודה, אירחה את הפועל ר"ג שעדיין לא אגרה נקודה. בסוף זה נגמר ב-0:0 שלא סיפק אף אחת

לפני שלוש שנים, בסיום עונת 2011/12, אירח אצטדיון המושבה בפ"ת את בני לוד ואת הפועל ר"ג למשחק עלייה לליגת העל. איך זה נגמר כולם יודעים והעונה, רצה הגורל, ששתי הקבוצות תיפגשנה כבר במחזור השלישי, כאש לוד הגיעה למשחק עם מאזן מושלם של שני ניצחונות משני משחקים ואילו ר"ג בדיוק להיפך ואפילו בלי שער זכות אחד.
לפני המשחק דיברו בשתי הקבוצות על הרצונות שלהן מהמשחק. בלוד ציפו להמשיך ולנצח ואילו בר"ג, היו מוכנים להסתפק ב-0:0, העיקר לעצור את הסחף.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המארחים. בדקה ה-17 ניסיון הגבהה של סלים טועמה פספס את הראש של אחמד סבע, שלא הצליח לנצל יציאה לא טובה של שוער ר"ג, אלדר פשכצקי. בדקה ה-32 סבע כבר נגע בכדור, אך הבעיטה שלו חמקה החוצה.

שמונה דקות חלפו ורשמנו רגע של מחלוקת מן העבר השני. כדור שהגיע לאלמוג בוזגלו ונבעט ע"י החלוץ האורח, פגע ספק בידו ספק בגופו של אחד משחקני לוד. כל אנשי ר"ג טענו לכדור עונשין מ-11 מטרים, אך השופט, איתן שמואלביץ', סימן להמשיך. שתי דקות חלפו וניסיון מן העבר השני של רשיד עדוי נהדף ע"י פשכצקי. 0:0 בהפסקה.

עם פתיחת המחצית השנייה ערכה לוד חילוף התקפי כאשר הכניסה את משה בן לולו במקומו של עדוי. המקומיים המשיכו להחזיק בכדור, אך המצבים המסוכנים היו דווקא בצד שלהם. פעם אחת היה זה בוזגלו שבעט מקרוב החוצה ובפעם השנייה היה זה לירון דיאמנט שנהדף ע"י צליל חתוכה.

האורחים המשיכו ללחוץ ושוב בוזגלו היה קרוב לכיבוש, אך ידו של חתוכה שוב הייתה על העליונה.
כמאה אוהדי ר"ג החלו לדחוף את הקבוצה שלהם ובדקה ה-80 שוב ראו את חתוכה מונע מבוזגלו שער בטוח.
ממש לפני הסיום יכל טועמה להשאיר את הנקודות בבית, אך בעט מקרוב כדור שפגע בשחקני ר"ג והגיע לידיו הבטוחות של פשכצקי.

בסיום 0:0 שלא סיפק אף אחת משתי הקבוצות. ר"ג אמנם השיגה נקודת בכורה, אך יכולה להרגיש מאוכזבת ותנסה להשיג נקודות ראשונות (וגם שערים ראשונים) במקום אחר.
מנגד, לוד איבדה נקודות ראשונות העונה, אך גם מאמנה, סלימאן אזברגה, יודע שהדרך עוד קשה וארוכה העונה.



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לוד להתעורר
(לודאי בדם: 00:00 22-09-2014)
אם לא חתוכה מפסידים 3-0 מה קורה לכם להתעורר סלים אחמד תרימו תקבוצה אסור להראות ככה!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?