אבירם ברוכיאן סיכם עקרונית בהפועל קטמון

יחתום על החוזה בקטמון? ברוכיאן יחתום על החוזה בקטמון? ברוכיאן
הקשר שעזב את בית"ר ירושלים בטונים צורמים, צפוי לחתום על חוזה בקבוצה המדשדשת מליגה א'. השחקן מחזיק בשתי הצעות מליגת העל, אך במועדון הסבירו: "יש לו את הסיבות שלו, בסוף הוא ישחק אצלנו"

רק לפני מספר שנים הוא עוד היה חלק מנבחרת ישראל, אבל בקרוב אבירם ברוכיאן צפוי לרדת ליגה. יותר נכון, שתי ליגות. הקשר בן ה-29 ששיחק אשתקד בבית"ר ירושלים, קרוב להפועל קטמון מליגה א' לאחר שסיכם היום לשנה (רביעי) את תנאיו בקבוצת האוהדים מהבירה. החתימה על החוזה צפויה מחר.

יש לציין כי ברוכיאן מתאמן כבר למעלה מחודש במדי קטמון, לאחר שכזכור עזב בקיץ האחרון את בית"ר ירושלים בטונים צורמים והפך לשחקן חופשי. לקשר יש שתי הצעות נוספות, ממכבי פ"ת והפועל חיפה, רק שבקטמון הסבירו: "לאבירם יש את הסיבות שלו, הן סיבות ברורת מספיק אך אנחנו לא מוכנים לחלוק זאת עם התקשורת". גורם נוסף במועדון העריך: "אבירם ישחק בקטמון".

עלותו של השחקן נחשבת כמובן לחריגה בנוף הליגה השלישית, אבך קטמון תוכל לממנה לאחר שתשלם שליש בלבד ממשכורתו של השחקן. איש עסקים נוסף, שמעדיף להישאר בעילום שם ישלים את שאר משכורותו של ברוכיאן.

כבר אתמול קיבל ברוכיאן הצעה, שבקטמון הגדירו כסופית, אולי במטרה להלחיץ את הקשר שעלול היה למצוא את עצמו ללא קבוצה. הערב כבר הגיעה כאמור תשובה חיובית ממי שנחשב בעבר לאחד השחקנים המבטיחים בישראל, ואף רשם 10 הופעות במדי הנבחרת.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כך קבוצה לא רצתה אותו
(קטמון מועדון של מהמאים: 21:59 22-10-2014)
קטמון זה מועדון זבא מאהבה איך לאן
2
בתקוה שיהיה בנגו ולו קטמון יורדת לטימיון ואם ביתר תעלה נורדיה וקטמון נשארת ב א סופה פשוט בדיחה
3
שימותו כל הקנאים
(קטמון עולה: 13:33 23-10-2014)
4
הוא ואחיו,איפה הם היום?
(בלוף מתגלה עם הזמן: 14:56 23-10-2014)
אחד משחק בליגה א והשני בליגה ג העניין הוא שטביב לא פראייר והוא לא מוכן לצרף בלופים לסגל שלו! שאפו טביב,אתה תותח! !!!!!!!!!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?