מפגש צמרת: הפועל הרצליה מול עירוני נשר

הפועל הרצליה - עירוני נשר הפועל הרצליה - עירוני נשר
תומר אסולין עלה על הגל עם 4 ניצחונות רצופים, ברוך סער הצליח להביך את קטמון. חיים קימה: "אין דיבורים ממשיים על עלייה", תום פאר: "מתכוננים בשיא הדריכות, יש לנו קבוצה מוכשרת ומתלהבת"

המחזור השישי של ליגה א' עומד בפתח, כשרק שלושה משחקים ישוחקו בעקבות דחיית חלק מהמחזור לטובת משחקי הספורטיאדה באילת. המשחק המסקרן והמעניין ביותר הוא ללא ספק המפגש בין הפועל הרצליה לבין עירוני נשר. שתי הקבוצות נמצאות כרגע בצמרת הטבלה. מצד אחד, הרצליה שנמצאת במקום השלישי עם 12 נקודות ומהעבר השני נשר מתחתיה במקום הרביעי עם נקודה אחת פחות.

בהרצליה רשמו פתיחת עונה במעידה שככל הנראה הייתה חד פעמית כשהקבוצה הפסידה מביך בבית לקיית אתא, אך לאחר מכן יצאה למסלול מרשים של שלושה ניצחונות רצופים והיא מגיעה במומנטום מצוין ויציב לעומת נשר שפתחה את העונה עם שתי תוצאת תיקו, אך הניצחונות החלו להגיע, ובמשחק האחרון ניצחה בבית את הפועל קטמון.

שחקן הפועל הרצליה, חיים קימה, התייחס למפגש הצפוי ואמר: "יש לנו משחק לא קל במחזור הקרוב נגד נשר ואנחנו מתכוננים אליו כמו לכל משחק רגיל בשיא האינטנסיביות. המאמן מכין אותנו למשחק הזה בפני עצמו ואנחנו שואפים לנצח כל משחק. כרגע אין דיבורים ממשיים על עלייה אבל אנחנו עושים כמיטב יכולתנו להמשיך במסלול הניצחונות כדי להיאבק כמה שיותר בצמרת".

מהעבר השני נראה כי בעירוני נשר מייחסים חשיבות רבה למפגש מול קבוצתו של תומר אסולין. בלם הקבוצה תום פאר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה מול הרצליה בשיא הדריכות וההכנה אצלנו לפני כל משחק היא ברמה מאוד גבוהה. יש לנו קבוצה מוכשרת עם המון אופי והתלהבות והשאיפה שלנו היא רק לנצח את המשחק הזה. אולי חושבים שיש דיבורים על לעלות ליגה אבל כרגע במועדון אין לחץ מה שחשוב לנו זה רק לחזור מהרצליה עם ניצחון ומלוא הנקודות".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן נשר
(ניר שטרית: 13:47 24-10-2014)
ברוך התחיל בהרצליה לאמן .התגלח על חשבון הפועל הרצליה .
2
תגובה ל 1
(החברים מבת גלים: 10:45 25-10-2014)
ברוך התחיל ברמה"ש כעוזר של שמוליק חנין ורק אח"כ עבר להרצליה , לנוער של הפועל ת"א (עם שמוליק ) , טירת הכרמל , חדרה , טמרה , אסי גלבוע ....ועוד...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?