בנק 'דיסקונט' זכתה באליפות אחרי 2:4 בפנדלים על בנק 'לאומי'

תנו לדיסקונט להניף את הגביע. השחקנים עם הגביע (חאדר אניס) תנו לדיסקונט להניף את הגביע. השחקנים עם הגביע (חאדר אניס)
ה"ספורטיאדה" ה-34 באילת: אחרי ה-2:2 הסוער ביניהן בשלב הבתים, נפגשו שוב שתי הקבוצות והגיעו עד לבעיטות הכרעה. דני מאנו הזיל דמעות אושר בסיום, בלטה בנוכחותה: מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח

הרמוניה כמו זו שנראתה היום (שבת) באצטדיון הכדורגל העירוני באילת, לא תראו בשום מוסף כלכלי או תוכנית טלוויזיה. זה לצד זה, עמדו בטקס הענקת הגביעים – מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח וריקי בכר, יו"ר ועד עובדי בנק דיסקונט בדימוס – ובירכו זה את רעהו על המשחק ההוגן והספורטיבי שנראה על כר הדשא.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והתאפיין בשיטות טקטיות ומעט מפוחדות של המאמנים, מה שלא הביא למצבים ממשיים במשחק. למרות ההירדמות על הדשא, בספסלים היה סוער מאוד, כולל צעקות, דרישות מהשופט ואמוציות כמו שהכדורגל יודע לספק.

ההזדמנות של המשחק הגיעה 10 דקות לסיום; שגיא חייט, חלוץ בנק 'לאומי' (ושל מ.ס 'רובי שפירא' חיפה) יזכה כנראה בתואר "הגיבור הטראגי" של הגמר, אחרי שקיבל כדור בתוך הרחבה לבד מול דורון רוזינקוביץ', השוער לא הספיק להגיע לכדור וחייט הלך ימינה. אחרי שהיתל במגן שבא לחסום אותו, ניצב מול השער, בעט אבל רוזינקוביץ' הצליח לחזור ולהציל את 'דיסקונט'. החמצת השנה.

המצטיין של לאומי. אייל שן מתחמק משומריו (חאדר אניס)

חוויה מעולם באמת אחר. הנוף המרהיב מהמגרש באילת (חאדר אניס)

שלושה דורות של שופטים. מימין לשמאל: לויה, לוי וחכמון (חאדר אניס)
אחרי 0:0 בתום 50 דקות, ניגשו שתי הקבוצות לדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים, בסיומו גברו שחקני 'דיסקונט' לבושים בירוק זוהר 2:4 על יריביהם מ'לאומי' וזכו באליפות "הספורטיאדה" לשנת 2014. מאמן המנצחת, דני מאנו, הזיל דמעות של אושר בסיום וביקש מאמצעי התקשורת מספר דקות להירגע בצד לפני שיסכים להתראיין.



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דורון המלך כנס
(סקרא: 17:39 25-10-2014)
שבת שלום!עכשיו נשאר לך להביא לנו את הדרבי! ואז תראה באמת את העוצמות של הקהל שלנו! אוהבים אותך תמיד
2
דורון תפסיק להגיב
(שחקן שעריים: 18:12 25-10-2014)
תן כבוד לחברים שלך שלא נותנים להגיע לשער

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?