יאיר עומרי כהן גמר את העונה

מכה קשה לעולה החדשה. יאיר עומרי כהן מימין (עמוד הפייסבוק הרשמי של קרית גת) מכה קשה לעולה החדשה. יאיר עומרי כהן מימין (עמוד הפייסבוק הרשמי של קרית גת)
מכה לקרית גת: הבלם שנפצע בברך במשחק מול הפועל כפ"ס, סובל מקרע ברצועה הצולבת והצידית וייעדר מהמגרשים בחצי השנה הקרובה: "בטוח שהקבוצה תעשה את העבודה גם בלעדיי". מהמועדון נמסר: "נתמוך בו לכל אורך הדרך"

מכה קשה לעולה החדשה ללאומית: בלם עירוני "כרמי גת" קרית גת, יאיר עומרי כהן, שנפצע במשחק הקבוצה ביום שישי האחרון מול הפועל כפר סבא סובל מקרע ברצועה הצולבת וברצועה הצידית-פנימית בברך, וככל הנראה גמר את העונה. ממוליכת הטבלה נמסר: "אנחנו מחזקים את ידיו של עומרי, ותומכים בו כל הדרך להחלמה שלמה ומלאה, ולחזרה חזק מתמיד".

יאיר עומרי כהן התייחס לבשורה המרה שקיבל: "אחרי בדיקה עם הרופא ואחרי שהוא בדק לי את הברך, הוא אמר שקרעתי את הרצועה הצולבת והרצועה הצידית הפנימית. אני רוצה קודם להודות לשחקנים ולהנהלה על התמיכה והעידוד שהם נותנים לי, אני אמור להיעדר מהמגרשים למינימום חצי שנה שזה עד סוף העונה. אני בטוח שהקבוצה תעשה את העבודה גם בלעדיי. אני אומנם לא אהיה על המגרש אבל אעודד מבחוץ ואתן את הדחיפה החזקה שלי. תודה רבה על התמיכה של כולם ואני מאמין שנמשיך לחלום את החלום ונעשה עונה בלתי נשכחת".





 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
גם הוא במשחק נגד כפ"ס?
(הפועל יש רק 1: 10:20 30-10-2014)
גם יאיר וגם בוקסה? משהו פה נראה חשוד..מי הבא בתור?
2
רצועה
(אחד שמבין: 14:36 30-10-2014)
תעשה צילום m.r.i ותראה את התוצאות האמיתיות
3
חייב MRI
(שחקן: 16:25 30-10-2014)
גם לי הרופא בבדיקה אמר צולבת ובסוף התברר שזה רק מיניסקוס. חייב לעשות MRI!!
4
איבי I love you
(ליאם אטיאס: 07:26 13-10-2016)
איבי אני יודעת שככה אני קוראת לך מאז שאני קטנה אבל אתה הדוד הכי טוב שביקשתי ורעותות אוהבת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?