בשל המתיחות בין דרוזים למוסלמים: הפועל דליה-הפועל איכסל נדחה

התנגדו לדחייה. אנשי הפועל דליה (ארנון לוי) התנגדו לדחייה. אנשי הפועל דליה (ארנון לוי)
אחרי האירועים הקשים באבו סנאן, המשטרה וההתאחדות החליטו לדחות את משחק העונה בליגה ב'. רדואן נאטור: "לא מבין את ההחלטה, כדורגל אמור להביא שלום. אין שנאה בינינו". באיכסל דווקא תמכו, דנינו: "חשוב שהרוחות יירגעו"

מחר (שישי) בצהריים היינו אמורים להיות עדים למשחק העונה בליגה ב' צפון ב' בין שתי המובילות, הפועל דלית אל כרמל והפועל איכסל. בהוראת משטרת ישראל דחתה ההתאחדות לכדורגל את המשחק שהיה אמור להתקיים בדליה לתחילת חודש דצמבר.

במשטרה הסבירו את ההחלטה במצב הביטחוני והאווירה המתוחה בין הדרוזים והמוסלמים בצפון, זכר לאירועים הקשים מאבו סנאן השבוע. ההודעה הזו הפתיעה מאוד את אנשי הפועל דלית אל כרמל. יו"ר הקבוצה, רדואן נאטור, התייחס: "אני לא מבין את ההחלטה. היינו צריכים לעשות בדיוק את ההיפך ולאשר את המשחק, התפקיד של הכדורגל הוא להביא שלום. כבר בשבוע שעבר חזרתי ואמרתי שנקבל את אנשי איכסל בצורה היפה ביותר ונוכיח לכולם שאין שום יריבות או שנאה בינינו".

"המועדון שלנו דוגל בשלום ויכולנו לקיים את המשחק, אבל המשטרה החליטה את מה שהחליטה ואנחנו מכבדים את זה", סיכם יו"ר דליה. באיכסל דווקא מצדדים בהחלטה של המשטרה וטוענים כי אין שום מנוס מדחייה של המשחק. גם בצד המקצועי, ביטול המשחק בא בזמן טוב לאנשי איכסל שרק השבוע צירפו את השוער איתי כהן ואת הקשר כפרי אזולאי. מאמן הקבוצה, קובי דנינו, אמר: "מבחינתי אין שום בעיה עם הדחייה. אני חושב שבהתאחדות פעלו נכון, קודם כל חשוב שיהיה שקט באזור והרוחות יירגעו ואז יהיה מקום לספורט והנאה. בנוסף יהיה לנו קצת זמן לחבר את השחקנים החדשים לקבוצה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהבים אותך דנינה
(איכסל : 13:43 20-11-2014)
2
לא מוקצעי
(תושב דלית אל כרמל: 14:03 20-11-2014)
לא מוקצעי לדחות משחק כדורגל בגלל אירוע טפשי שקרה באבו סנאן ככה אנחנו נותנים יחס לאלה שרק רוצים להפריע בחי יום יום כולנו חברים ואוהבים אחד את השני למה לא דוחים את משחק ביתר בסכנין כי הספורט מביא לאהבה ולא שנאה די לשטיות תהיו יותר מוקצענים
3
4
יללה הפועל
(אייל: 08:35 21-11-2014)
למס 3 שב בשקט אנחנו יודעים שיש לכם הרבה בלגן בקבוצה המגעילה שלכם אתם קבוצה של נוכלים ואנחנו אוהדי הפועל דליה מבטחים לכם שאנחנו נעלה לליגה "א" בחזרה ואתם בסוף העונה תתפרקו יללה הפועל ליגה "א" מחכה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?