חי באתר: ״שישי ושערים״ ברדיו ערוץ הספורט

רז זהבי ואלדד שביט התלבשו חם, חיממו את הגרון והתייצבו באולפן כדי להעביר לכם את חגיגת הכדורגל. היום בשידור, בין השאר: בני יהודה, לוד, אשקלון, שעריים, מכבי דליה (בלי מאמן) ובית שאן. ניתן להאזין כאן, באתר ערוץ הספורט ובאפליקציה

כמו בכל שישי, גם היום התייצבו להם רז זהבי ואלדד שביט באולפן רדיו אתר ערוץ הספורט כדי להעביר לכם ב"שישי ושערים" את הדיווחים החיים מכל מגרשי הכדורגל. בכל שבוע מ-13:00 עד 17:00 אתם מקבלים לאוזניים את כל העדכונים מהמשחקים בליגה הלאומית והליגות הנמוכות, כל החדשות הטריות, כל הפרשיות, כל איתותי השערים וכל התגובות מכל המשחקים.

והיום, על הפרק: במוקד משחקי המחזור ה-12 בליגה הלאומית תארח בני יהודה את בני לוד. הפועל ירושלים תארח את נצרת עילית וטבריה תצא למשחק חוץ לא פשוט אצל בית"ר ת"א/רמלה, במשחק שעשוי להיות האחרון של סלובודן דראפיץ' על הקווים.

מוליכת ליגה א' דרום, הפועל אשקלון, תצא למשחק חוץ בנס ציונה (ללא אלירן דנין שיוכל לשחק רק במשחק הבא), מרמורק תארח את נועלת הטבלה ממלאכי ושעריים תצא למשחק חוץ שיתקיים בחולון, מול הפועל אזור (שמאמנה, שי מאור, חש ברע ועשוי שלא להגיע למשחק). מ.ס כפר קאסם תחפש ניצחון ראשון בעידן אריק גילרוביץ' כשתארח בלוד את הפועל הוד השרון.

בליגה א' צפון, נשמע את סיכום המשחק המטורף שנערך בנשר בין קרית אתא למעלות וכמובן דיווחים חיים מהמשחק של נשר נגד אסי גלבוע והמפגש המסקרן במגדל העמק בין הקבוצה הביתית למכבי דלית אל כרמל שתתייצב ללא מאמנה הראשי, אייל עמר, שסיים את דרכו בקבוצה. אלי מזרחי ידריך על הקווים. צור שלום (בכורה לאיימן חאליילה על הקווים) תתארח בגבעת אולגה.  

לחצו כאן להאזנה לתוכנית


הערה: במידה שאינכם יכולים להאזין לתוכנית, יש לבצע עדכון לאפליקציה


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הרצליה
(יעקב : 17:14 21-11-2014)
ל רז שלום המשחק אחי מסקרן בליגה א צפון זה הרצליה חדרה תומר ממשיך להתנהל בשקט או במיקצו עיות כול הכבוד
2
זבל
(חחחחחחחחחחחחח: 13:40 22-11-2014)
רז זבל למה דיברת לא יפה לאלדד שביט
3
ח מיספר שתיים
(אמיר: 20:46 25-11-2014)
אתא זבל שבה זבלים י אפס מאופס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?