ברוך השם: ניצחון ראשון העונה למרום הגליל

עכשיו אפשר לחייך. שחקני מרום הגליל והמאמן, משה שלי (צילום פרטי) עכשיו אפשר לחייך. שחקני מרום הגליל והמאמן, משה שלי (צילום פרטי)
ליגה ג', גליל עליון: במשחק שנערך בפקיעין, רשמו שחקניו של משה שלי ניצחון בכורה 4:1 בחוץ על צעירי חורפיש. גל פרומביץ' שכבש צמד: "משחק גדול של הקבוצה, אני שמח שהדברים מתחילים להתחבר ובטוח שתהיה לזה המשכיות"

ליגה ג', מחוז גליל עליון: הרבה זמן חיכו בקבוצת הכדורגל של הפועל מרום הגליל לניצחון ראשון העונה, זאת אחרי שפתחו אותה עם ארבעה הפסדים. בשבוע שעבר זכתה הקבוצה של משה שלי בנקודה ראשונה, כשסיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ מול בני פקיעין.

אתמול (שישי) חזרה מרום הגליל למגרש בפקיעין, אבל הפעם למשחק מול קבוצת מרכז הטבלה של צעירי חורפיש. משחק איכותי ותכליתי של האורחים הוביל את הקבוצה לניצחון ראשון העונה, ניצחון בכורה מרשים, 4:1. גל פרומוביץ' הצטיין בשורות מרום הגליל עם שני שערים בדקות ה-23 וה-33.

בדקה ה-49 שער שכבש בילאל חורשיד העלה את מרום הגליל ליתרון 0:3, שצומק בדקה ה-70 ל- 1:3, משער שכבשה היריבה. בדקה ה-79 מרום הגליל סגרה עניין עם שער שכבש שלומי לוי. שחקני מרום הגליל הטיבו לשחק וזכו בניצחון מוצדק. בקבוצה מציינים גם את אביאל בוסקילה כשחקן שבלט והשפיע מאוד על משחקה של הקבוצה. פרומוביץ' אמר לאחר הניצחון: "משחק גדול של הקבוצה, אני שמח שהדברים מתחילים להתחבר ובטוח שתהיה לזה המשכיות".

לידיעות ספורט נוספות מהצפון, כנסו עכשיו ל"גליל עולה": http://www.galilole.org.il.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?