אסי ניצח את אסי

אסי גומה (חן קורקוס) אסי גומה (חן קורקוס)
אסי גומה שהתחיל את העונה באסי גלבוע, סגר סוג של מעגל כשכבש ב-1:0 על האקסית. בגלבוע מאוכזבים מההפסד ומחכים לחיזוק נוסף

באסי גלבוע ובמועדון ספורט גבעת אולגה דיברו לפני המפגש כי מדובר במשחק שהוא סוג של 'צומת דרכים' לשתי הקבוצות. בגלבוע עשו לאחרונה מספר שינויים גם בעמדת המאמן וגם בשינוי מהותי בסגל השחקנים כאשר הקשר עומרי אלמקייס שהגיע מעירוני קיית אתא פתח לראשונה בהרכב הקבוצה.

מהצד השני בגבעת אולגה שנחשבת להפתעה נעימה ונמצאת בזכות בצמרת הגבוהה, ידעו כי אם הקבוצה רוצה אכן למקד את עצמה כקבוצת צמרת מן המניין, הקבוצה צריכה לדעת לנצח גם משחקי חוץ קשים כמו בגלבוע.

מאמנה המצוין של אולגה, צחי אילוז, החליט לבצע שינוי אחד בהרכב הקבוצה בניגוד לשבוע שעבר כאשר העלה את החלוץ מנשה זלקה לראשונה בהרכב הראשון על חשבונו של הבלם בר טימסיט. המשחק נפתח בגישושים כאשר אולגה התעוררה מוקדם וכבר בדקה העשירית עלתה ליתרון מנגיחה של אסי גומה לאחר הגבהה של המגן אדם לם, 1:0. אגב גם בשבוע שעבר מול אתא שיתוף הפעולה של לם וגומה הניב שער לאולגה. לאחר השער החליט גומה שלא לחגוג בכדי לכבד את הקבוצה שבה פתח את העונה הנוכחית.

גם לאחר היתרון השליטה הייתה של אולגה אבל דווקא אסי גלבוע הגיעה להזדמנות טובה כאשר בעיטה של קייס זועבי חמקה ליד השער.

המחצית השנייה הייתה חלשה מבחינת כדורגל כאשר שתי הקבוצות רשמו הזדמנות אחת לכל קבוצה. בדקה ה-85 היה זה הקשר של אסי גלבוע, אביב דדו, שבעט כדור חופשי נהדר למשקוף השער, ובתוספת הזמן יכל המחליף של אולגה, תומר שריקי, לסגור עניין כאשר קיבל כדור נהדר מגומה אך בעט חלש. בסיום ניצחון חוץ חשוב לקבוצה של צחי אילוז.

מאמנה של אולגה אמר בסיום: "אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה נהדרת וחדר הלבשה מלוכד ומגובש שמסמל אותנו מתחילת העונה ואנחנו הולכים ומשתפרים ממשחק למשחק. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר והפנים למשחק הגביע מול הפועל רמת גן ונגיע לשם ביחד עם אוהדי הגבעה הרבים והנפלאים שלנו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תנצחו את הקונוסים מחולון
(אוהד אסי: 10:15 22-12-2014)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?