ציון 10: הפועל כפר כנא ניצחה 2:0 את מג׳אר

שחקני כפר כנא (אמיר שיבי) שחקני כפר כנא (אמיר שיבי)
הדרך לליגה א׳ נראית בטוחה מתמיד. הקבוצה של פאיד חסון רשמה בשבוע האחרון את ניצחונה העשירי ברציפות (!). עליסאת ועלי כבשו

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

הפועל בני מג'אר הנאבקת על חייה בליגה ב' צפון א' אירחה במגרש בראמה את הקבוצה הטובה בליגה, מוליכת הטבלה הפועל כפר כנא אשר חיפשה ניצחון עשירי ברציפות. עוד לפני המשחק יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות היו ברורים וכל תוצאה מלבד ניצחון של כנא תיחשב להפתעה.

הזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת למג'אר. בדקה ה- 5 מג'אר קיבלה בעיטה חופשית ממצב מצוין 17 מטרים קו ישיר אל שערו של תום בן כליפה. אייל הזמי שיגר כדור אל הפינה הימנית וסחט הדיפה גדולה של השוער. בדקה ה-12 אחסאן חלבי הגביה לרחבה מאגף שמאל, שאדי חמודה לא הצליח להשתלט על הכדור שהגיע לדאוד עליסאת החלוץ עמד בתוך תיבת החמש ומקרוב נעץ את הכדור פנימה, 1:0.

עליסאת כובש את הראשון (אמיר שיבי)
שתי דקות מאוחר יותר שאדי חמודה הגביה לרחבה ודאוד עליסאת התרומם נפלא ומשבעה מטרים נגח מצוין, רז בז׳רנו שוערה של מג׳אר הדף מצוין.

בדקה ה-23 כנא המשיכה לתקוף כדי להגדיל את היתרון. אחסאן חלבי בעט מתוך הרחבה ושוב שוער מג'אר התעופף ומנע שער בטוח. בדקה ה-32 כנא קיבלה בעיטה חופשית סמוך לדגל הקרן הימני. האיש שאחראי על ההגבות בכנא, אחסאן חלבי, הגביה לרחבה ונביל עלי נגח בעוצמה אל הרשת ופנימה, 2:0.

השני ברשת (אמיר שיבי)
אחרי שעה של משחק מג'אר ספק קופחה לאחר עבירה שהייתה או לא בתוך הרחבה על ענאן תנות אך השופט שי לוי הורה להמשיך לשחק. כנא יצאה להתקפה בסיומה הוכשל ראכן סעד וכנא קיבלה בעיטה חופשית טווח 20 מטרים. חלבי בעט אך לא מצא את המסגרת.

ככל שחלפו הדקות מג'אר לחצה יותר ויותר על מנת לנסות להבקיע ולחזור למשחק אך היא לא הצליחה לסכן את שערה של כנא, אשר הצליחה לשמור על התוצאה ולנצח 0:2.

כנא משיגה ניצחון עשירי ברציפות ושומרת על פער שלוש הנקודות מהשנייה בטבלה עירוני כאבול אותה היא תארח בסוף השבוע הקרוב. מג'אר תנסה להשיג נקודות מול הפועל עירוני צפת.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?