ליגה ג' שרון – סיכום הסיבוב הראשון

ייאבקו עד הסוף. נתניה נגד אריאל בסיבוב הראשון (אלי שמאולי) ייאבקו עד הסוף. נתניה נגד אריאל בסיבוב הראשון (אלי שמאולי)
12 מחזורים מאחורינו וזה הזמן לסכם את אחד המחוזות הפחות מתוקשרים אצלנו. בית"ר אריאל ראשונה, פרדסייה והשרון נתניה ינסו לעקוף אותה וגם – מי נבחרת, מאמן ופארסת הסיבוב

שמונה מחוזות יש בליגה ג'. במרכז מושכות את תשומת הלב יניב חולון, שמשון ת"א ונורדיה, בשומרון יש מ.ס. חיפה וביזרעאל את איחוד בני בקה, אבל גם מחוז שרון, הפחות נוצץ, מציע לנו העונה לא מעט סיפורים מעניינים. השנה במחוז שרון אין שום קבוצה שהשקיעה סכומים מטורפים כדי להביא שחקנים ולדרוס את הליגה, מה שגרם לליגה השנה להיות מרתקת וצמודה וכמובן מאד אגרסיבית.

מי שסיימה את הסיבוב במקום הראשון, בפוטו פיניש מרהיב, היא בית"ר אריאל המפתיעה שהשנה, עם המאמן ליאור בן שושן, בנתה בתקציב מינימום קבוצה חזקה אפילו במונחים של ליגה ב' ובעקבות כך הוקם ארגון אוהדים בשם Ultras Ariel שמונה מאות אוהדים ססגוניים, שמלווים ודוחפים את הקבוצה למעלה. אבל אריאל לא לבד ואיתה תתמודדנה על העלייה גם פרדסייה והשרון נתניה, כאשר גם שמשון כפר קאסם, כפר ברא ואולי קלנסוואה ינסו להיצמד אליהן ולנסות להפתיע.

שקדנו רבות על נבחרת הסיבוב ולהלן בחירתנו:

שוער – עומר סהר (בית"ר אריאל)
אחד הגורמים לקבוצתו להיות בעלת ההגנה הטובה בליגה כשספג שישה שערים בלבד העונה (מתוך שבעה שספגה הקבוצה). מנהיג שהיה בשביל קבוצתו ברגעים שהייתה צריכה אותו. שוער שמביא נקודות.

מגן ימני – אליקו בן עיון (בית"ר אריאל)
מגן מצוין שבעברו אף הספיק לשחק בליגה השנייה בקפריסין, שמלבד עבודת הגנה מצוינת, הוא בעל כושר גופני מצוין ומרבה לתמוך בהתקפה ולבשל שערים והוסיף גם שער מדהים עד עתה. קפטן הקבוצה והדבק בין השחקנים.

מגן שמאלי – אלון כתר (הפועל פרדסייה)
מגן מהיר וטכני,עם רגל שמאל אימתנית. תומך ללא הרף בהתקפת קבוצתו, מבשל שערים ואף הוסיף שער אחד משלו.

בלם – יוהן אלקסלסי (הפועל פרדסייה)
בלם חסון עם משחק ראש טוב שמאז שחזר מהפציעה ייצב את ההגנה של פרדסייה. מכוון ומנווט את החלק האחורי של הקבוצה בצורה מצוינת.

בלם – אסי שושן (בית"ר אריאל)
החוליה המרכזית בהגנה הכי טובה בליגה. מנהיג אמיתי עם הרבה ניסיון, בעל מיקום מצוין ומשמש כתחנה האחרונה בהגנת אריאל.

קשר – אסף לוזון (השרון נתניה)
המח של השרון נתניה ואחד השחקנים המובילים והגורם המרכזי לעונה הטובה של קבוצתו. טכני וחכם מאד וכבש עד עתה 9 שערים. שחקן של מאני טיים.

קשר – שי רוטמן (הפועל פרדסייה)
קשר טכני מאד, עם משחק ראש מצוין ובעיטה פנטסטית. גבוה וחזק ומוביל את התקפת פרדסייה. כבש בינתיים 10 שערים ובישל עוד לא מעט.

קשר – חמזה שוהאנה (הפועל כפר ברא)
השחקן הטוב ביותר בקבוצתו. מהיר וטכני, משחק בכנף שמאל ומרבה להיכנס מהאגף לאמצע ולכבוש ולבשל שערים. כבש 8 שערים ומוביל את קבוצתו לצמרת.

קשר – עידו אביטן (בית"ר אריאל)
בשנה שעברה עוד הספיק לעלות לליגה לאומית במדי הפועל כפר סבא והשנה ירד לליגה ג'. לטעם רבים השחקן הטוב בליגה ובעל פוטנציאל לליגות הגבוהות. אמנם כבש רק 4 שערים ובישל מספר דומה, אך יכולתו הטכנית והבעיטה המצוינת בשתי רגליו מציבה אותו ברמה אחרת בליגה הזאת, אך עדיין מצופה ממנו להרבה יותר בסיבוב השני.

מהלאומית לליגה ג'. עידו אביטן (בכחול במרכז) (ליאור חגי)
קשר – אסלאם חטיב (בני קלנסוואה)
פתח את העונה בצעירי טייבה בליגה ב' וכבש שם רק שער אחד, אך בהמשך עבר לקלנסוואה ועושה עבודה מצוינת בכנף ימין. מהיר כסילון וכבש כבר 6 שערים ובישל לא מעט.

חלוץ – אמין עאמר (שמשון כפר קאסם)
החלוץ הוותיק כבר בן 42 והוא רק משתבח עם השנים. מלך השערים של הליגה עם 16 שערים, בעל מיקום, טכניקה וסיומת מצוינים. זכה גם בתואר שחקן הסיבוב שלנו.

ראויים לציון:

דני רובל מבית"ר טוברוק, שכבש 14 שערים והוביל את קבוצתו עד לשלב ז' בגביע ולאחר מכן עבר להפועל אום אל גאנם מליגה ב'.

מוחמד קשקוש מבני קלנסוואה שעושה עונה טובה עם 6 שערים ויכולת מצוינת בתוספת למהירות ומנהיגות בקבוצתו.

מאמן הסיבוב – ליאור בן שושן (בית"ר אריאל)

אחד המאמנים המוערכים בליגות הנמוכות. לקח השנה קבוצת תחתית מפורקת והפך אותה למכונה משומנת וממושמעת המגרש ומחוצה לו. בנוסף, הביא שחקנים מליגות גבוהות בתקציב זעום. מכיר כל שחקן וקבוצה בליגות האלה, יסודי ומקצוען והשנה, לשם שינוי, זוכה לגיבוי לדרך שלו מההנהלה ואכן מוכיח שהוא יודע מה הוא עושה ושמגבים אותו.

מאמן הסיבוב. ליאור בן שושן (מקס צ'רנוגלז)
קבוצת הסיבוב: בית"ר אריאל
התחילה את העונה קצת בגמגום אבל השתפרה בהמשך. ממוקמת בפסגה למרות ההפסד ליריבתה העיקרית, השרון נתניה. ללא ספק תילחם על העלייה עד הסוף.

בדרך לליגה ב'? בית"ר אריאל (אלי שמואלי)
ראויות לציון: שמשון כפר קאסם ומ.ס. נתניה
לאחר שנים של דשדוש, בכפר קאסם מאוד ישמחו לעלות ליגה ועד כה הם עושים עונה יוצאת מן הכלל. נתניה קיימת כבר עונה שלישית, אבל לאחר שתי עונות ראשונות בהן השיגה 27 ו-28 נקודות (בהתאמה), השנה כבר יש לקבוצה 18 נקודות כבר לאחר הסיבוב הראשון והיא יכולה בהחלט לשבור את השיא של עצמה.

המאכזבת: שמשון בני טייבה
לאחר הירידה המביישת בעונה שעברה, הרבה ציפו מטייבה לחזור ולהיות הקבוצה שדרסה את המחוז לפני שנתיים, אבל זה לא קרה והקבוצה מוצאת את עצמה במקום העשירי עם שבע נקודות בלבד.

פארסת הסיבוב: מ.ס. נתניה – השרון נתניה
אחד האירועים הביזאריים שקרו העונה, אם לא הכי ביזארי. בדקה ה-31, במצב של 0:1 להשרון, הופסק המשחק בטענה שכמות המאבטחים אינה מספיקה על פי התקנון. יו"ר ומאמן מ.ס., אלי כהן, הודיע שהוא משמש כמאבטח וכשהשוטרים ראו אותו ממשיך לעמוד על הקווים הורו להפסיק את המשחק. השרון זכתה בניצחון טכני, אבל כהן כבר הודיע שיערער על ההחלטה.

פארסת הסיבוב. אלי כהן (אלון יהודיוף)




 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
תתעוררו
(כפר ברא: 11:33 05-02-2015)
לידיעתכם כפר ברא ניצחה את טוברוק 2-1 ואתם רשמתם שטוברוק ניצחה ... תוסיפו לכפר ברא 3 נק' בטבלה .. היא צריכה להיות במקום ה 3 במרחק נקודה מהמוליכה (אריאל שלכם)
3
נחשו מי החליט על הנבחרת
(אריאל: 19:23 05-02-2015)
כל הזמן מפרגנים לו עונה שעברה נזרק מגבעת שמואל גמר להם את הכסף ופירק אותם.אולי תספרו לנו מה הוא עשה בכדורגל ב 5 שנים אחרונות. נדבר בסוף העונה.חוץ מזה שיש העונה מספיק כסף באריאל. נראה לכם שכל לגיון הזרים היה מגיע,רק דלק זה כלפיה בחודש.עיתונאי קטן שלי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?