שוד: עמישב גנבה נקודה מכפר שלם

פנדל בתוספת הזמן של נוי ויצמן סידר לעמישב נקודה חשובה מאד מול כפר שלם במשחק בו היה מגיעה לה להפסיד. מייקל גרינברג כבש ראשון. המחליפים של שתי הקבוצות השפיעו ישירות על התוצאה

טענות רבות יש בזמן האחרון לאנשי כפר שלם על רמת השיפוט בליגה א'. כזכור, במשחק מול שעריים הם הרגישו מקופחים כשהשופט אישר שער שלא היה לחובתם ואף הרחיק את שרון ברנשטיין שלא בצדק לטענתם.
גם אתמול הסצנריו חזר על עצמו אם כי מנקודת המבט של אלה שצפו במשחק הפנדל שנשרק בתוספת הזמן היה 80% מוצדק. עובדה, שחקני כפר שלם בקושי התווכחו.

על הנייר זה היה מועמד לאחד המשחקים הפחות אטרקטיביים של המחזור וזאת בלשון המעטה. שתי הקבוצות אינן משופעות באוהדים ומדשדשות להם אי שם במרכז הטבלה. ואכן, רק כ-40 צופים (וגם זה בלחץ, לדברי שדר תוכנית "שישי ושערים").

שמונים אחוז פנדל. לוי (קובי רוזן)
עמישב חסרה את הבלם והלב של החלק האחורי, מורד מגמדוב מה שניכר מאד, לפחות בשער היתרון של המארחים. כפר שלם לעומתה חסרה את המאמן שוקי סדיס ובשל העובדה שהיו"ר, אביחי יחיא לא חידש את התעודה שלו עמד על הקווים לא אחד מאשר מיודענו, גדי כרמלי. שני הראשונים ישבו ביציע המיותם.

ביציע המיותם. סדיס (קובי רוזן)
היו כאלה שהתלוצצו ואמרו שאם האיש היה יכול להתחלק ל-4, היו רואים אותו ב-4 משחקים שונים ביום שישי. מיומנו של מאמן מובטל..

להתחלק ל-4. כרמלי (קובי רוזן)
המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה ולאחר 15 דקות מהוססות הגיע הראשון. יובל אשכנזי מכפר שלם הכניס כדור עומק, סטייל ברקוביץ', בין שני בלמי עמישב למייקל גרינברג וזה מול השוער עמית שמש גלגל פנימה. שער שכולו טעות בהגנת עמישב.

שער שכולו טעות בהגנה. גרינברג (קובי רוזן)
עמישב התעשתה וניסתה לחזור למשחק אך ההתקפה שלה הייתה אנמית ומשהו ונעצרה אי שם בין קו ה-20 מטר לרחבה של כפר שלם. זו מצידה חיפשה לעקוץ ובדקה ה-30 יכול היה חן לוי לסגור עניין אך את כדור הרוחב המצוין שקיבל מגרינברג בעט לרשת החיצונית.

החמצה גדולה. לוי ואייל שן (קובי רוזן)
שני הניסיונות המשמעותיים של עמישב להשוות הגיעו מכיוונו של הבלם, בן בריגע שעלה לעזרת ההתקפה כשפעמיים נגח כדורי קרן לידיו של עדי בויטור, שער הכפר.

במחצית השנייה ציפו כולם שסדיס ייכנס עם השחקנים לחדר ההלבשה אך למרבה הפלא מי שעשה זאת היה דווקא כרמלי. אם מאמן, אז עד הסוף...

למחצית השנייה עלתה עמישב נחושה מעט יותר אך שוב התקשתה לייצר מצבים מן העבר השני רשמה הכפר שלוש החמצות גדולות של החלוץ המחליף, חן מזרחי. שתי דקות לאחר שנכנס מצא עצמו חופשי מול שמש אך בעט לידיו של השוער ופעמיים נוספות (בדקות 70, 74) בעט לרשת החיצונית.

עמישב נחושה יותר. אייזנקוט ומשען (קובי רוזן)
בדקה ה-75 הכניס מאמן עמישב, אוהד בוזגלו את דניאל סעדיה במקומו של מאור לובין בכדי לחזק את ההתקפה ומן העבר השני, חמש דקות מאוחר יותר הכניס כרמלי את רימון כהן במקומו של גרינברג כדי לחזק את ההגנה. שני המהלכים יתבררו כמשמעותיים לקראת הסיום.

בדקה ה-94 כשנראה היה כי המשחק יסתיים בניצחון של כפר שלם הגיע השוויון. סעדיה חדר לרחבה, הוכשל ע"י כהן והשופט אבי לוי היה החלטי כשהורה על הנקודה הלבנה.
נוי ויצמן (הבועט הקבוע, לי זלייט הוחלף) לקח את האחריות, בעט לפינה השמאלית של בויטור, 1:1 כשלאחר מכן לוי אפילו לא חידש את המשחק והשאיר את אנשי הכפר המומים ומאוכזבים.

שוויון דרמטי. ויצמן וטל משען (קובי רוזן)
בסופו של דבר הנקודה השאירה את שתי הקבוצות פחות או יותר במקום טוב באמצע, בטווח ביטחון מהתחתית ובעמדת זינוק לעבר המקום החמישי.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לבנות על בלמים צעירים לא על אחד שמחר יוצא לפנסיה בן 44 בושה בוזגלו
2
תפסיקו לבכות קבוצה פח שרק נופלת ומעבירה זמן. נתתם גול שיוויון העונה בתוספת הזמן גם בליגה וגם בגביע תלמדו להפסיד יא מגעילים
3
לא רק במגרש
(כדורגלן: 16:21 31-01-2015)
שודדים וגנבים לא רק במגרש . עמישב אתם נוכלים שחייבים כסף ולא משלמים.בסוףהעונה כריילחתום על טופס שחרור אתם מאלצים שחקנים לחתום על ויתורהחוב..ראו כולם הוזהרתם.
4
הכפר בלי אופי השנה
(בן: 19:21 31-01-2015)
כל משחק קל הופכים לקשה, החילופים רעים, וההליכה אחורה אחרי יתרון תמיד עושה רע. ח
5
4 בהחלט צודק
(פונז: 16:32 01-02-2015)
לא ברור אם החילופים באו מהספסל או מהיציע (שוקי) אבל שוב, הם היו שגויים. לא פעם ראשונה שבכפר מסתגרים ומקבלים גול בתוספת זמן.
6
בלמים שהבאת ממושב זקנים תתעורר מר בוזגלו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?