גיא קריו: "ההתנהגות של אנשי בית דגן הייתה מחפירה"

"דו"ח מגמתי". קריו
מנהלה של מחניים ר"ג עדיין מתקשה להתאושש מאירועי המשחק ביום שישי בו הפסידה קבוצתו, 2:1 לבית דגן ויש לו טענות קשות לשופט, יעד אילני. "הוא בכלל היה אמור לפוצץ את המשחק. הדו"ח שהגיש להתאחדות, מגמתי"

כל מי שהאזין לתוכנית "שישי שערים", שמע לבטח על המהומה שפרצה בסיום המשחק בין מחניים ר"ג לבית דגן שנערך ביום שישי במגרש האימונים שליד אצטדיון ר"ג.
מחניים הוליכה במשחק משער של מאור סלומון בדקה ה-24, בית דגן הנאבקת על העלייה, השוותה מפנדל בדקה ה-45 שלטענת המארחים מר"ג היה מפוקפק מאד. בדקה ה-90, לפחות ע"פ הדו"ח שהזין השופט, יעד אילני נכבש שער הניצחון ע"י אילן כהן. אז החלה מהומה במגרש בה היו מעורבים מנהלה של מחניים, גיא קריו ובלם בית דגן, גיא סיידוף. במהלך אותו אירוע דחף קריו את סיידוף למול עיניו של השופט והורחק. המשחק הופסק כמובן הופסק ולא חודש לאחר ששוב התלהטו הרוחות ואז גם הורחק, קמי בר ממחניים.

לאחר שנרגעו הרוחות לחלוטין הודיע אילני כי מבחינתו המשחק הגיע לסיומו החוקי ובית דגן נרשמה כמנצחת. היום (א') קיבלו קריו יחד עם בר וקבוצת מחניים, זימון לבית הדין המשמעתי.

לקריו, טענות קשות לדו"ח השופט. "ע"פ שעוני, כל האירוע החל בדקה ה-80 ולא לפני סיום המשחק כפי שטוען השופט. הוא פשוט ספר את הזמן שלקח לרוחות להירגע כזמן משחק לכל דבר. המשחק היה אמור להיות מפוצץ".

לגבי האירוע הו היה מעורב, טוען קריו: "ההתנהגות של אנשי בית דגן הייתה מחפירה. במהלך המשחק נגשו אלינו שחקנים מבית דגן ואמרו לנו "מדוע אתם נלחמים? הרי אתם לא צריכים את הנקודות". לאחר שנכבש השער, ניגש הבלם לספסל, הסתובב לעברי תוך שהוא מפשיל חלקית את מכנסיו ואמר: "עכשיו תז...". לצערי איבדתי את עשתונותיי ודחפתי אותו. דווקא את זה השופט ראה ולא את התנועה הגסה של הבלם. לאחר מכן ניגשתי אל השופט והתנצלתי על המעשה. בתוך כך, היו חילופי קללות בין קמי בר לאחד מאנשי בית דגן מה שהביא שוב להתלהטות הרוחות ואז למעשה הופסק המשחק. היום הבנתי שרק אנחנו זומנו לדין משמעתי ועל כך אני מתרעם. דו"ח השופט מגמתי. שיגרנו מכתב חריף למחלקת המשפטית. הם אשמים בדיוק כמונו ולכן יהיה זה צודק לפסוק על משחק חוזר או במקרה הגרוע על 0:0 ללא נקודות".

בבית דגן דחו את הדברים וטענו כי אנשי מחניים הם אלה שהחלו באירועים האלימים. בכל מקרה, ע"פ ניסיון עבר הנקודות יישארו אצל בית דגן וכרגע נותר רק להמתין ולראות מה יהיה עונשה של מחניים ואנשיה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בתור מי שמכיר את גיא
(מחניים: 21:45 01-03-2015)
אני מאמין לשחקן של בית דגן, מספיק שתסתכלו על הפרצוף שלו ותראו שלא מדובר באדם שמשתמש בביטויים כגון: מחפירה, מדוע, לצערי וכדומה...
2
גיא אתה אמתי כולם אוהבים אותך יגבר
(אבי בני יהודה : 21:54 01-03-2015)
3
קריו
(לגיא: 21:55 01-03-2015)
גיא תגובה מפתיעה שלך אחרי מה שעשית..מעניין איפה הגבר שעומד אחרי המילים שלו כמו בשישי..בהצלחה בבית הדין
4
בית דגן תת רמה בכדורגל
(אוהב ספורט הוגן: 22:16 01-03-2015)
לא בפעם הראשונה
5
אחד שהיה
(איש מרמת גן: 23:51 01-03-2015)
מחניים קיבלו תגול ה2-1 התחילו לעשות בלגן ופרובוקציות כשי לפוצץ תמשחק בכוונה גיא חסר התייחסות , פשוט גועל נפש של התנהגות בית הדין הולך לתת לו עונש ומחפש להתנצל על הגב של בית דגן , לא יצליח לכם אנשי מחניים
6
רמת שיפוט בושה
(אוהד נייטראלי: 11:38 02-03-2015)
כל מי שמכיר את בית דגן הם ידועים כקבוצה של אוסף עבריינים שמתנהגים בצורה לא ראויה וגורמים לאימה על השופטים הצעירים והלא מנוסים כל מלה של מנהל הקבוצה גיא קריו היא אמת לאמיתה בתור אחד שנכח במשחק הגיע הזמן שאיגוד השופטים ירים את הקריטריונים לקבלת שופטים
7
מחניים קבוצה לוזרים
(שלומי ברוך: 11:58 02-03-2015)
בחיים הם לא יכולים ליהיות קבוצה
8
בית דגן שנה הבאה נראה מי ינצח את מי
(אחד שהיה!!! : 12:37 02-03-2015)
קודם כל על השיפוט לפי דעתי השופט גמר את מחניים על פנדל שלא היה בכלל כל המשחק השופט שרק לטובת בית דגן ומה שהיה הכל שטויות גיא קריו אתה נשמה ואתה בן אדם שכולם אוהבים!!!
9
שלומי ברוך אתה אפס
(מחניים: 22:41 02-03-2015)
הלואי ולא תעלו ליגה נווה גולן אתם אפסים ואתה שלומי ברוך איזה כייף שגמרת את הכדורגל שלא תוכל לחזור לשחק יותר אין יותר מאושר ממני אושר גדול אפס מאופס !!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?