להחזיר עטרה ליושנה: הפועל אשדוד חוזרת

בקרוב בליגה ג׳ (דף הפייסבוק הרשמי) בקרוב בליגה ג׳ (דף הפייסבוק הרשמי)
אחרי 15 שנה, הקבוצה המיתולוגית צפויה לקום לתחייה כבר בעונה הקרובה. ״העיר אשדוד צמאה לכדורגל ששייך רק לאוהדים״. מה התוכניות? המטרות? והאם זה הולך להיות קל? הכל בכתבה הבאה

קבוצות אוהדים בכדורגל הישראלי הוא דבר מאוד פופולרי בזמן האחרון. אחרי הפועל קטמון, הפועל ׳רובי שפירא׳ חיפה ובית״ר נורדיה, הגיע גם תורה של הפועל אשדוד.

הקבוצה הייתה קיימת בעבר, ולפני 15 שנה נעשה איחוד בינה לבין עירוני מ.ס אשדוד שמשחקת כיום בליגת העל. אחרי תקופה ארוכה אוהדי הפועל אשדוד החליטו לעשות מעשה ולהקים מחדש את הקבוצה. ״הרעיון תמיד היה קיים, פשוט לא היה מי שירים את הכפפה״ אמר רז בנימין מפעילי ההקמה של הפועל אשדוד בצוותא עם אבישי אפטקר. בנימין הוסיף: ״כרגע התוכנית היא לנסות כבר בעונה הקרובה לשחק בליגה ג׳. יש המון שחקני עבר שמעונינים לעזור ולתמוך. כרגע זה עומד בשלבי בניית הסגל המנהלתי והטכני״.

אוהדי הקבוצה יודעים שזו לא הולכת להיות משימה קלה, אבל רובם נחושים להקים את הקבוצה המיתולוגית מסיבה אחת פשוטה- הכדורגל שייך לאוהדים: ״הקמת הקבוצה שלנו היא לא למטרות פוליטיות, היא נטו מאהבה למגרש הכדורגל שמאוד חסר לאוהדי אשדוד, לבוא ולעודד ולהיות מסורים לקבוצה. המטרה העיקרית כרגע היא הקמת הקבוצה שזה שלב מאוד קשה ומקווים שיהיה קצר ככל האפשר. השורה התחתונה היא שהכדורגל שייך לאוהדים״ אמר בנימין.

הקבוצה הבכירה באשדוד היא ללא ספק מ.ס שמשחקת כבר תקופה ארוכה בליגת העל. אז למה בעצם להקים קבוצה נוספת? ״יש את מ.ס ונכון היא קבוצה בליגת העל אבל 15 שנה ללא הישגים או שאיפות, ללא מורל. הקהל לא מוכן לתמוך בקבוצה, לא מוכן אפילו לבוא בחינם למשחקים זה כמה מהסיבות שאנחנו רוצים להקים את הפועל״ סיכם בנימין.

בימים אלו עובדים קשה מקימי הקבוצה כדי להשלים את כל ההכנות לקראת העונה הקרובה, וכבר פתחו דף פייסבוק רשמי למועדון. האם אנחנו נראה בקרוב דרבי באשדוד? ימים יגידו.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה לקבוצה האהובה
(דוד: 17:08 04-03-2015)
נלך איתך לכל מקום. יאללה הפועל!
2
אני מוכן לשלם 10000
(מירו: 21:33 04-03-2015)
תרומה להצלחה
3
בהצלחה יש אלוהים
(45שנה שרוף: 18:19 04-03-2015)
4
אני הייתי אוהד הפועל עד האיחוד וכולם הבינו שהכדורגל באשדוד כבה נאחל הצלחה ואם יש למישהו עוד פרטים נשמח לשמוע יאלה הפועל על אפו וחמתו של בן זקן
6
מועדון כדורגל
(א: 02:42 06-06-2015)
מועדון כדורגל לא מקימים מדיבורים ,ומכתבות ,רק מעבודה יסודית,ועבודה שטח קשה,

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?