פלייאוף? מלחמה על הירידה? 0:0 בין אסי גלבוע למגדל העמק

אוחיון ווקס במרדף אחרי הכדור (עדי מלול) אוחיון ווקס במרדף אחרי הכדור (עדי מלול)
חלוקת הנקודות לא טובה לאף אחת מהן. החבורה של איתן טייב הייתה עדיפה, אך לא הפסיקה להחמיץ מול השער בתוספת יכולת מעולה של חגי ילון. גלבוע ירדה למקום ה-14. אוהדי בית שאן הגיעו לתמוך. וולוקובסקי הורחק. צפו בתגובות

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

אחרי ששמעו את התוצאות מהמגרשים האחרים, שחקני שתי הקבוצות יכולים להיות מאוכזבים מאוד מתוצאת התיקו. צור שלום ניצחה את קרית אתא, ואיבוד הנקודות של גלבוע הורידו אותה למקום ה-14 שמוביל בסיום העונה למשחקי המבחן. מנגד, גבעת אולגה וקרית אתא הפסידו, ומגדל העמק החמיצה הזדמנות פז לצמצם את הפער ולהתקרב לפלייאוף. במקום, הפועל בית שאן עקפה אותה בטבלה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוה, אך נתון שאמור מאוד להדאיג את מאמן גלבוע, עודד קוטר, שייך לאגרסיביות של חניכיו. במשך 90 דקות לא ראינו אף שחקן שנכנס למאבק על הכדור, לאיזה גלישה שמרמזת על לחימה או מלחמה על כדור שהיה כבר אבוד. אם ככה נראית קבוצה שנלחמת על חייה בליגה א', כנראה שמקומה לא שם.

מבחינה מקצועית, חמזה זועבי נעדר מסגל גלבוע בעקבות כרטיסים צהובים, כמו גם תום בר יוסף מהצד של מגדל העמק. עודד קוטר פתח עם אבי עמר בהרכב, איתן טייב מאמן מגדל העמק, החליט לפתוח עם יותם כהן ולידור כהן בחוד, אביב כהן פתח על הספסל.

פתח על הספסל. אביב כהן (עדי מלול)
המשחק יצא לדרך ובדקה ה-21 רשמנו את המצב הראשון. יותם כהן עם פעולה אדירה חלף על פני חמזה זועבי, הקפיץ לאחיו, לידור כהן, בתוך הרחבה עצר על החזה ומשישה מטרים שלח פס לפינה שחמק ליד הקורה. 4 דקות מאוחר יותר עומרי אלמקייס עם רגל שמאל שלח כדור מסוכן מחוץ לרחבה, חלאיילה עם זינוק נהדר הדף.

ההחמצה של לידור כהן (עדי מלול)
בדקה ה-28 אופק מלול הרים כדור חד לרחבה, חליל פריג׳ הכניס את הרגל בתוך תיבת החמש, אך הכדור שלו הלך החוצה. בדקה ה-32 שוב אופק מלול הצליח להרים כדור מסוכן לרחבה, הגנת גלבוע הצליחה להרחיק עד למוטי אוחיון שבבעיטת חצי יעף שלח כדור טוב שחלף מעל השער של חגי ילון.

בדקה ה-34 לידור כהן הצליח לחמוק מחמזה זועבי, במצב של שתיים על שתיים שלח כדור רוחב מצוין לאופק מלול שהשתלט אך בעט חלש למרכז השער. דקה חלפה לה, ולמגרש בגלבוע הגיעו אוהדיה של הפועל בית שאן. הבית שאנים ניצלו את שעת המשחק המוקדמת של קבוצתם (12:00) ובסיום המשחק שלהם מול נהריה נהרו למגרש בגלבוע כדי לעודד כמובן את השחורים.

הגיעו גם לגלבוע. אוהדי בית שאן (עדי מלול)
10 דקות מפתיחת המחצית השנייה, שינהר מורד קיבל כדור ממוטי אוחיון,, מורד מסר ללידור כהן שבעט בנגיעה חלש, ילון היה במקום. 5 דקות אחר כך, עמית דהאן שנכנס כמחליף עבר יפה את שנהר מורד, חלף על פני פריג׳, הוציא כדור רוחב מצוין, חאליילה הקדים את אבי עמר.

בדקה ה-64 מוטי אוחיון קיבל כדור בתוך הרחבה באגף שמאל, חלף על פני וקס והוציא בעיטה מזוית קשה, הכדור פספס את המסגרת. בדקה ה-70 מלול עם עוד כדור עומק נהדר, אביב כהן עשה תנועה טובה ומשישה מטרים בעט רע.

7 דקות מאוחר יותר, מגדל העמק רשמה עוד הזדמנות נהדרת, אופק מלול בעט כדור מהאוויר, הבעיטה שלו אמנם לא הלכה למסגרת אך הכדור הגיע ללידור כהן שבעט מתוך תיבת החמש, הבעיטה של כהן פגעה באחד משחקני גלבוע ושער בטוח נמנע.

עוד מצב שהיה חייב להיגמר בשער (עדי מלול)
9 דקות לסיום אופק מלול עם עוד כדור מצוין לרחבה, אביב כהן השתלט שבעה מטרים מול השער, ובעט חלש, ילון עם תגובה מהירה מנע שער בטוח.

ההזדמנות האחרונה של מגדל העמק הגיעה בדקה ה-85, התקפה נוספת של האורחים יצאה לדרך, בלסטרה הכניס כדור מהאגף ללידור כהן שהשאיר לאביב כהן, האחרון בעט מקרוב, ילון פעם נוספת הציל את קבוצתו. עמוק בתוך תוספת הזמן, פיליפ וולוקובסקי בלמה של מגדל העמק עצר התקפה מתפרצת של אסי גלבוע, השופט טל זטלמן, הוציא לבלם את הצהוב השני והאדום. 0:0 בסיום.

שפט טל זטלמן (טוב מאוד) יחד עם אור פז חן ותומר בילו.

טל זטלמן. שיפוט מעולה (עדי מלול)
שחקן מצטיין: חגי ילון (אסי גלבוע).

חגי ילון. מצטיין המשחק (עדי מלול)
הפועל אסי גלבוע: ילון, צרפתי, זועבי, סויסה, וקס, אוסון, סופר (דהאן), גילברט, פודה (סבג), עמר ואלמקייס.

הפועל מגדל העמק:
חלאיילה, פריג', וולוקובסקי, בן סימון, בלסטרה, אוחיון, מורד, מלול, אוחיון, י. כהן (א. כהן) ול. כהן.

צפו בלידור כהן וחגי ילון בתגובות אחרי המשחק (מראיין: קובי פורטל, צילום: עדי מלול):

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
המאמן הזה הוא מורה לא מאמן . משחק בבית עם 5 קשרים הגנתיים עמי גילברט רם סופר אבנר חדר וזיו כשעל הספסל יושבים גם אפי סבג וגם עמית דהן דחילקום איפה ההנהלה הפסיקה לתפקד ?
2
מאנו חייב לשחק חחחחחחח
(אוהד: 09:54 28-03-2015)
3

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?