דיבורים לחוד ומעשים לחוד: כפר שלם ניצחה את יפו

כפר שלם - מכבי יפו (קובי רוזן) כפר שלם - מכבי יפו (קובי רוזן)
במהלך כל השבוע שחלף דיברו כולם על זה שכפר שלם לא תתאמץ מול יפו אך שחקניו של גדי כרמלי חשבו אחרת, שיחקו טוב יותר וניצחו בצדק. צמד לאקס יפו, צ'יקו דננבאום. יפו נקודה מירידה, כפר שלם חזק בתמונת הפלייאוף

אם היו שואלים השבוע כל אחד שמכיר את ליגה א' דרום מה תהיה התוצאה בין יפו לכפר שלם, יותר ב-80% היו אומרים בוודאות שיפו תנצח. פשוט כי היא צריכה יותר ושנית כי כפר שלם מעשית כבר גמרה את העונה ולא ממש מעוניינת בעלייה לפלייאוף העליון.

אך בכפר שלם רצו להוכיח אחרת. "באים לנצח", הצהירו לפני המשחק היו"ר אביחי יחיא והמאמן, גדי כרמלי.
ביפו התעלמו מן הסתם מכל הרינונים והעדיפו להתעסק נטו במשחק. להרכב הפותח של הקבוצה שב מאור אסור שהושבת מאז דצמבר בגלל פציעה.

אוהדי הקבוצה המאוכזבים הצביעו ברגליים כשרק כ-150 מהם התייצבו למשחק הקריטי.

הצביעו ברגליים. אוהדי יפו (קובי רוזן)
החום הכבד השפיע על שתי הקבוצות והפתיחה הייתה הססנית למדי. בדקה ה-5 קיבלה יפו את ההזדמנות הראשונה שלה. טעות חמורה של איתן אהרון באזור ה-30 מטר, אדיר חליפה חטף את הכדור, נכנס לרחבה והוציא כדור רוחב לא מדויק. בדקה ה-9 הגביה אסור כדור קרן שהורחק לעברו של ניקולאס אלסק שמ-16 מטר בעט החוצה.

טעות חמורה. אהרון גולש לעבר עזריה (קובי רוזן)
בדקה ה-19 עלתה הכפר ליתרון. פריצה סוחפת של מאיר אוחיון על קו שמאל בסיומה הוא שלח רוחב לצ'יקו דננבאום ואקס יפו מ-5 מטרים בעט בסיבוב לפינה השמאלית של טובלי, 0:1.

המשחק הפך להיות חם ולא רק בשל מזג האוויר. בדקה ה-22 החליט השופט בן שוחט לשלוח את כולם להפסקת מים ראשונה. יפו נראתה רע מאד בדקות הללו ובדקה ה-28 בעיטה נואשת מ-30 מטר של אלסק למרכז השער הלכה היישר לידיו הבטוחות של עדי בויטר מחוסר העבודה.

המשחק החל להתעורר ובדקה ה-30 דאבל פס מדהים על קו ה-25 מטר בין יובל אשכנזי (הבולט במשחק) עם מייקל גרינברג בסיומו שלח הראשון רוחב מצוין לליאו אמסיס שמ-11 שלח בעיטה חלשה וטובלי בזינוק ימינה לקח בקלות.

המשחק התחמם. אוחיון תופס את אסף לוי (קובי רוזן)
בדקה ה-32 ראה שרון ברנשטיין מהכפר את הצהוב הראשון מה שבהמשך יהיה די קריטי. דקה מאוחר יותר בעיטה חזקה של אדיר חליפה שרקה סנטימטרים מהמשקוף של בויטר.

בדקה ה-35 בעיטה חופשית של אסור 28 מטר אלכסונית מהשער חייבה את בויטר למתוח את אבריו ולהדוף מצוין. חצי דקה חלפה ואסור שוב בבעיטה הפעם של כדור חוזר, מ-20 מטרים ובויטר קלט.

בדקה ה-39 מתפרצת קטלנית של יפו הסתיימה במסירת עומק מדודה בין שני שחקני הכפר, של אביחי ממן מאור עשור שבעט מ-15 מטר מעל השער. דקה מאוחר יותר שוב מתפרצת של יפו אותה ניסה לעמור דננבאום בעבירה. שוחט נתן יתרון וחליפה שלח כדור על מגש של כסף לאסף לוי שניצב לבד מול בויטר אך השוער בעצירה של משחק השאיר את התוצאה על כנה.

יפו המשיכה לנסות ובדקה ה-45 עבירה של שרון ברנשטיין 22 מטר אלכסונית מצד שמאל. אסף לוי הסיט ימינה לאסור שבבעיטה חזקה מאד אבל לא מדויקת שלח את הכדור מחוץ למסגרת.

רבע השעה הקצבית הסתיימה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן עם בעיטה של אמסיס מ-16 מטר שהלכה מעל המשקוף. למרות היתרון הכפר לא הלכה לאחור ובדקה ה-52 ביצע כרמלי חילוף ראשון כשהוציא את מייקל גרינברג והכניס במקומו את חן לוי.

הכפר לא הלכה לאחור. כרמלי מחלק הוראות לאוחיון (קובי רוזן)
יפו ניסתה לעשות עוד משהו ובדקה ה-53 הלכה בעיטה של דור מלכה מ-16 מטר מעל המשקוף. בדקה ה-55 היתל אסור בתוך הרחבה באוחיון ובעט מ-12 מטר אך בויטר רשם עוד הצלה והדף לקרן.

בדקה ה-56 ושוב בניגוד מוחלט למה שהלך במגרש באותן דקות עלתה כפר שלם ל-0:2. כדור קרן של יפו נהדף לחן לוי שדוהר 60 מטר מרחבה לרחבה והשאיר כדור ענק לדננבאום שמול טובלי נעץ את הכדור בתוך הרשת.

אלה היו הדקות של חן לוי שעשה ככל העולה על רוחו במגרש. יפו ניסתה הציל את המשחק עם חילוף כשבמקומו של ממן עלה ניסים אליהו. חמש דקות מאוחר יותר עלה אביב עזריה במקומו של דור מלכה. בדקה ה-65 עלה יפו שי מוטאי במקום דניאל לוי.

עשה ככל העולה על רוחו. לוי מעל הגנת יפו (קובי רוזן)
דקתיים מאוחר יותר ספג מוטאי כרטיס צהוב לאחר עבירה מאחור על אוחיון. המשחק החל להתחמם ושוחט (שיפוט ענק במשחק לא קל) צינן את הרוחות תרתי משמע כשהוריד את הקבוצות לעוד הפסקת מים.

זה לא ממש עזר כשבדקה ה-72 אליהו ספג גם הוא צהוב על עבירה מאחור על אוחיון הפעיל באגף שמאל. דקה לאחריו קץ השופט בעברות והרחיק את ברנשטיין מהכפר בצהוב שני. לאחר ההרחקה ביצע כרמלי שינוי טקטי כשהוריד את אמסיס לעמדת המגן שמאלי.

שיפוט מצוין. שוחט מראה צהוב לאהרון (קובי רוזן)
כפר שלם המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-74 כדור ענק בין שניים של המחליף, משה מרזייב לדננבאום שמתוך הרחבה ניסה במהלך יומרני להקפיץ מעל טובלי אך הכדור עלה מעל המשקוף.

בדקה ה-76 מהלך טיקי טקה אדיר של כפר שלם בו השתתפו דננבאום, מרזייב וחן לוי בסיומו שלח אשכנזי בעיטה מ-16 מטר ליד ההקורה.  3 דקות מאוחר יותר הצליחה יפו לחזור למשחק כשבעיטה מתוך הרחבה של אסור פגעה בגבו של איתן אהרון ונחתה ברשת של בויטר, 1:2 די משום מקום.

בדקה ה-83 ביצע כרמלי חילוף הגנתי כשהכניס את עמית חבצלת במקומו של דננבאום המצטיין במגרש. בדקה ה-85, מהלך מבריק של ניב עוזרי שעבר 3 שחקנים, השאיר כדור ענק לאשכנזי שמ-10 מטרים בעט לגופו של טובלי שהשאיר את יפו במשחק. בדקה ה-88 התאזנו גם המספרים במגרש כשניסים אליהו העצבני הורחק בצהוב שני.

חמש דקות תוספת הזמן הסתכמו בניסיונות נואשים של יפו להשוות. בדקה ה-94 היא לא הייתה רחוקה מכך. הכשלה של חבצלת על קו 16 מטר הביאה לכדור חופשי לזכות היפואים. אסף לוי לקח את הבעיטה, סובב למסגרת ובויטר בהצלה ענקית הדף לקרן. לכדור הקרן האחרון עלה גם שוער יפו, גל טובלי שנגח אך החוצה והמשחק הסתיים.

הצלה ענקית בסיום. בויטר מקבל חיבוקים (קובי רוזן)
בסיום המשחק התפתחה מעין תגרה כשכמה אוהדים חדרו לכר הדשא אך אלה נהדפו ע"י האבטחה והאירוע הסתיים מהר כפי שהחל.

אז בניגוד לתחזיות/הערכות/דיבורים, הכפר ניצחה והשאירה את יפו מסובכת עמוק בתחתית. למזלה הגדול גם מורשה וב"ש הפסידו ואזור עשתה רק תיקו כך שהסטטוס קוו נשאר פחות או יותר על כנו. באשר לכפר שלם, היא את שלה עשתה כשפלייאוף עליון יהיה בהחלט בונוס ענק.

שפט: בן שוחט (מצוין) יחד עם הקוונים רביע מג'דלאני ותומר מוסה.

שחקן מצטיין: צ'יקו דננבאום (כפר שלם).

מכבי יפו: טובלי; דניאל לוי (שי מוטאי), גיל קין, איתי שאבו, טל מעבי, ניקולאס אלסק, אסף לוי, אביחי ממן (ניסים אליהו), דור מלכה (אביב עזריה), מאור אסור ואדיר חליפה.

כפר שלם: עדי בויטר; טל משען, איתן אהרון, גיא עיני, מאיר אוחיון (משה מרזייב), שרון ברנשטיין, ניב עוזרי, יובל אשכנזי, ליאו אמסיס, צ'יקו דננבוים (עמית חבצלת) ומייקל גרינברג (חן לוי).


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אים היה הפוך והכפר היה בתחתית...
(בני יהודה: 12:52 28-03-2015)
היה פוגרום בשכונה! בהצלחה לכפר בהמשך
2
פנייה אישית לאלי מחפוד
(אוהד יפואי: 13:42 28-03-2015)
אלי אני מתחנן אליך תניח את המפתחות, אתה מוריד אותנו ליגה תן לנו בבקשה לנסות להציל את המצב עם מאמן אחר, תהיה גבר תגיד שאתה לא מסוגל להשאיר את הקבוצה ונביא מישהו אחר שינסה עוד 4 מחזורים כולנו נבכה בגללך
3
פשש איזה כתב ליגה א
(אחד שמבין: 13:43 28-03-2015)
4
לאלי מחפוד
(יפואי: 16:14 28-03-2015)
תשאר עד סוף העונה ואל תיכנע אתה מאמן טוב ואת תשאיר אותנו בליגה. אתה צריך להתמודד ולא להרים ידיים.
5
רק דוד קרמו יציל את הספינה מטביעה
(נדוש אבל נכון: 16:24 28-03-2015)
אתם ממשיכים להתבזות וממשיכים לעשות ניסוים בקבוצה שלכם... בסוף תתעוררו בליגה ג בדרבי נגד אליצור ונווה גולן... למה שלא תהמרו על הסוס של האבירים? דוד קרמו האיש והאגדה בעל הסגולות המיוחדות בדורתיו הוא האיש שיציל אתכם מקריסה...
6
כפר שלם-כל הכבוד
(משה: 15:32 28-03-2015)
כל הכבוד על הספורטיביות ועכשיו נשאר שתמשיכו להיות ככה עד סוף העונה ,רק במשחק אחד נגד אזור תרחמו עלינו כי ראבאק מה מעניין אתכם הפלייאוף?
7
יפו גורלכם נחרץ זה סופי ירדתם יששששששששש
(הקללה חיה ונושמת ישששששש: 15:44 28-03-2015)
יפו הרביצו לכפר יונה באר יעקוב ועוד אין ספור קבוצות התנהגו בגסות איימו גידפו וירקו ועל כן רובצת עליהם קללה במיוחד על הנהג מונית המקוקע חחחחחחח שהתפלצף במלאכי וברח כמו שפן ישששששששששש
8
יפו תביאו משקיע ואז יהיה 5000 צופים
(אין קהל,פשוט מביש: 16:58 28-03-2015)
9
פלחינו המלך אוהד מס 1
(פלחינו : 19:24 28-03-2015)
11
אין כמו אחים שריני אבי המלך
(אוהד הכפר: 19:25 28-03-2015)
12
רק בזכות אחים שריני הכפר ללאומית
(שחקן כפר שלם: 20:56 28-03-2015)
14
הנה זה מגיע ליגה ב
(חמימו: 23:32 28-03-2015)
הקללה ממשיכה ועוד מעט זה מגיע אז יפו מחכים לכם בליגה ב
15
מי זה אבי שריני שכולם כותבים
(אוהד ליגות נמוכות: 23:39 28-03-2015)
16
אחים שריני השרופים
(אבי בני יהודה אחד שהיה: 23:39 28-03-2015)
17
בויטר אתה אפס
(בויטר המכור: 07:06 29-03-2015)
מכרת את המשחק
18
אין עליך
(איתן אהרון: 09:24 29-03-2015)
חג שמח אחי זה העירקי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?