מחפוד: "יש ביפו שחקנים צעירים שנלחצו מהתוצאות"

מחפוד מחפוד
בשיחה לילית בין אלי מחפוד לבין יו"ר מכבי יפו, אילן אלפסי הוחלט כי עדיף שהמאמן יעזוב את הקבוצה. דני ניראון ימשיך בקבוצה בצוותא עם עופר ראובן

מכבי קביליו יפו ממשיכה לספק כותרות ואם עוד אתמול אחרי הצהריים טען יו"ר יפו אילן אלפסי כי הוא אינו מתכוון לבצע שינוי, אז בשעות הלילה הוא ערך שיחה נוספת עם מאמן הקבוצה אלי מחפוד והצדדים החליטו להיפרד.

ביפו טוענים כי אלפסי וההנהלה קיבלו מספר רב של פניות מצד אוהדים שקראו להם לסיים את תפקידו של המאמן. בשיחה ראשונה מספר מחפוד כי הפרידה הייתה החלטה משותפת: "שוחחתי עם אילן והחלטנו כי צריך לעשות זעזוע מיידי. גם ככה לא באתי לאמן בליגה א' אלא רציתי לעזור לעזור לקבוצה בה אימנתי בעבר ולאנשים שבה. מקווה שהזעזוע יעזור לקבוצה. בטוח שיפו תישאר בליגה".

לשאלה האם טעה במשהו בדרך, אמר מחפוד: "לא חושב שטעיתי. יש לי הרבה ניסיון ועשיתי דברים בכדורגל הישראלי. הגעתי לקבוצה שלא אני בניתי אבל למרות זאת שיחקנו טוב. כשאתה מקבל גול בדקה התשעים, קשה לך להגיב. חושב שיש ביפו הרבה שחקנים צעירים שנלחצו מהתוצאות ומהמצב בטבלה וזה השפיע עליהם על המגרש".

בתחילה רצו בקבוצה כי גם עוזר המאמן דני ניראון יסיים את תפקידו אבל אלפסי החליט כי האחרון ימשיך ויאמן בצוותא עם מנהל מחלקת הנוער עופר ראובן.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
מדליף תפסיק ללכלך יאנטי כדורגל
3
לתחיה ככה תיעלמו
4
המציל
(איציק חיים: 16:54 03-04-2015)
רק אוננה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?