אלקבץ: "משחק שיכול להבטיח סופית את ההישארות"

רוצה להבטיח הישארות. אלקבץ (תאמר סרסור) רוצה להבטיח הישארות. אלקבץ (תאמר סרסור)
בתחילת העונה סברו כולם כי המשחק בין הפועל מרמורק לכפר קאסם יהיה מפגש ישיר על המקום בפלייאוף. בינתיים בכפר קאסם רק רוצים להישאר בליגה ואילו במרמורק רוצים להבטיח מקום כדי להימנע מדרבי בפלייאוף

עוד אחד מהמשחקים המרכזיים של ליגה א' דרום ייערך ברחובות שם תארח הפועל מרמורק את כפר קאסם. רבים סימנו בתחילת העונה את המשחק הזה כאחד מאלה שיקבעו לגבי הפלייאוף העליון אולם בפועל רק מרמורק נמצאת שם. כפר קאסם הפכה להיות אכזבת העונה כשבמחזורים האחרונים היא מדשדשת לה בחלק התחתון של הטבלה ורוצה להבטיח את ההישארות.

הבלם דור אלקבץ, אמר לקראת המשחק: "חושב שיחסי הכוחות שווים. לשתי הקבוצות שחקנים טובים ובעלי ניסיון בליגה הזו. זה משחק חשוב מאד עבורנו שיכול להבטיח סופית את ההישארות בליגה ולתת שקט בכדי להתכונן לעונה הבאה".

חשוב לציין שאם כפר קאסם ויפו וב"ש לא, אזי הקבוצה תבטיח סופית את ההישארות וראשי יתפנו בכדי לחשוב על העונה הבאה כשהמטרה אחת: לעלות לליגה הלאומית.

מן העבר השני, במרמורק מרוצים מהניצחונות האחרונים ורוצים לסיים את העונה במקום כמה שיותר גבוה. במועדון אומנם לא מודים בצורה רשמית אבל חלק מהשחקנים סיפרו כי קיבלו לאחרונה מסרים שעליהם להבטיח את המקום השלישי או הרביעי בעונה הסדירה בכדי להימנע מדרבי מול מכבי שעריים כבר במשחק הראשון של הפלייאוף העליון. "רוצים להגיע הכי גבוה שאנחנו יכולים כי יחסי הכוחות ברורים לטובת שעריים", אמרו שחקנים בקבוצה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?