יניב נוח: "יכולנו להגיע הרבה יותר גבוה"

כדורגל ותרומה לקהילה. נוח עם ילדי משפחת לוי (אלי שמואלי) כדורגל ותרומה לקהילה. נוח עם ילדי משפחת לוי (אלי שמואלי)
הבטחת ההישארות באמצע השבוע התקבלה אצל יו"ר רמת ישראל ברגשות מעורבים כשבתוך השמחה התערבבה תחושה של פספוס: "איבדנו יותר מידי נקודות שטותיות. ככה זה שלא מתאמנים. בלי קשר יש כאן חבורה נפלאה של אנשים שמשלבים כדורגל ותרומה לקהילה"

הניצחון הגדול של רמת ישראל ביום שלישי האחרון, 1:5 על מ.ס. טירה וההפסד של צעירי טייבה לג'לג'וליה קבע סופית כי רמת ישראל תישאר בליגה ללא משחקי הפלייאוף. הפער בין הקבוצות אמנם עומד על 6 נקודות אך לרמת ישראל מספר ניצחונות עדיף כך שגם אם תפסיד את שני המשחקים שנותרו לה וטייבה תנצח אותם, רמת ישראל תסיים בכל מקרה במקום גבוה יותר.

הבטחת ההישארות התקבלה בשמחה גדולה בקבוצה אם כי היו"ר יניב נוח מעט מאוכזב: "אני אדם שמסתכל על חצי הכוס המלאה אך לכל אורך העונה התחושה שלי הייתה שאפשר להגיע לפלייאוף העליון. מבחינת כישרון, לא נפלנו מאף אחד מקבוצות הצמרת אך איבוד נקודות שטותי סיבך אותנו שלא לצורך במאבקי התחתית".

"העונה בניגוד לעונות הקודמות" ממשיך נוח, "רצינו להתנער מהתדמית של הקבוצה דלת האמצעים ולכן השקענו. היו לנו את כל התנאים כולל מגרש אימונים ומשחקים בין הטובים בארץ (וולפסון – ג.ג.), צוות מאמנים יוצא מן הכלל, שי כהן ועופר מיכאלוב ויצרנו שיתוף פעולה עם הפועל ת"א. בתחילת הסיבוב השני התקשינו מאד לקיים אימונים סדירים וזה פגע ביכולת שלנו במגרש. כפי שציינתי, אני שמח מאד שהבטחנו את ההישארות בלי צורך לעבור את הגיהנום של הפלייאוף ובמקביל גם הרווחנו שחקנים מוכשרים כמו אביחי רחמים שלא שיחק דקה לפני כן על דשא (הגיע מכדורגל האולמות – ג.ג.), רז משען ועוד רבים וטובים. יש כאן חבורה נפלאה של אנשים שבאים מאהבה ונתינה לזולת. יחדיו המשכנו את פרויקט אימוץ הילדים, הדקנו את שיתוף הפעולה עם מפעלות החינוך ת"א ומקווים להעמיקו עוד יותר ע"י עוד פרויקטים של תרומה לקהילה. רמת ישראל היא הרבה יותר מקבוצה – היא משפחה".

צוות יוצא מן הכלל. מיכאלוב (קובי רוזן)
שי כהן, הוסיף: עצם ההישארות זה הישג ענק להפועל רמת ישראל. מדובר בקבוצה שבאמצע הסיבוב הראשון הפסיקה להתאמן ובמשך סיבוב וחצי הופיעה רק למשחקים בימי שישי מול קבוצות שמתאמנות 3 ו 4 פעמים בשבוע. בלי כושר ואפשרות להציג שמץ מהכישרון שטמון בקבוצה היא השיגה עד כה 40 נקודות שזה הישג לא מבוטל. האנשים שמנהלים את הקבוצה סיימו את העונה ברגשות מעורבים. מצד אחד אכזבה קשה מהשחקנים שקיבלו העונה תנאים אופטימליים להצליח במתחם וולפסון, זלזלו במאמץ הרב שהשקיע יניב נח בתחילת העונה רק כדי שהם ייהנו ויוכלו להתרכז בתוצאות. מהר מאד הוא הבין שהכל היה לחינם כי שוב מוסר האימונים היה שערורייתי והם בזבזו עוד עונה שהפכה מהר מאד ל"שכונתית".
בזבזו עוד עונה. רמת ישראל מודל 2015
מצד שני, כשהם כבר הגיעו בימי שישי הם נתנו את הנשמה, נלחמו כמו אריות, הציגו כדורגל חיובי וגרמו לנו להרבה רגעי גאווה ועל כך מגיעות להם הרבה מחמאות. אני לא מתבייש להגיד שלהפועל רמת ישראל יש את הקבוצה המוכשרת בליגה עם מספר שחקנים מדהימים. אני מקווה שנצליח לעשות את השינויים הדרושים לקראת העונה הבאה ולהוסיף לקבוצה שחקנים רציניים כדי שתסריט ה"אין אימונים" הקבוע לא יחזור שוב באמצע העונה. לסיום, תודה ענקית לעופר מיכאלוב. מאמן גדול ואדם מדהים ואשרינו שהוא איתנו. ניסים בדש שטיפל בנו במשך כל העונה. אריאל אנקורי שדאג לפנק את השחקנים, בני שמואל האגדי שמשקיף עלינו תמיד מלמעלה ומכוון את המועדון. מעל כולם כמובן יניב נח שעמל יום וליל להפוך קבוצה חסרת אמצעים לחלוטין ללגיטימית בליגה ב'. תודה לכולם".

להעמיק את התרומה לקהילה. נוח ואלון בלום עם משפחת לוי
אגב, בחלק מהתוכניות לעונה הבאה מתכוונים ברמת ישראל לפתוח מחלקת נוער בכדי "ליצור המשכיות לדבר הנפלא הזה", כלשונו של נוח. בנוסף, יועמק שיתוף הפעולה עם הפועל ת"א.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תמשיך ככה
(שמוטלי: 20:19 17-04-2015)
יניב נח הגדול אתה עושה מצוות גדולות ומשקיע הרבה לעזור לזולת תהיה בריא ותמשיך לעזור לזולת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?