בשיניים – שיכון המזרח חילצה נקודה בסירקין

ניצחון בדקה האחרונה (אלון יהודיוף) ניצחון בדקה האחרונה (אלון יהודיוף)
עפ"י ההערכות המוקדמות זה היה אמור להיות ניצחון קליל לשיכון המזרח, אבל עמישב פ"ת עמדה בכבוד ורק שער בדקה ה-93 של אסי אסולין האורח מנע ממנה ניצחון ביתי

אומרים שבדרך כלל שכששחקן עולה על המגרש הוא שם את הכל בצד ומשחק כאילו זה גמר גביע. במקרה של עמישב פ"ת אתמול (שישי) זה כנראה היה נכון. הקבוצה הצנועה ממלאבס לא מתאמנת באופן סדיר כבר שבועיים, מורד מגמאדוב עזב ובשבוע האחרון גם המאמן, אוהד בוזגלו, לא נכח עקב נסיעה לחו"ל לקורס הפרו שאותו עובר.

בשיכון המזרח קיוו לנצל את המצב כדי לנצח ולשפר עמדות בתחתית אבל ידעו שלא יהיה להם קל. "דווקא בגלל שהם לא התאמנו הם יכולים להיות מסוכנים", אמר לי לפני המשחק יו"ר השיכון, יששכר בוריה. במשחק עצמו שיכון פתחה טוב והובילה משער מהיר, אבל ככל שנקפו הדקות המשחק הפך שקול יותר ויותר ורק שער בדקה ה-93 של אסי אסולין חילץ עבור הראשל"צים נקודה יקרה.

אז כאמור השיכון פתחה הרבה יותר את המשחק. כבר בחלוף שלוש דקות הגיע יאיר כהן דק למצב מצוין אך הוא נבלם ברגע האחרון לקרן. את הקרן השאיר כהן צדק למאור מרציאנו שהשאיר לו בחזרה וכהן צדק שוב החזיר למרציאנו שהפעם העביר רוחב ודניאל שורצבוים בעט כדור חזק לחיבורים, 0:1 לשיכון המזרח.

יתרון מהיר. השער של שורצבוים (אלון יהודיוף)
דווקא כשציפינו מהשיכון לדרוס, עמישב החלה לשחק אבל בוזגלו לא היה מרוצה מהתפקוד של שחקניו וערך שני חילופים עוד במחצית הראשונה כאשר הוציא את רווה אייזנקוט ונוי ויצמן והכניס במקומם את אריאל ענבי ונאור צ'יצ'יאן (בהתאמה). ויצמן לא היה מרוצה מהחילוף ואמר זאת לבוזגלו אבל העניינים על הספסל של פ"ת נרגעו די מהר.

על הדשא הירוקים לא נפלו מהאורחים ובן סטריקל היה קרוב לשוויון פעמיים תוך דקה, אבל פעם אחת הוא נהדף ע,י עומרי בן דוד, שוער השיכון ובפעם השנייה הכדור שלו טס מעל המשקוף. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע השוויון ומסתבר שבוזגלו פגע בינגו עם החילוף הראשון. כדור שהוגבה לרחבת השיכון מצא את הראש של ענבי שנגח בקשת מעל השוער ופנימה, 1:1.

שחקני עמישב חוגגים את השוויון. סולי צמח מאוכזב לידם (אלון יהודיוף)
המשחק הלך יותר ויותר לכיוונם של המארחים ובעיטה של מאור לובין מרחקו נהדפה ע"י בן דוד לקרן. בדקה ה-65 הגיע המהפך. סטריקל התגבר על בן דוד ועל דור בן לולו ובעט את הכדור לשער החשוף, 1:2 לעמישב.

מהפך. סטריקל מתגבר על בן דוד ובן לולו (אלון יהודיוף)והכדור ברשת (אלון יהודיוף)
מאמן השיכון, עופר טסלפפה, שלח למערכה את אסי אסולין במקומו של דניאל קריטי וקיבל את התמורה ממנו בדקה ה-93. כדור שנהדף מהגנת עמישב הגיע לאסולין שמתוך הרחבה ירה פנימה, 2:2, בדיוק כמו התוצאה בין השתיים בסיבוב הראשון.

שוויון דרמטי. הכדור של אסולין ברשת (אלון יהודיוף)שחוגג (אלון יהודיוף)
כעת השיכון חייבת לנצח במחזור האחרון כדי לא לרדת למקום ה-14 שמוביל למבחנים. בעמישב כבר יכולים לתכנן בשקט את העונה הבאה, בתקווה, מבחינתם, שתהיה רגועה הרבה יותר.

שפט: דרור כהן (טוב) בעזרת הקוונים ולנטין קוזבסקי ותומר מוסא.

מצטיין המשחק: בן סטריקל (עמישב).

מכבי עמישב פתח תקוה: שמש, לוי, בריגע, פרי, אייזנקוט (ענבי), שן, ויצמן (צ'יצ'יאן), זלייט (בן שטרית), סטריקל, לובין.

מ.ס שיכון המזרח: בן דוד, שורצבוים, אליהו, בן לולו, מרציאנו, סטאר (בלומנפלד), צמח, כהן צדק, קריטי (אסולין).


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פאפה מה יהיה ???
(שיכוניה : 11:04 18-04-2015)
זה הזמן שלום
2
לצערי השכון ירדו ליגה
(שכוניה: 13:52 18-04-2015)
אם השכון לא ירדו ליגה, יש לשחרר את קריטי, צמח ודור, וגם את המאמן -פפה. הוא נכשל בגדול. ובמקומו יש להחתים למאמן את שמריה. בהצלחה נגד כפר- שלם וקירית- מלאכי.
3
פפה
(שיכון: 14:30 18-04-2015)
ההנהלה אין כסף לפטר אותך עם יש לך כבוד לך הביתה
4
פפה
(שיכון המזרח: 15:32 18-04-2015)
לך הביתה כל השנה לא נתתה לאסולין לשחק כל משחק בונפלד משחק מאבד כדור ולא רודף אחרי השחקן שילמד מסולי צמח שיותר מבוגר ב18 שנים ועומרי הרג אותנו בשני שערים
5
הבאתם בובה במקום אחד שהעלה אותנו
(שיכוני אמיתי ומאוכזב: 16:55 18-04-2015)
לצערי הצדק שאנחנו נרד ,מאמן העלה אותנו אחרי 22 שנה זרקתם והבאתם בובה שנותן לחברים לשחק בושההה
7
ל-2 אתה אמיתי!!!
(אייל: 10:07 19-04-2015)
דור קריטי וצמח זו הסיבה שלשיכון יש עוד סיכוי פפה הביתה נכון אבל הכי חשוב כהן צדק שיעוף חזרה ליפו
8
ל-2 אתה עבריין מקלדת
(שמעון: 10:21 19-04-2015)
10
11
תגובה ל-7
(שכוניה: 14:19 19-04-2015)
כהן- צדק מספר1 בשיכון, אתה כותב נגדו כי אין לך מושג בכדורגל. ויכול להיות שאתה מושפע ממשפחות השחקנים, שהרסו את הקבוצה, ובגללם השיכון ירדו ליגה.
12
איזה בשניים
(שיכון : 14:31 19-04-2015)
השיכון שלטו כל המשחק פסל גול חוקי גם היה משקוף בגול הראשון כדור חופשי מחצי מגרש השחקן נגח מ15 מטר השוער ישן בגול השני השוער נתקע בשחקן ושחקן של עמישב מול שער רק כבש אשקלון תלמדו מעמישב לשחק ספורטבי פפה תתפטר
13
ל-11 חבר או משפה שי יאיר ?!
(אייל: 15:30 19-04-2015)
כהן צדק באופן מוחלט בכל משחק בכל העונה הזו אחראי באופן ישיר או עקיף לגול נגדנו מאבד כדורים באופן קבוע ולא תורם כולם למשחק אתה יכול לקחת אותו ולחזור ליפו תנו לשחקני בית לשחק ולהשאיר את הקבוצה בליגה , לא לליגיונרים כמו יאיר או דבילפלד
14
ל-11 היקר
(לב המזרח: 15:44 19-04-2015)
קח את הדברים שלך ואל תגיע למשחקים יותר !! יאיר מס'1 ???!!!!!! אז אתה לא אוהד של השיכון את מושתל מיפו שוב חוזר אל תגיע לא רוצים אותך
15
תגובה 2
(אוהד: 16:26 19-04-2015)
מאיפה באתה איך הגעת לשמות האלה?תקשיב ותקשיב טוב אין לך מושג!!האחראי היחיד למצב של הקבוצה זה פפה!!הגענו למצב שכולם לא בכושר גם מי שהיה טוב.פירק את כולם מהשוער ועד פיטוסי.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?