נס ציונה: חלום הפלייאוף בחיים

חולמים על הפלייאוף. שחקני נס ציונה (שקד מורג) חולמים על הפלייאוף. שחקני נס ציונה (שקד מורג)
במפגש מול קרית מלאכי השיגו שחקניו של שי מאור ניצחון צפוי, 0:2 שהקפיץ אותם למקום השישי, נקודה מהמקום החמישי. מאור: "ממשיכים לחלום על הפלייאוף"

שני מחזורים לפני סיום העונה ונראה כי נס ציונה עוד יכולה למצוא את עצמה בפלייאוף העליון. לאחר פתיחת עונה עצלה ואחרי עזיבתו של איציק עובדיה, הגיע שי מאור שבצניעות הוביל את הקבוצה למקום השישי (עד כה), וזאת למרות מכת הפציעות שפגעה בקבוצה במהלך העונה.

אתמול (ו') הייתה זאת קרית מלאכי שהגיעה לנס ציונה וספגה הפסד נוסף 2:0. האורחים הגיעו למשחק רק עם 13 שחקנים אבל עם כ-50 אוהדים שעודדו את הקבוצה וגרמו לה להיות הרבה יותר טובה מזו  של שבועות קודמים.

חמש דקות מסיום המחצית הראשונה מבצע אישי נהדר של סהר לוי הסתיים בשער. רק שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הצליחה נס ציונה לכבוש שער שני על ידי עדן נחמני.

הניצחון הדרמטי של מחנה יהוגדה על ב"ש התקבל באכזבה מסויימת אצל אנשי נס ציונה אם כי הסיכוי לעלות לפלייאוף העליון קיים, אך זה יהיה יותר קשה מהמצופה.
מאמן נס ציונה, שי מאור, אמר בסיום המשחק: "עשינו ניצחון חשוב נגד קבוצה שראויה לכל המחמאות. מלאכי באה, שיחקה ונלחמה גם אחרי שירדה לליגה ב'. מגיע קרדיט גדול לקבוצה ולמאמן שלה שוקי ממו. לגבינו, אנחנו ממשיכים לחלום פלייאוף ואם אנחנו רוצים להיות שם, אנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים הנותרים".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
תמשיכו לחלום
(מירו: 13:52 20-04-2015)
קבוצה שסופגת 46 שערים לא תהיה בפלייאוף.
3
מירו אתה אפס לא אוהד
(כתום בנשמה : 23:29 20-04-2015)
אני עוקב אחרי כל הכתבות של הסקציה ובחיים לא שמעתי ממך משהו טוב על הקבוצה יאאלה עזוב אותנו בשקט ואל תבוא למשחקים בגלל אוהדים כמוך והנהלה כמו אייל לוי השמן אנחנו נמצאים בליגה א תעופו לנו מהעיניים אתם רק מזיקים
4
כתום בנשמה
(מירו: 13:11 21-04-2015)
חג עצמאות שמח.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?