מוכנים למשחק העונה – בית דגן גברה על אליצור יפו

ניצחון נאה. שחקני בית דגן חוגגים (אלי שמואלי) ניצחון נאה. שחקני בית דגן חוגגים (אלי שמואלי)
בית דגן תארח בשבוע הבא את נוה גולן למשחק העונה של ליגה ג' ת"א. לפני כן, היא ניערה באלגנטיות יפואית נוספת שקראה עליה תיגר, אליצור, עם 1:4 מרשים

ביום שישי הקרוב זה קורה – משחק העונה של ליגה ג' בין בית דגן להפועל נוה גולן, אבל לפני כן, הגיעה קבוצת הכבאים למגרש הבית של נוה גולן כדי להתמודד מול אליצור יפו, כשגם היא פתאום במרחק נגיעה מהמקום הראשון. ביפו חלמו להפתיע וצמק את הפער בין השתיים לשתי נקודות בלבד, אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. בית דגן שלטה במשחק, כבשה רביעייה מול שער בודד של היפואים וחזרה הביתה מרוצה.

כבר בדקה החמישית יכלו האורחים לעלות ליתרון אבל דוד מקרה לא היה מדוייק והכדור שלו חמק החוצה. בדקה ה-13 זה שוב כמעט נכנס כשמסירת הרוחב של עדי שמאי הגיעה לאילן כהן שבעט היטב, אבל איתי גרינברג הציל מן הקו. בדקה ה-26 הגיע השער הראשון. מקרה העביר כדור לשמאי שבעט, הכדור שפשף מעט את ניב נחום, בלמה של יפו וחדר פנימה, 0:1 לבית דגן. יפו ניסתה להגיב כעבור ארבע דקות אבל חצי המספרת של בני אשכנזי הלכה מעל השער של האורחים.
עוד ארבע דקות חלפו וכדור חופשי של שמאי הגיע לעידן עובד שמחמישה מטרים בעט לפינה השמאלית ופנימה, 0:2 לבית דגן בהפסקה.

יפו פתחה היטב את המחצית השנייה במטרה לחזור למשחק ובדקה ה-51 אף הצליחה לכבוש שער. טל גרינברג הגביה לרחבה ובן ג'רבי שם את הרגל בין ערבוביית השחקנים ומצא את הרשת של יוסי נקש, 1:2 לבית דגן.

יפו חוזרת. השער המצמק (אלי שמואלי)והחגיגות (אלי שמואלי)
יפו המשיכה לשלוט ולחפש את השוויון הגנת בית דגן עמדה בניסיונות של המארחים. פעם אחת היה זה דודו קדוש שבעט מרחוק ונקש הדף לקרן, במקרה אחר ערן מחלוף נגח מעל השער ובמקרה שלישי בעיטה מרחוק של טל גרינברג חלפה מעל המשקוף.
בית דגן לא נבהלה מהלחץ ובשתי הדקות האחרונות סגרה עניין עם צמד שערים. בדקה ה-88 כדור חופשי אדיר של גיא סיידוף מכמעט 30 מטרים לא הותיר סיכוי לאריק סיני והשוער היפואי הוציא את הכדור השלישי מהרשת שלו, 1:3 לבית דגן.

סגרו עניין. השלישי של האורחים ברשת (אלי שמואלי)
יפו נשברה ובדקה ה-90 השאיר סיידוף כדור לאילן רוסו שבעט חזק פנימה, 1:4 לבית דגן בסיום.

ועוד אחד לקינוח. השער הרביעי (אלי שמאולי)
הניצחון של בית דגן הגדיל את הפער בינה לבין יפו לשמונה נקודות כאשר לשתיים נותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה וקשה להאמין שהפער הזה ייסגר. בכל אופן, לבית דגן יש כאב ראש לא קטן בשבוע הבא כשנוה גולן מגיעה להתארח אצלה כאשר לשתיים אותו מספר נקודות ולאחר שהיפואים הביסו 2:11 את פרדס כץ. מהשירות המטאורולוגי בבית דגן נמסר שיהיה שם חם במגרש בשבוע הבא.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
למה הורחק דוד קדוש?
(המשקיף: 18:25 19-04-2015)
2
יאללה שבוע הבא
(עמי: 22:51 19-04-2015)
רק נווה ורק נווה בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?