ניר ברקת: "נמשיך לתמוך במחוזיאדה ולעודד פעילות ספורטיבית"

גם ראש העיר ירושלים יודע. ניר ברקת (ספורט5) גם ראש העיר ירושלים יודע. ניר ברקת (ספורט5)
גם ראש עיריית ירושלים מכיר בכוחה העצום של המחוזיאדה ה-28 באילת: "הייתה ונותרה מפעל הספורט העממי הנרחב והגדול ביותר בעיר". וגם: לא שוכחים את מרים צרפי ז"ל

שעות ספורות לפני סיום המשחקים וההכרזה על הזוכים במחוזיאדה ה-28 של מקומות העבודה בירושלים, המתקיימת בימים אלה באילת, התייחס ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לאירוע הגדול שמתקיים בעיר הדרומית מדי שנה.

"אירועי המחוזיאדה של הליגה למקומות עבודה הפכו כבר מזמן למסורת מופלאה, אשר מדי שנה שבה ומציבה את נושא הספורט כחלק בלתי נפרד משגרת החיים של תושבי ירושלים", אמר ברקת. "ב-2015 אנחנו גאים לציין 28 שנות פעילות למפעל העשייה החשוב הזה, אשר במהלך השנים המשיך לצמוח, לשגשג ולכלול מספר הולך וגדל של ענפי ספורט ומשתתפים".

ראש העיר התייחס להתפתחות העירונית בתחום הספורט והמתקנים: "כראש העיר, אני עושה ככל הניתן כדי לקדם ולהעצים את הפעילות הספורטיבית בבירה. במהלך השנה החולפת המשכנו לרשום שיאים והישגים חדשים בתחום הספורט; חנכנו את היכל הפיס 'ארנה', אירחנו בפעם השנייה את אירועי 'פורמולה 1', הזנקנו את מרתון ירושלים הבין-לאומי, הקמנו מגרשי ספורט ומתקנים חדשים בשכונות וברחבי העיר וכן הוצאנו לפועל עוד פרויקטים רבים בתחום".

"המחוזיאדה של הליגה לספורט במקומות העבודה בירושלים הייתה ונותרה מפעל הספורט העממי הנרחב והגדול ביותר בעיר. ככזאת, תפקידה בעשייתנו למיצובה של ירושלים כבירת הספורט של ישראל - חשוב וניכר. אנחנו זוכרים בימים אלה גם את היותה של המחוזיאדה קרויה על שמה של מרים צרפי ז"ל, שנרצחה בפיגוע טרור לפני כ-26 שנים. מפעל החיים והעשייה החשוב הזה הוא גם מפעל הנצחה ראוי להערכה ויחיד במינו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה לגבי מגרשי כדורגל?
(ירושלמי: 08:49 29-05-2015)
עזוב מחוזיאדה או עוד יציע לטדי בשביל משחקי הנבחרת? מה לגבי מגרשי כדורגל כדי שלילדים יהיה איפה לשחק? שלקבוצות בעיר יהיה איפה להתאמן?
2
ברקת יפוליטיקאי בשקל
(הפועל שלי: 00:46 30-05-2015)
מה עם מגרש שיהיה לילדים לשחק ? לקבוצה אלימה וגזענית אתה לא מפסיק ללקק אבל מה אנשים שאתה יודע רק לבוא לגזור תסרט ולהצטלם על כל הפעילויות שהם עושים ?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?