אחמד סבע וענאן נסרלאדין חתמו בהפועל כפר קנא

שחקנה החדש של כפר קנא. נסרלאדין שחקנה החדש של כפר קנא. נסרלאדין
חיזוק משמעותי לעולה החדשה בליגה א' בדמותם של שני שחקני ההתקפה. החלוץ דאוד עליסאת צפוי לעזוב. גם עתידו של השוער תום בן כליפא לא ברור, אם לא ימשיך רבאח רבאח או שוקי ביראני צפויים להגיע במקומו

העולה החדשה לליגה א', הפועל כפר קנא, החלה את הכנותיה לעונה הבאה והרשימה בחיזוק הראשון השלה בדמותם של החלוץ אחמד סבע והקשר ענאן נסרלאדין.

בכפר קנא מתכוונים לבנות קבוצה איכותית שתתברג בחלק העליון של הטבלה. במועדון מהמגזר ימשיכו לתת קרדיט לרוב השלד של העונה שעברה, אך עדיין מעוניינים לבצע חיזוק משמעותי והשניים אכן עונים על הציפיות. בכפר קנא עדיין ממתינים לשוער, תום בן כליפא, שהצטיין בעונה שעברה, אך בשלב זה אין הסכם בין הצדדים. בקבוצה סיפרו כי אם השוער לא ימשיך ישנם שני מועמדים שצפויים להגיע במקומו, שוערה של מג'דל כרום, רבאח רבאח, ושוערה של מכבי דליית אל כרמל/ יוקנעם, שוקי ביראני.

מאמן הקבוצה, פאיד חסון, אמר בנושא: "הפועל כפר קנא מתנהלת בהתאם לתקציב ותעמיד את הקבוצה הטובה ביותר שהיא תוכל להעמיד. גם אחמד סבע וגם ענאן נסרלדין אלה שחקנים שאני מאמין שישדרגו אותנו ואני שמח שחתמו אצלנו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפר קנה או בקה יעלו
(אחד שמבין: 16:19 10-06-2015)
2
נראה שכפר כנא תעלה ללאומית לצערי הרב
(אוהד מכבי דליה: 16:34 10-06-2015)
3
תשלמו קודם מענקי עליה
(שחקן: 17:41 10-06-2015)
בושהההההה
4
זה חיזוק משמעותי זה. אני מתפלא
(מוקטרן זוהיר שיבלי: 01:27 11-06-2015)
איך שועל כדורגל כמו יוסף טהא נופל בפח, נניח ענאן מתאים אבל אחמד סבע סוס גמור נפלתם בגדול, תזכרו את שמי ותגובתי הוא לא ישאר עד הסיבוב הראשון. כי אתם תעיפו אותו
5
מה הבדיחה הזאת? ל-1 ו-2
(רחובותי: 06:34 11-06-2015)
הליגה עוד לא התחילה ותם כבר מעלים קבוצות לליגה הלאומית. מה עם טבריה? נשר? הרצליה? מגדל העמק? בית שאן? גבעת אולגה?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?