אסולין: "סוף סוף אילת נבנתה על שחקני בית"

אסולין יחד עם החברים אסולין יחד עם החברים
אחד הסיפורים המיוחדים של העונה היה שייך לבני אילת. לאחר הירידה לליגה ב' הצליחה בזכות ניהול נכון וצוות מקצועי נהדר לחזור לליגה א', בין היתר גם בגלל גיא אסולין

לפני שנתיים כאשר אילת ירדה לליגה ב' היה נראה כי הכדורגל מתפרק בקבוצה הדרומית בישראל ויקח שנים עד אשר הקבוצה תחזור לליגה א', אבל לא כך היה וההנהלה של הקבוצה התארגנה בצורה מצוינת, נתנה את המושכות למאמן, רונן שחרור, וביחד נבנתה קבוצה איכותית על בסיס שחקני בית.

לאחר התחלה מאכזבת, הקבוצה רצה נהדר במהלך העונה ואף הצליחה להפתיע בגביע המדינה. אחת הסיבות המשמעותיות להצלחה המקצועית היה החלוץ הצעיר, גל אסולין, שכבש העונה תשעה שערים בליגה ועוד ארבעה בגביע המדינה, והוכיח כי מדובר באחד החלוצים המוכשרים בליגה.

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?
"ברמה האישית הייתה לי עונה טובה מאוד עם 13 שערים ועשרה בישולים אבל אני תמיד שואף ליותר ברמה הקבוצתית הייתה לנו עונה מושלמת לפי דעתי, חוץ מהמחזור הראשון שקיבלנו בראש כל העונה שלטנו והובלנו את הליגה".

מה היה הסוד של הקבוצה?
"סוד ההצלחה לפי דעתי שהקבוצה הייתה בנויה על שחקני בית בתוספת מספר מצומצם של שחקנים מבחוץ שהתאקלמו מצוין בקבוצה".

הצלחתם גם בגביע המדינה.
"כן הצלחנו לעבור מספר קבוצות שעל הנייר יותר טובות מאיתנו. רונן שחרור הכין אותנו כמו שצריך למשחקים האלו ושאתה מגיע מחויב יותר וחדור מוטיבציה יותר מהיריבה אז אתה תנצח וזה מה שקרה לנו".

במידה ותשאר, מה המטרות של אילת בעונה הבאה?
"עדיין לא סימנו מטרות בקבוצה ,מתחילים עכשיו לבנות סגל שיגרום לנו להתבסס בליגה א, חזרתי עכשיו מחופשה ארוכה בחו"ל. אני עדיין לא סגור לעונה הבאה יש לי מספר הצעות מקבוצות בליגה א' אקח את הזמן ואקבל את ההחלטה הכי טובה עבורי שתעזור לי להתקדם בעתיד".

איפה נראה אותך בעתיד?
"לא יודע אבל מקווה להגיע לליגה גבוה עוד יותר. אמשיך לעבוד קשה ומקווה להיות בקבוצה שתיתן לי הרגשה נהדרת גם מקצועית וגם אישית".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה לגל
(נתי סויסה : 16:40 28-06-2015)
שחקן מצוין שמשקיע בכל אימון ומשחק מגיע לו להצליח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?