מורן ג'אן חתם בהפועל הוד השרון

ג'אן במעמד החתימה ג'אן במעמד החתימה
פרסום ראשון: החתמה משמעותית לקבוצה של רונן וינשטיין בדמותו של הבלם שמגיע ממכבי יבנה. במועדון סיפרו כי החתמות נוספות צפויות בהמשך

הפועל הוד השרון מאיצה את גל ההחתמות של הקבוצה לקראת העונה הבאה, והיום (ג') החתימה את הבלם מור ג'אן.

ג'אן מגיע לקבוצה ממכבי יבנה, בה היה אחד השחקנים המשמעותיים של בסגל. השחקן הופתע לגלות מועדון מסודר בהוד השרון והודיע כי שמח להצטרף לקבוצה של רונן וינשטיין.

"מדובר באחד הבלמים הטובים בליגה הלאומית והצטרפותו היא ללא ספק הצהרת כוונות מבחינת המועדון שלנו" אמרו בהוד השרון. עוד אמרו בהנהלת הקבוצה כי החתמות נוספות יגיעו בהמשך השבוע.

גם הקשר דודי הלל ימשיך לעונה נוספת בקבוצה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
תחתימו את השחקני בית כבר
(אוהד הוד השרוני: 13:25 28-07-2015)
במקום לתת את הכסף לשחקנים כאלה אין זהות לקבוצה
3
הוריד את הכח הוריד את דלית אל כרמל ואת נס ציונה ב 4 שנים. כמו לחמן נכשל ומקבל קבוצות.
4
כל כך מוכשר
(אוהד כדורגל: 14:36 28-07-2015)
אם הוא כל כך מוכשר וטוב ושחקן מצוין למה הוא צריך לרדת מלגה לאומית לליגה א.או שאוליי אתם שוב מגזימים.
5
רק רעל
(דודו חלף : 17:09 28-07-2015)
במקום להגיד כול הכבוד ולהגיד בהצלחה הנהלה כזאת לא הייתה מעולם בהוד השרון . שמשקיעה ונותנת כמו שאף הנהלה בייחד כול השנים לא עשתה אני הייתי בכול הקבוצות שהיו בהוד השרון שחקן ומאמן . ויודע את הבולשיט שהיה כול השנים ולאן הלך הכסף פה צריך להגיד כול הכבוד.
6
המשך
(דודו חלף : 17:12 28-07-2015)
אני מאחורי הקלעים עוזר ליוסי ועזרא ומייעץ להם רק לטוב ועוזר להם להבין את הכול כמובן שיש טעויות אבל לעומת ההצלחות זה מזערי ביותר .מכאן אני מבקש לא ללכלך על המאמן להגיד בהצלחה ולבוא לעודד את הקבוצה .יותר משנה שעברה . ומי שרוצה לעזור מוזמן בכייף .
7
למה אתה אומר רק רעל, כנס.
(לדודו חלף: 18:32 28-07-2015)
בתגובה 1 כתבתי כל הכבוד ואני מפרגן להנהלה שעושה בשנתיים האחרונות עבודה טובה אבל ההחלטה להביא מאמן כמו ויינשטיין היא החלטה לא טובה לדעתי. יש מספיק מאמנים יותר טובים שהייתם יכולים להביא. ובבקשה ספר לנו למה שוהם לא המשיך?
8
רעל
(דודו חלף : 20:15 28-07-2015)
אני אומר רעל כי עוד העונה עדיין לא התחילה וכבר המאמן לא טוב למה כי בכול הקבוצות שהוא היה הם היו על סף מוות מה הוא אשם אתם יודעים כמה מאמנים סובלים זה הכול תלוי בחומר המקצועי שיש למאמן .למאמן יש חלק במצב של הקבוצה כאשר נותנים לו לבחור שחקנים .
9
שחקני בית
(דודו חלף : 20:18 28-07-2015)
בקשר לשחקני בית כול השנים שחקני הבית בקושי קיבלו כסף וגם היו מסלקים אותם מי שהיה מדבר על כסף לי עשו את זה בעונה אולי הכי טובה שלי . מבחינת מספרים תבינו כסף בהוד השרון משלמים כמו שצריך רק עכשיו .כול השנים גנבו את הכסף אנשים התעשרו על חשבון הכדורגל .
10
לדודו חלף
(חכם חנוכה: 01:25 29-07-2015)
עשיתם הרבה טעויות שנה שעברה. נתתם למאמן לפגוע בשחקנים ולא עצרתם אותו.המאמן עם גיבוי תמוה מאוד ממכם גרם לזה של תיהיו בפלייאוף העליון.היית שחקן מוביל תחשוב איך התייחסתם לשחקנים מסויימים שנה שעברה ושים אותך במקומם
11
כנראה לא היית שחקן שטובת המועדון לנגד עייניו, תפקיד ההנהלה הוא לתת גיבוי מלא למאמן או להיפרד ממנו. לא הגענו לפלייאוף העליון בגלל סגל קצר מאוד+ פציעות. אם אנחנו מאוכזבים שלא הגענו לפלייאוף זה רק מוכיח שההנהלה והמאמן עשו עבודה מצויינת.
12
תראה את התוכנית תחנות עם ניר קלינגר הוא מדבר בדיוק על זה. שחקנים נהיו רגישים ואי אפשר לצעוק או חס וחלילה לזרוק קללה למה הם נעלבים, הייתי באימונים של מנצסטר יוניטד בזמן פרגסון אם היית שומע את הצעקות והקללות לא היית מאמין. רק פה שחקני ליגה א נפגעים.
13
דודו חלף
(בוקר טוב : 09:32 29-07-2015)
למאמן יש דרך הוא בונה והוא הורס לאכן רמזתי אתמול למה בחלק מהדברים שוהם לו המשיך .כבר אמרתי שנועם מאמן מקצועית ענק .אבל יש דברים שאנחנו שומרים בתוך המערכת .
14
זאת היית החלטה של שוהם לעזוב ולא של ההנהלה. אני חושב כמוך ששוהם עשה עבודה גדולה בהוד השרון וזה בסדר אחרי שנתיים שמאמן רוצה להיתקדם. אני מקווה שגם המאמן הנוכחי יעשה עבודה טובה. שיהיה לנו בהצלחה
15
התעקשו
(דודו חלף : 13:52 30-07-2015)
תלמד אלון שקבוצת כדורגל רוצה מאמן או שחקן היא עושה הכול כדי שהבנאדם יהיה אצלה .ולא משנה מה הרקע .
16
דודו חלף אהבתי בתגובה שלך את ה"תלמד" נהיית מורה, אין לך מושג אתה סתם מאמן ילדים שמנסה להיות מעורב ממתי אתה יכול ללמד מישהו? שקבוצה רוצה שחקן או מאמן אבל שכחת שהוד השרון זה כמו מתנס עליתם ליגה ואתם קצת מבולבלים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?