ליגה לאומית: סיכום משחקי שישי

שחקני אחי נצרת חוגגים (לירון מולדובן) שחקני אחי נצרת חוגגים (לירון מולדובן)
בשעה טובה ומוצלחת יצאה לדרך עונת 2015/16 בליגה הלאומית עם לא מעט הפתעות. ראשון לציון ניצחה את החבורה הורודה של עופר טלקר, ומי התכבד בשער הרשמי הראשון?

אחרי לא מעט הכנות יצאה לדרך הליגה השנייה בישראל עם ארבעה משחקים מעניינים במיוחד כאשר לא מעט קבוצות רוצות דבר אחד- כרטיס לליגת העל.

עירוני קרית גת - אחי נצרת 2:1
ג׳ימי טורק פתח את העונה עם רגל ימין כאשר רשם ניצחון בכורה במשחק הליגה הראשון שלו כמאמן אחי נצרת. 34 דקות מהפתיחה וההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה דווקא מהצד של הצפוניים, כדור הוגבה מאגף שמאל לרחבה, לוסיאנו ליונל, שחקן הרכש הארגנטיני של אחי נצרת, הסתנן בין כל שחקני ההגנה של קרית גת, הקדים את קאלה ושלח את הכדור פנימה, 0:1. בדקה ה-53 אבו רביע שלח כדור נהדר ללוסיאנו ליונל שרשם בכורה נהדרת כאשר הכפיל את התוצאה וכבש את השער השני שלו עם הקפצה נהדרת מעל קאלה, 0:2. בדקה ה-82 ויסאם רבאח נגע בידו בתוך הרחבה, המארחים זכו בפנדל מפוקפק. שלומי משה ניגש לבעוט וצימק את תוצאה ל-1:2, אך זה לא הספיק והתוצאה נשמרה עד לסיום.

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 1:3
רגע לפני שהחל המשחק התלבושת של נצרת עילית משכה את תשומת הלב כאשר החבורה של עופר טלקר עלתה עם תלבושת ורודה שלא כל כך עזרה. בדקה ה-9 שלומי אביסידריס הוכשל ע״י ראובן גל, הכתומים זכו בכדור עונשין מ-11 מטרים. אופיר חמו ניגש לבעוט וכבש את השער הראשון של הליגה הלאומית בעונת 2015/16. בדקה ה-14 הכתומים הכפילו את התוצאה כאשר גל לוי באין מפריע עשה את כל הדרך לתוך הרחבה של רון שושן ומול השוער בעט מדויק לפינה, 0:2. רגע לפני השריקה למחצית כדור קרן של נצרת עילית הוגבה לרחבה, ההגנה הכתומה הרחיקה עד לרגליו של הבלם, אלירן חודדה, שבעט בנגיעה וצימק ל-1:2. בדקה ה-82 יעקב בריהון, קשרה של ראשון לציון, קיבל כדור קצת אחרי מחצית המגרש ופתח בדהירה לעבר שערו של רון שושן, וכשאף אחד לא מפריע לו חדר לרחבה וסגר סיפור, 1:3.

הפועל קטמון ירושלים - מכבי הרצליה 3:0
לא ככה רצו לפתוח בקטמון את העונה. לעיני 1,500 צופים שסיפקו אווירה מדהימה באצטדיון טדי, ירדו שחקניו של אסף נימני מנוצחים ע״י מכבי הרצליה בעיקר בגלל טעויות בהגנה של האדומים. בדקה ה-14 אופיר עמר הגיע להזדמנות הראשונה ויכל לעלות את הרצליה ליתרון אך הבעיטה שלו הלכה הישר לידיו של אוהד סיידוף. בדקה ה-26 הרצליה הגיעה להזדמנות נוספת, לירון אלימלך קיבל כדור מהאגף, החלוץ שהגיע מטבריה נגח לא טוב ופספס מצב טוב. בדקה ה-30 חי בן לולו הוריד כדור נהדר לסבג שבעט מתוך הרחבה, אבי איבגי עם תגובה מהירה מנע שער בטוח. לא חלפה דקה אחת ואבי חי הצליח להוציא כדור רוחב נהדר לאופיר עמר שבנגיעה שלח כדור מדויק פנימה. שחקניו של חיים שאבו ממשיכים להציג יכולת נהדרת ובדקה ה-45 גל דביר הוציא כדור רוחב מהאגף, טעות קשה של אוהד סיידוף אפשרה ללירון אלימלך לכבוש את אחד השערים היותר קלים בקריירה שלו, 0:2. בדקה ה-84 רשמנו טעות נוספת בהגנה של קטמון כאשר החזרת כדור לא טובה של גולן חרמון לאוהד סיידוף הסתיימה בחטיפת כדור של אבי חי ובשלישי של הרצליה, 0:3.

האוהדים של קטמון מעודדים למרות ההפסד (דף הפייסבוק הרשמי)
הפועל אשקלון - בית״ר ת״א/רמלה 1:3
יובל נעים והפועל אשקלון ממשיכים באותו קו מהעונה האחרונה, ובמשחק הליגה באצטדיון הביתי רשמו ניצחון על בית״ר ת״א/רמלה. בדקה ה-13 הגיעה אשקלון להזדמנות הראשונה כאשר פריצה מהאגף הסתיימה בבעיטה של רודי חדד מתוך הרחבה, אך הכדור חלף מעל השער. 0:0 במחצית. בדקה ה-56 יונתן כהן הגיע להזדמנות אדירה כאשר שלח כדור מ-14 מטרים מול בן שאנן אל מחוץ למסגרת. בדקה ה-61 ברוך דגו הרים כדור מאגף שמאל לרחבה, חוסר תיאום בהגנת בית״ר ת״א/רמלה אפשר לרודי חדד להגיע מאחור ולשלוח פצצה לרשת, 0:1 אשקלון. 5 דקות מאוחר יותר ניראל מחפוד מכפיל את התוצאה וקובע 0:2 עם בעיטה מקצה הרחבה, גיא סלם שוערה של האורחת הספיק לגעת בכדור אך זה לא הספיק. בדקה ה-87 אשקלון הפכה את הניצחון לתבוסה, ירדן אבוחצירה הרים כדור מהאגף, שריקי נגח כדור סלם הצליח להדוף עד לרגליו של מחפוד שהפציץ מקרוב, 0:3. רגע לפני סיום המשחק האורחים הצליחו לכבוש כאשר רותם שמול צימק את התוצאה, אך זה לא הספיק ואשקלון רשמה ניצחון בכורה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהדי נצרת עלית כנסו
(שמש הטברייני: 19:55 21-08-2015)
הקבוצה שלכם תהיה בשר תותחים וזה קורה קבוצה שאין לה כסף וקהל אין לה זכות קיום בליגה . מה עוד שנשארתם ליגה בגלל הקומבינה מעונה שעברה בושה לכדור רגל שיש קבוצה כזאת
3
אם לא היו קומבינות
(מבין: 09:37 22-08-2015)
באיגוד השופטים נצרת עלית הייתה צריכה לרדת מזמן לליגה א! ואיך קבוצה כמו טבריה עם המון אוהדים לא נישארת בלאומית מוזר מאוד
4
שאלה לאתר
(אמיר: 22:21 22-08-2015)
אני אוהד ק.גת ולא גר בעיר שאלה לאתר ולאוהדי מכבי קרית גת איפה נעלם מאור זוהר?למה לא בסגל השנה?איך מוותרים עליו ועל יוגב אלקבץ מי שיכול לענות לי תודה רבה
5
אבירם כנס
(קרית גתי: 14:04 23-08-2015)
מה שבטוח לפני הבחירות אתה תעשה הכול כדי לבנות מגרש ראוי השאלה אם תישאר קבוצה כדי לשחק במגרש אבל הזיכרון שלנו חזק תהיה בטוח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?