המחזור הראשון הושלם: פ"ת ועפולה עם ניצחונות

כיכב עם שער ובישול. דיין (ערוץ הספורט) כיכב עם שער ובישול. דיין (ערוץ הספורט)
רמת השרון ורמת גן סיפקו משחק אדיר כאשר החבורה של דני גולן הצליחה לחזור מפיגור פעמיים ואף לנצח. גיא דיין כבש שער אדיר מ-30 מטרים

המחזור הראשון של הליגה הלאומית הושלם. פ"ת ניצחה בבית את האדומים מהבירה, הפועל עפולה רשמה ניצחון חוץ חשוב ורמת גן הצליח לחזור פעמיים מפיגור.

מכבי יבנה - הפועל עפולה 2:0
הפועל עפולה החלה את העונה ברגל ימין עם ניצחון במחזור הפתיחה על מכבי שינה. לאחר מחצית מאופסת נפתחה המחצית השנייה ולאחר 3 דקות בלבד גיא דיין שלח כדור אדיר לשער מ-30 מטרים של יבנה שנעצר ברשת, 0:1 עפולה. עם כיבוש שער היתרון של עפולה, שחקני יבנה השתלטו מעט על המשחק ואף נפסל שער שנכבש בצדק. בדקה ה-65 עפולה הכפילה את היתרון לאחר שכדור קרן הוגבה לרחבה ע"י דיין, יובל שאווט שנכנס כמחליף הסתנן מאחור ודחק מקרוב, 0:2. בדקה ה-86 ניבאלדו בלמה של יבנה ראה את הכרטיס האדום לאחר פגיעה ביובל שאווט. שתי דקות מאוחר יותר עפולה יצאה להתקפה מתפרצת, מרטין הוציא כדור רוחב מהאגף לשאווט שהשאיר בנגיעה לדיין האחרון בעט כדור מדויק שננעץ במשקוף.

הפועל רמת השרון - הפועל רמת גן 3:2
משחק המחזור ללא ספק. שתי הקבוצות סיפקו לנו משחק קצבי ודרמטי ביותר. רוני דבורה העלה את המארחים ליתרון ראשון כבר אחרי 15 דקות עם שער מפתיע. בדקה ה-26 בראיין ג'ונס הצליח להשיג את השוויון, אלא שיוסי שבחון החזיר את היתרון לקבוצתו מהנקודה הלבנה. בדקה ה-50 בדומה לשבחון לירון דיאמנט איזן שוב פעם את התוצאה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-78 המהפך של האדומים הושלם, ישראל ראש כבש והימם את רמת השרון שהובילה פעמיים במשחק. בסיום רשמה רמת גן ניצחון מספק מאוד במחזור הפתיחה.

הפועל פתח תקווה - הפועל ירושלים 0:1
המלאבסים פתחו את העונה באופן רשמי עם ניצחון קטן גדול על האדומים מירושלים שגרם לאוהדים קצת לחייך לאחר שבועות לא פשוטים שעברו על המועדון. 10 דקות מהפתיחה הספיקו לגל מאיו לעלות את קבוצתו ליתרון ולהוריד את שתי הקבוצות למחצית בתוצאה 0:1. 15 דקות לסיום המשחק פ"ת השיגה את השער השני מרגליו של בן אז'ובל כאשר כבש מהנקודה הלבנה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
ניצחנו קבוצה טובה רמה״ש
(חיים: 22:05 24-08-2015)
היה משחק חזק וטוב רמה״ש שיחקו טוב השוער הציל אותם מתבוסה
4
צריך יותר
5
טבריה- ליגה ב מחקה לך
(עפולאי : 20:55 26-08-2015)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?