לאומית: פ״ת בהרצליה, עפולה מול אשקלון

מאמן הפועל עפולה. ניסן יחזקאל מאמן הפועל עפולה. ניסן יחזקאל
המחזור השני יצא לדרך בשעה 16:00 בחמישה מגרשים שונים. סולארי וגומז פצועים בשורות עפולה ולא ברור אם יפתחו. קטמון תנסה להתאושש מהתבוסה כשתתארח בנצרת עילית

המחזור השני בליגה הלאומית יצא לדרך בעוד מספר שעות, כאשר המשחק המרכזי ייערך בבת ים שם תארח הפועל רמת גן את מ.ס אשדוד. עוד במשחקי המחזור: עפולה מול אשקלון, פ"ת בהרצליה וקטמון בצפון מול נצרת עילית.

הפועל רמת גן - מ.ס אשדוד
אחרי ה-2:3 האדיר של דני גולן ביום שני על הפועל רמה"ש, ינסו שחקני רמת גן להישאר מושלמים כאשר יארחו את חניכיו של אייל לחמן שפתחו ברגל שמאל. באשדוד לא רוצים להמשיך לאבד נקודות כבר בפתיחת העונה ושחקניו של לחמן יודעים שהפסד נוסף יתחיל כדור שלג שעלול לגדול בהמשך.

בית"ר ת"א/רמלה - הפועל רמת השרון
במחזור הקודם הפסידה בית"ר ת"א/רמלה להפועל אשקלון, אך למרות ההפסד ניתן היה לראות דקות טובות שהציגו שחקניו של פטריסיו סייג. מנגד, ברמת השרון יהיו חייבים לשכוח את ההפסד ותחושת ההחמצה בעקבות המשחק מול רמת גן ומאמן הקבוצה, ליאור זדה, יודע כי אסור לו לאבד שוב את היתרון, במידה ויווצר מצב דומה, גם במשחק הזה.

הפועל עפולה - הפועל אשקלון
שתי הקבוצות שהצליחו לנצח במחזור הפתיחה נפגשות למשחק סוער במיוחד. בצד הצפוני שני שחקנים משמעותיים, דויד סולארי ודייויד גומז, סוחבים פציעה ועדיין לא ברור אם יעלו ב-11 של ניסן יחזקאל. השניים צפויים לעשות מבחן כשירות לפני המשחק. גם מהצד של אשקלון יובל נעים יצטרך להסתדר ללא שי רביבו, ניר נחום, רן מלכה וג'יאנולקה מריה הפצועים. מי שכן יוכל לקחת חלק במשחק הוא אסי בוזגלו שחתם בקבוצה ועבר בבקרה התקציבית.

מכבי הרצליה - הפועל פתח תקווה
אחרי התבוסה שהנחילה להפועל קטמון בהרצליה מקווים להמשיך את היכולת הטובה ממחזור הפתיחה כאשר יארחו את הקבוצה של מנחם קורצקי. פ"ת שפתחה את העונה גם היא ברגל ימין עם ניצחון על הפועל ירושלים, תקווה לחזור מהרצליה עם 3 נקודות ולהישאר עם מאזן מושלם.

הפועל נצרת עילית - הפועל קטמון ירושלים
אווירה קצת פחות נעימה אפשר למצוא בחדרי ההלבשה של שתי הקבוצות, לאחר ששתיהן ספגו הפסדים צורמים במחזור הפתיחה - נצרת עילית לראשון לציון (3:1) והפועל קטמון למכבי הרצליה (3:0). בנצרת עילית ממשיכים לחפש חיזוק לסגל ודווקא מי שצפוי לקבל את ההזדמנות האחרונה לפני שחרור הוא החלוץ ראול אספריה, שנכון לכתיבת שורות אלה בדרך החוצה מהמועדון. מהצד השני בקטמון עדיין לא שוכחים את התבוסה שספגו והאדומים מהבירה מקווים שאת הדרך חזרה לבירה הם יעשו עם קצת יותר חיוכים על הפנים.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עפולה
(אילן: 15:32 28-08-2015)
בהצלחה ניסן השנה אתם עולים ליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?