לא כוחות: אסי גלבוע טיילה מול מג'דל כרום

שחקני גלבוע. לא התקשו (מובאדה פרחאת) שחקני גלבוע. לא התקשו (מובאדה פרחאת)
הקבוצה שעשתה חיים קשים לעירוני נשר וטבריה התפרקה מול חניכיו של אבי דנן. דרעי, אבו סאלח (שער מרהיב), גוזלן וסימן טוב כבשו. כנעאן הורחק

אסי גלבוע התארחה אתמול (ב') את מג'דל כרום למשחק דחוי מהמחזור ה-8 בליגה א' צפון במגרש בבית שאן. בצל האירועים שפקדו את המועדון בין שוער גלבוע, אבי עמוס, לבין מאמנו, אבי דנן, שמו בקבוצה מהתעכנים את המשחק מול מג'דל כרום כקריטי עבורם, במיוחד לאחר שהקבוצה עשתה חיים קשים לנשר, טבריה ומגדל העמק.

דנן החליט בסופו של דבר לפתוח עם אבי עמוס בין הקורות למרות התקרית ביניהם, ומתחילת המשחק ניתן היה לראות שיחסי הכוחות בין אסי גלבוע למג'דל כרום ברורים לחלוטין.

כבר אחרי 10 דקות גלבוע עלתה ליתרון. כדור ארוך של אבי עמוס הגיע עד למאור אושרי, המגן השתלט יפה והכניס כדור לאבו סאלח שהוציא לאחור לדרעי, הקשר השתלט מצוין ובעט לפינה, 0:1.

שתי דקות לאחר מכן, אחמד סבע שלח את הכדור מבעיטה חופשית במרחק של 18 מטרים אלכסונית מהשער הישר למשקוף,  על הריבאונד הצליח אחד משחקני מג'דל כרום להשתלט ולכבוש אך הדגל הונף והשער נפסל. בדקה ה-20 כדור ארוך ומדויק ממרכז המגרש  נשלח על ידי אדיר דיין, אימן אבו סאלח סחב את השומר שלו וחדר לרחבה, מזווית קשה במיוחד, על סף קו הקרן, שלח אבו סאלח כדור אדיר לפינה הרחוקה שננעץ בקורה וחדר פנימה, 0:2. שער מרהיב של הקשר.

6 דקות מאוחר יותר נאלץ אבו סאלח לסיים את המשחק מוקדם מהרגיל בעקבות פציעה, רן גוזלן עלה מהספסל. 5 דקות לסיום החצי הראשון יניב דרעי שלח כדור עומק ענק לרן גוזלן המחליף שהשאיר אותו באחד על אחד מול שוערה של מג׳דל כרום, גוזלן לא התבלבל וכבש את השלישי, 0:3 בהפסקה.

עלה מהספסל וכבש את השלישי. גוזלן (מובאדה פרחאת)
את החצי השני פתחה מג'דל כרום סערה. שתי דקות מפתיחת המחצית אחמד כנעאן יכל להחזיר את קבוצתו למשחק עם שער מהיר לאחר שיקבל כדור רוחב ומחמישה מטרים מול שער חשוף בעט מעל המשקוף. דקה חלפה ומגדל כרום עם עוד התקפה. חסן מנאע הגיע למצב טוב ובעט מחוץ לרחבה, עמוס קלט. בדקה ה- 50 מג'דל כרום הגיעה למצב השלישי שלה, אחמד כנעאן סבב את הכדור נהדר לפינה עמוס הדף.

הערך המוסף של גלבוע. אדיר דיין (מובאדה פרחאת)
למרות הלחץ של מג'דל כרום, בדקה ה-63 נשארה הקבוצה בעשרה שחקנים לאחר שאחמד כנעאן פגע ביניב דרעי ללא כדור. מיתר שמש, שופטת המשחק, שלפה לאחרון את האדום.

מג'דל נשארת בעשרה שחקנים (מובאדה פרחאת)
4 דקות מאוחר יותר בני סימן טוב התכבד בשער משלו לאחר שקיבל כדור רוחב ומול שער חשוף דחק פנימה, 0:4.

כובש השער הרביעי. בני סימן טוב (מובאדה פרחאת)
אסי גלבוע ניצחה את המשחק ובצדק. מהצד השני נראה כי היכולת שהפגינה מג'דל כרום במשחקים אחרים מפתיחת העונה רחוקה מזו שהציגה במשחק אתמול ובמועדון יצטרכו לחשוב טוב איך ממשיכים מכאן.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
שיחקו מציון
(שי: 14:04 24-11-2015)
צריך לפרגן הם שיחקו מציון , אבי דנן מאמן טוב אם אבי מלכה לא היה עוזב הם היו עם 4 נקודות נוספות ,מה לעשות אני שיחקתי עם אבי הוא לא מלשן של העיתונים ולא לקקן אדם טוב ,אז לתת לו לעבוד בשקט.
3
שחקני נוער מאמן לא מונסה חלש הנהלה לא יודעת מה זה גדורגל כול אחד מי הנהלה חשובלו שכרוב משבחה או הבן שלו יהיה בהרכב חבל על הכסף שמבזבזים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?