חיים סירטוקין: "בשעריים רק מצרפים שחקנים ואין שקט, אני לא רוצה דבר כזה"

מאמן כפר קאסם. סירוטקין (תאמר סרסור) מאמן כפר קאסם. סירוטקין (תאמר סרסור)
מאמן מוליכת טבלת ליגה א' דרום, מ.ס כפר קאסם, התראיין ב"שישי ושערים" לאחר הניצחון הגדול של קבוצתו (0:3) על בית"ר כפר סבא: "אנחנו מפתיעים את עצמנו ומופתע מכל מה שקורה בליגה הזאת"

מ.ס כפר קאסם, מוליכת ליגה א' דרום, רשמה היום (ו') ניצחון ענק נוסף, הפעם על בית"ר כפר סבא, הקבוצה אותה אימן סירוטקין בעבר.

מיד לאחר סיום המשחק התראיין מאמנה של הקבוצה, חיים סירוטקין, ב"שישי ושערים" ברדיו ערוץ הספורט ואמר: "האמת שלא האמנתי שזה יהיה המצב. אנחנו מפתיעים את עצמנו ומופתע מכל מה שקורה בליגה הזאת, לא צפויה. בנינו את עצמו בצורה כזאת שאנחנו סימנו לעצמנו מטרה מקומות 5-2 כי מראש הבנו ששעריים לא יחסכו כלום בשביל לעלות ליגה, אמרנו שאם המקום הראשון מובטח לשעריים אז נבנה קבוצה בצורה שפויה ולא נשתגע".

לשאלה מה היה קורה אם שעריים לא הייתה נרכשת ע"י אלדד פרי ולא הייתה משקיעה מליוני שקלים בבניית הקבוצה אמר המאמן: "אני מאמין שאם שעריים לא הייתה נבנית בצורה כזאת הסגל שלנו היה בצורה שונה, לא בהכרח שהיה מוביל אותי למקומות יותר טובים, יכול להיות שהיה עושה לי בלאגן בחדר ההלבשה. בגלל המצב של שעריים בנינו קבוצה עם שחקנים מהכפר, הכל התחבר, ואת התוצאות רואים במגרש".

עם האוכל בא התאבון וכפר קאסם תהיה חייבת להתחזק לקראת המשך העונה. סירוטקין התייחס: "זה נכון, אבל אני עדיין מאמין בחבורה הצעירה הזאת, בשחקנים שקיימים, בחדר ההלבשה. שחקן כזה או אחר יכול לתרום לי מבחינה מקצועית אבל לפגוע בי מבחינה חברתית. תראו מה קורה בשעריים שמצרפים שחקנים, ברגע שאין שקט לשחקן הוא לא יכול להתאמן. אני לא רוצה דבר כזה, רוצה חופש ואמונה. "קשה לי לערער את הביטחון של השחקנים שלי למרות שאני מודע שאני צריך וחייב להתחזק אבל משהו עוצר אותי".

למרות הכל, סירוטקין מאמין כי שעריים היא זו שתעלה בסיום העונה: "ברור שהיריבה שלנו היא עדיין מכבי שעריים. אני מסמן אותה כעולה ודאית, זה עניין של זמן עד שיתחבר למרות המצב. בליגות האלה הכסף כן מדבר".

במידה וכפר קאסם תעלה ליגה, היא ערוכה לכך?
"אני אפתיע אותך. יש לנו את מועייד באדיר שלקח השנה על עצמו את הקבוצה, מנהל את הקבוצה בצורה מושלמת, מבחינת ההון העצמי שלו הוא לא נופל מאלדד פרי וזה לא משנה מה אני אצטרך או אבקש למחרת זה מגיע. אנחנו כרגע רוצים לתת לכפר להנות והוא חושב בצורה נכונה. ימים יגידו לגביו, זה אדם שלא ניתקלתי המון זמן בכדורגל. מעבר לזה שהוא לקח את הקבוצה כיו"ר הוא מתנהל בצורה הכי טובה שיש, מהשרוכים של הנעליים עד למשכורות. חשוב לו שהמערכת תבנה על פועלים טובים, חשוב לו שכולם יהיו מרוצים. זה משהו שונה בנוף של הכדורגל".

סירוטקין אימן את בית"ר כפר סבא בעבר והפך אותה לקבוצת צמרת בשנים האחרונות. על היריבה הוסיף המאמן: "זה יהיה קצת לא רציני מבחינתי לנתח קבוצה ששיחקתי מולה, אבל היום בית"ר כפ"ס זה לא של עידן סירוטקין, רואים את זה בכל רגע במגרש. חבל לי באופן אישי שאנשים שעבדו איתי בתוך המערכת ראו כמה פשוט להביא תוצואת יעילות. לא מובן לי איך עובדים הדברים שם אבל זה לא התפקיד שלי".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
המאמן הכי טוב שהיה באור יהודה
(מ.כ.אור-יהודה / דף אוהדים: 17:59 27-11-2015)
מאמן ששחקנים משחקים בשבילו , כל הקבוצות שאותם הוא אימן היו הכי התקפיות
2
בהצלחה לכפר קאסם
(סרסור : 20:28 27-11-2015)
בעזרת השם נעלה ליגה
3
איציק מוג׳רום הגדול קטן פצפון
(מוריס אלון: 20:45 27-11-2015)
מה דעתך על חיים טובים בכפר יא אהבל, יאללה תדבר עם ציפי על חיזוק לפני שתצנח ליגה פישר
4
תאילנד-רחובותי לשעבר
(יצחק שפירא: 03:19 28-11-2015)
הטעות של שעריים שסימנו עלייה בכל מחיר שלא מינו את סירוטקין=מאמן פנטסטי בכל קנה מדה לפני רכש שחקנים........
5
סירוטקין
(כ"ס : 22:30 27-11-2015)
בוא אני אסביר לך איך עובדים הדברים אתה מאמן פח עם יותר מזל משכל בחצי הראשון קיבלתם סחרחורת מהנעת הכדור של בית"ר וגנבתם 2 שערים בכייף זה הכדורגל צריך תכלס. אבל מפה ועד גאון כדורגל ? אחי אתה בהזיות. בכל אופן רד לקרקע למה זה לא אתה זה חומר השחקנים.
6
כול אלה שאמרו על סרותקין שהוא גאון לא טעו אתה בן אדם טפש
7
לסירוטקין
(יפו: 10:59 28-11-2015)
אתה מאמן ענק אין ספק בכך רואים סיגנון כדורגל ייחודי בקבוצות שלך ואמן יום אחד תבוא ליפו אבל רציתי שתגיד ותודה שקיבלתם מתנה גדולה מהשופט במשחק נגד יפו שער שלא היה ולא נברא ובנוסף פסילת שער שערורייתי ליפו .עם שופט אחר היה נגמר 1-0 ליפו ולא לכפר קאסם
8
רק כדורגל
(בדיר: 19:36 29-11-2015)
לכל אלה שמנסים ללכלך סירוטקין מספיק הוא מציג כדורגל נטו והוא מצליח מה בעיה נשחק לתת לשעריים לעלות רק בגלל שהתקשורת רעש עם פרי וכל מי שחקנים זקנים שהחתימו בואו תלמדו מסרוטקין אך מפרגן לדור העתיד
9
כל מילה בסלע גאון כדורגל
(יוסי : 07:48 30-11-2015)
כל שנה בית"ר עושה את אותה טעות לא לומדים מטעיות מנסים להיות חכמים עם היועצים שלהם שהורסים את הקבוצה .חיים בהצלחה אין אתה מאמן מספ 1 בליגה גאון כדורגל הליגה קטנה עלייך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?