בית"ר ת"א/רמלה הפסידה לב"ש ונשארה עם המחמאות

מרוצה מהמשחק אבל לא מהתוצאה. תורג'מן מרוצה מהמשחק אבל לא מהתוצאה. תורג'מן
במשך כשעה עמדה הקבוצה של עמיר תורג'מן שווה כשווה מול מוליכת ליגת העל אבל אז הגיע אליניב ברדה שעם בישול נהדר לבן שהר וגם אחד משלו סידר ניצחון משכנע לקבוצתו במשחק הראשון של רבע הגמר. תורג'מן: "אני יוצא מכאן ברגשות מעורבים"

כ-8,000 צופים הגיעו לאצטדיון 'טרנר' למפגש הראשון של רבע גמר גביע המדינה בין מוליכת ליגת העל, הפועל באר שבע לבין הסינדרלה מהלאומית, בית"ר תל אביב/ רמלה.

שחקניו של עמיר תורג'מן הסתכלו לשחקני באר שבע בלבן של העיניים ואף היו טובים יותר מיריבתם במשך כ-60 דקות. הקבוצה המאוחדת לא השכילה לנצל מספר מצבים אליהם הגיעה כאשר מן הצד השני קפטן באר שבע, אליניב ברדה נכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה ועשה את ההבדל.

לאחר שעה של כדורגל ללא שערים, נפרץ הסכר כאשר ברדה פרץ נהדר מצד ימין והעביר כדור רוחב לבן שהר שנשאר לבדו ברחבה והעלה את קבוצתו ל-0:1.

גם לאחר השער הראשון המשיכו שחקני תל אביב/רמלה להביך את מובילת ליגת העל אבל לא היו מספיק מרוכזים ברחבת ה-16. דקה אחת בתוך תוספת הזמן יצאה הקבוצה הדרומית להתקפה נוספת במהלכה מוחמד גדיר העביר כדור מצויין לברדה שמצדו קבע את תוצאת המשחק, 0:2.

מאמן המפסידה, עמיר תורג'מן, אמר בסיום: "אני יוצא מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. הגענו מאוד מוכנים למשחק ושיחקנו נכון ברוב שלבי המשחק. השחקנים שלנו נתנו הכול ואם אני יוצא מאוכזב מהתוצאה בטרנר זה אומר הכל. חבל שספגנו את השער השני כי זה מקשה על הסיכויים שלנו במשחק השני אבל נעשה את המקסימום".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?